20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Potensielle spillere forsvinner en etter en?  (Lest 1788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

  • Gjest
Potensielle spillere forsvinner en etter en?
« på: 27. Mai 2006, 10:24 »
Vet ikke om man bør ha en egen tråd om dette, men forsøker i alle fall. En ivrig moderator flytter vel / sletter vel dersom han føler det for godt? Tenkte det kunne være greit med en tråd på rykter og fakta om spillere som 'forsvinner' for oss på overgangsmarkedet.

Engstelig her på morrakvisten!

Til saken: Jeg leser i islandske aviser i dag (lørdag 27.mai) at Frank Rijkard og Barcelona er ute etter å lande avtaler med følgende spillere (som alle er og har vært aktuelle for Newcastle).

Eiður Smàri Guðjohnsen ... må ned i lønn, men er villig til å akseptere det
Diego Forlan ... er Rijkards førsteønske (?)
Dirk Kuyt ... Feynoord forlanger 8 mill euro (?)


Kan Fred 'selg før du får kjøpe' Shepard og Glenn 'nei la oss vente til etter VM' Roeder gjøre at vi blir tapere på overgangsmarkedet? Fortsetter vi med det laget vi avsluttet sesongen med neste sesong, og vil vi dermed se spillere forsvinne på grunn av signaler om lave ambisjoner fra ledelsen? Ender vi opp med å starte sesongen slik vi gjorde i fjor, og handler 'gammelpotet' på salg i januar? Vil vi se en ny trener få trøbbel og forsvinne, slik at kontinuitet igjen viser seg å være et fremmedord på St.James Park? Merker at jeg er vel pessimistisk, men er redd dette kan bli realitetene. Andre toppklubber i England har jo allerede begynt å kjøpe og selge ... og det før spillere viser seg fram i VM.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Potensielle spillere forsvinner en etter en?
« Svar #1 på: 08. Juni 2006, 17:47 »
det så vel ikke akkurat lyst ut med tanke på overganger samme tia i fjor eller gjorde det vel?

nei, her er det bare å la tiden vise, trenger for all del ikke stresse med spillerkjøpene.
ancs and Scousers, go to H***!!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Potensielle spillere forsvinner en etter en?
« Svar #2 på: 08. Juni 2006, 18:11 »
Jeg er bare glad sålenge vi ikke kjøper katta i sekken. noe som har blitt gjort en del ganger før. Men spillere som vi vet er gode, bør vi allerede begynne å vise interesse for. Hvis vi ikke har kjøpt en eneste før vm slutter begynner jeg å bli engstelig.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /