20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportercupen 2007  (Lest 4853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #15 på: 29. Mai 2007, 22:53 »
Jeg stiller også;)

Man er ingen god supporter om man ikke stiller til en sånn cup, pga at man ikke liker lederne i supporterklubben.
Det er jo Newcastle som får rykte for å ha vunnet cupen og ikke NUSSC.

Jeg er stolt over å få være med jeg. Å få spille i Newcastle drakt for laget sitt! Det blir gøy! Går for å vinne hele cupen=D
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #16 på: 30. Mai 2007, 02:08 »
Jeg stiller også;)

Man er ingen god supporter om man ikke stiller til en sånn cup, pga at man ikke liker lederne i supporterklubben.

Ka forklarer du det med?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #17 på: 30. Mai 2007, 22:56 »
Jeg stiller også;)

Man er ingen god supporter om man ikke stiller til en sånn cup, pga at man ikke liker lederne i supporterklubben.

Ka forklarer du det med?


Jeg mener bare at hvis du lar være å melde deg på cupen, bare pga at det er NUSSC som er den offisielle supporterklubben til Newcastle i Norge, så er det noe galt.
Greit at NUSSC ikke er som andre supporterklubber, og personlig er jeg for at NewUtd skal bli den nye, men uansett så bør du stille hvis du kjenner det kribler i beina etter å spille i Newcastle drakt, uansett om det er NUSSC eller NewUtd som stiller med laget.

Mente ikke at man ikke var noen god supporter hvis man ikke meldte seg på den cupen, for cupen er for morro skyld!

Hjalp det deg?  ;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

plebbster

  • Gjest
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #18 på: 30. Mai 2007, 23:35 »
Så ekle og usympatiske arrangører kan ikke hindre deg i å melde deg på og spille sammen med de folka i en cup hvis hjertet ditt virkelig tilhører Newcastle?

Så hvis man har valget mellom å spille under Weiseth, så må man gjøre det fordi han har valgt at den supporterklubben han styrer er Newcastle?

Jeg mener ihvertfall at det er en veldig god grunn til å holde seg unna Supportercupen.

Tror faktisk jeg så det Supportercup-laget da jeg var med noen kompiser i Oslo og spiste is. Var ihvertfall noen folk som kom opp fra T-banen i Newcastle-drakter. Veltrente! ;D

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #19 på: 03. Juni 2007, 12:19 »
Så ekle og usympatiske arrangører kan ikke hindre deg i å melde deg på og spille sammen med de folka i en cup hvis hjertet ditt virkelig tilhører Newcastle?

Så hvis man har valget mellom å spille under Weiseth, så må man gjøre det fordi han har valgt at den supporterklubben han styrer er Newcastle?

Jeg mener ihvertfall at det er en veldig god grunn til å holde seg unna Supportercupen.

Tror faktisk jeg så det Supportercup-laget da jeg var med noen kompiser i Oslo og spiste is. Var ihvertfall noen folk som kom opp fra T-banen i Newcastle-drakter. Veltrente! ;D

Cupen er ikke før neste lørdag da..
Weiseth styrer HELT sikkert ikke laget! Han sitter vel et sted å teller pengene han ranet os Newcastlesupportere for!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #20 på: 09. Juni 2007, 12:25 »
EivindI scoooorer mål, scorer mål, scooorer mååål! :O)

http://newcastle.no/nyheter/09scupen.htm

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #21 på: 09. Juni 2007, 15:29 »
EivindI scoooorer mål, scorer mål, scooorer mååål! :O)

http://newcastle.no/nyheter/09scupen.htm


Hvis jeg ikke blir hentet opp av en storklubb etter denne prestasjonen, skjønner jeg ingenting!  ;) Vi røyk ut på målforskjell etter 1-1 mot Everton i siste kampen, men går ut av turneringen med hodet hevet høyt! Ett baklengsmål på tre kamper er ikke dagligdags for Newcastle!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #22 på: 09. Juni 2007, 15:52 »
Skulle ha vært tatt opp med videokamera, slik at vi fikk sett høydepunktene  :P

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Sv: Supportercupen 2007
« Svar #23 på: 09. Juni 2007, 18:02 »
Hadde fortjent bedre! Kommer sterkere tilbake neste år! Bra spilt alle som spilte! Surt å gå ut på den måten, men vi kom gjennom UTEN tap og som Eivind sa, med bare et baklengs!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid