20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00  (Lest 5498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #15 på: 26. Nov. 2016, 17:58 »
LOL! måtte komme.. Men vil heller vinne mot Hull på tirsdag!!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #16 på: 26. Nov. 2016, 18:07 »
Var nesten skrevet i stein at vi skulle tape i dag. Har fremdeles manko på kreativitet til å true lag som legger seg bakpå. Perez og Diame i 10er rollen funker ikke i championship og kommer neppe til å true noen i PL, så her må det endringer til.

Var vel første kampen til Mbemba baki der på en stund også?

Får ta hevn mot Hull og heller trøste oss litt med Pardew sin bipolare opplevelse i dag😂

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #17 på: 28. Nov. 2016, 09:34 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-0-1-blackburn-read-12236342

Darlow best igjen, og Yedlin og Clark får godkjent på denne børsen etter kampen.
Mbemba kommer til å slite med å spille seg inn på laget igjen skal han fortsette med slike prestasjoner. Forrige tap var han også svak mot Wolves.

Noterer meg også at vi sliter med å vinne når Colback og Gouffran er ute av laget. Tilfeldigheter eller?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #18 på: 28. Nov. 2016, 11:16 »

Noterer meg også at vi sliter med å vinne når Colback og Gouffran er ute av laget. Tilfeldigheter eller?

Ganske sikkert ikke. Gode nok til sitt i Championship. Og viktige typer for et lag som oss. Men de faller gjennom i PL. Rykker vi opp, må det forsterkes.

Ellers gleder jeg meg til Newcastleuke med tv-kamper tirsdag og fredag. Men er det klin umulig å få se en kamp fra St. James i år? Merker jeg savner det...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #19 på: 28. Nov. 2016, 12:36 »
Sist jeg så skulle Dplay vise Hull-Newcastle og Eurosport Norge skulle vise Nottigham F. - Newcastle på fredag kveld.

Etter hva jeg kan se er disse kampene nå fjernet. Noen som har noe info?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #20 på: 28. Nov. 2016, 13:09 »
http://www.dplay.no/sportsoversikt/?mobile=true

Velger å være optimist... Står også det samme på TV2-appen
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #21 på: 29. Nov. 2016, 08:57 »
Utrolig dårlig kamp fra Newcastle sin side. Kom til få muligheter og burde styrt kampen. Blackburn hadde 11 mann bak ballen og senket tempo på kampen fra første minutt.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #22 på: 29. Nov. 2016, 18:22 »
Ny kamp i dag mot hull. Hvor er Geordie?? Jeg åpner ikke ny tråd. Vi har mistet poeng hver gang jeg har prøvd meg..buhu.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackburn Rovers lørdag 26.11 kl. 16:00
« Svar #23 på: 29. Nov. 2016, 19:21 »
Haha, er jeg fortsatt lucky charm? Starter en nå...
No fate but what you make