20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 48900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Håper virkelig Smith kan få noen kamper sammens med Oba fremover, jeg, selv om det nok er for masse å be om når managere tydeligvis mener han er minst like dugelig sentralt på midtbanen. Der er ikke jeg enig...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Håper virkelig Smith kan få noen kamper sammens med Oba fremover, jeg, selv om det nok er for masse å be om når managere tydeligvis mener han er minst like dugelig sentralt på midtbanen. Der er ikke jeg enig...

Laget er det viktigste, og med så mange sentrale midtbanespiller ute, og det faktum at vi møter Bolton. Så passer egentlig Smith ganske greit på midten der. Så kan vi spille med enten Løvenkrands eller Carroll sammen med Martins. Jeg vil helst ha Ryan Taylor på kanten, slik at vi ikke kaster bort noe av spisskompetansen hans, som er innlegg. Derfor Smith på midten mot Bolton. Er du ikke enig i at det er viktigere enn at Smith skal få vise seg frem som spiss?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Smith og Butt har jo erfaringsmessig vært ganske elendig kombinasjon på midtbanen, og vi har da Duff, Jonas og Løvenkrands som kan spille høyreving for Ryan Taylor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Det er vel heller det at vi har Owen, Martins, Viduka og Carrol som alle korrekt blir rekna som bedre angriparar enn Smith. Ameobi er nok også foran, det er en vurdering eg er uenig i, Ameobi var god enkelte kampar i høst, men har vore begredelig i det siste. På midtbaneplassen står ikkje Smith like langt bak i køa og det er nok derfor han får flest sjansar i den posisjonen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, jeg er klar over det, men jeg er personlig ganske uenig i disse vurderingene, og det er derfor jeg heller ser noen andre på midtbaneplass!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Jada eg også vil ha Ryan Taylor og Butt sentralt. Men mykje skal skje før eg vil ha Smith inn på topp foran Viduka og Carrol.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kall meg naiv, men jeg tror enda Smith har såpass mye inne at jeg rater han fremfor både Dukes og Carroll, dersom han kan få tillit sammens med Martins over en liten periode nå!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Huff, Smith er jo virkelig ikke noe god. Håper Carroll eller Løvenkrands får plassen ved siden av Martins.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Slenger meg på med Mr. Eilertsen jeg!
Tror Smith på topp sammen med Martins kan bli en suksess. Tror kanskje jeg heller vil se Carroll, men for meg er Smith hvertfall bedre enn Viduka og Ameobi.
Hadde vært greit å ha en kriger som løper så mye som Smith på topp sammen med Martins. En spiller som har mye å gi, og ikke minst å bevise for fotballverden (for sin egen del altså).

Men tror nok, og håper, at Smudge spiller sentralt sammen med Butt denne kampen. Ettersom vi etter all sannsynlighet mangler Nolan, Guthrie og Barton, bør Smith spille MS.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ka me hainn Lua-Lua da? Hainn va jo hett diskutert tiliar her...no mangle vi en offensiv midtanespiller. Lætt'n få kjørt sæ frå start å når vi lede 2/3 - 0 så kainn Smith kom inn å skad nånn.

På topp vil æ sjå Løvenkrands å Martins fra start me Viduka inn for Løvenkrands etter 60 om dæm slit.

R. Taylor bør vel uansett værra me pga frispark/corneran...  :-*

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
En utrolig viktig kamp, som egentlig MÅ vinnes! Det kommer noen svært tøffe kamper framover, så å få ei luke ned til nedrykksplass hadde vært fantastisk. Bolton på bortebane er vanskelig, og jeg ser for meg en tøff batalje.
Jeg er ikke sugen på å la Smith og Butt spille sentralt, men dersom det er dette som skal til for å la Geremi sitte der han sitter, så får heller Smith spille der. Personlig mener jeg at Smith er best på spiss, og kan utgjøre et godt spisspar med Martins. De har vel hatt noen kamper sammen tidligere, og da synes jeg de spilte bra sammen. Bare synd ikke trenerene ser dette!
Ryan Taylor skal etter min mening spille på kant. Sett Duff på benken, og la Taylor og Jonas bekle hver sin kant. Dødballene til Ryan kan vise seg å være gull verdt i denne kampen.

Som sagt er dette en utrolig viktig kamp. Jeg er redd for å ha noen forhåpninger til denne, fordi jeg som regel blir skuffet da.
Håper på en 1-0 seier!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dødballer kan bli avgjørende, dvs hvis Taylor får ta frisspark i en gunstig situasjon. Men jeg tror vi kan glemme å score på Bolton på cornere eller frispark som slås inn i feltet. Der er Bolton alt for gode sammenlignet med oss. De er jo duellaget fremfor noen.  Men derimot kan Talylor bli viktig fordi han er i stand til å legge inn innlegg når ballen er i spill, dvs mot et kanskje mindre uetablert boltonforsvar.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
...Men derimot kan Talylor bli viktig fordi han er i stand til å legge inn innlegg når ballen er i spill, dvs mot et kanskje mindre uetablert boltonforsvar.

Mindre uetablert er vel ikke noe fordel..?  ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hehe, stussa litt på den jeg også.  :D

Når det gjelder spissplass, så håper jeg Martins og Løvenkrands spiller. Shola Ameobi er historie for meg! Jeg orker ikke se en kamp til med han på banen. Viduka er også et alternativ, ettersom han er sterk og god til å holde på ball. Men jeg må nok gå for dansken. Tror han og Martins kan bli et godt spisspar, dersom midtbanen klarer å spille opp i bakrom. Først da kan det bli farlig!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hehe, bra spottet!