20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Ramage - a gonner!  (Lest 7291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Peter Ramage - a gonner!
« Svar #15 på: 28. Mai 2005, 17:54 »
Drog frem VG-børsen om Batty i en kamp fra 1996.. Går ikke rundt å husker om "super-four" gjorde noen svak eller bra kamp borte mot Blackburn!

Vg-børsen er vel like bingo som børsen på Dagbladet og Nettavisen sine sider. Du kan få 4 når spiller opp mot ditt beste og 7 på en dårlig dag.. Men som regel stemmer de sånn omtrent..

Ramage kommer aldri til å bli noe stor i Newcastle.. Gjør ikke meg noe om jeg tar feil, men jeg tviler gitt på at han kommer til å forandre seg til en toppspiller!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Peter Ramage - a gonner!
« Svar #16 på: 28. Mai 2005, 19:25 »
Tviler også på at han noen gang vil bli en stjernespiller, men man kan jo aldri vite... Utviklingen er forskjellig fra spiller til spiller og han har gjort en god innsats de gangene han har kommet innpå. Jeg liker ikke påståelige personer selv men må si meg enig, Ramage = stjerne - NEPPE!
Howay the lads!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Peter Ramage - a gonner!
« Svar #17 på: 30. Mai 2005, 11:55 »
Faktisk bare 6 spillere som fikk flere stemmer enn Ramage, over hvilke spillere som fansen håpet ville bli i klubben neste sesong.

The news that one of last season's success stories has opted to accept a three-year contract will delight those supporters who took the centre half to their hearts in the midst of an injury crisis.

More than 70% of respondents to The Journal's United Feeling survey cited Ramage as a player they wanted to see in a black-and-white shirt next season - only six players polled more votes.

And many Magpies fans are already predicting a bright future for a player who made an encouraging debut against Olympiacos before making a further four first team appearances.

Link
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."