20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 65647 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #405 på: 18. Mars 2008, 12:50 »
Hvem var gamlingen med frakk som var nede å snakka med KK og McDermot midt i kampen i går?
Arthur Cox. En

http://no.wikipedia.org/wiki/Arthur_Cox

Sitat
Selv om Arthur Cox ikke hadde flere jobber som manager var han fortsatt involvert i engelsk fotball etter tiden i Derby County. Som manager i Newcastle tidlig på 80-tallet hadde han Kevin Keegan i sin spillergruppe, og da Keegan var manager for Newcastle, Fulham og Manchester City var Cox en av hans medarbeidere. Også når Keegan var landslagssjef for England var Arthur Cox i hans støtteapparat.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 18. Mars 2008, 13:01 »
I tillegg hakka kampen til tider som et uvær i dag. I store deler av kampen var det umulig å se kampen pga all den hakkinga...

Du hadde sikkert snø på parabol-hode

Niks. Canal + var den eneste kanalen det var slik på. Hørte om andre med samme problemet også...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 18. Mars 2008, 13:02 »
Såg teit ut at en fyr som er i trenerstaben til Keegan får i svart frakk, mens Keegan, som er sjefen, går i treningsjakke. Eg foretrekker treningsjakke, men slips og sjorte under ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 18. Mars 2008, 14:23 »
King Kev hadde jo skjorte og slips under treningsjakka da  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 18. Mars 2008, 16:51 »
Ja, og det er best synes eg.  :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 18. Mars 2008, 18:55 »
Jeg skjønner ikke helt de som klager på midtbanen vår igår!? Geremi, Butt og Barton gjorde en fremragende jobb igår. Butt var meget god defansiv, Geremi sammhandlet bra med Martins og kreativiteten begyner å komme seg og Barton da som jobbet hardt.

Keegan opplyser til de som lurte på hvorfor han byttet ut Martins: Han følte at han trengte en midtbane spiller til på banen og tok ut Martins i steden for Viduka fordi Martins er mindre en Viduka. Hadde han tatt ut Viduka hadde han nok fått bank ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 18. Mars 2008, 19:30 »
det deiligste med gårsdagens kamp var at vi spilte uten smith og jeg tror ingen savnet han heller
lt;3 Newcastle <3

Rozen

• Gjest
« Svar #412 på: 18. Mars 2008, 20:08 »
Hehe. Canal + er faen meg så jævla lavmål. På tide vi får skysports og setanta til Norge på kabeltv...

For det første er kommentatorne udugelige, og spesielt de som har kommentert Newcastle. Virker som alle kommentatorene hater Newcastle og har en konkurranse om å lire av seg mest mulig usaklig dritt mot Newcastle og spillerne i løpet av 90 min.

For det andre synes jeg filmingen i dag var elendig, men det er kanskje ikke canal + sin feil. Var i allefall ofte at det var zooma så jævla ut at man ikke kunne se ballen.

I tillegg hakka kampen til tider som et uvær i dag. I store deler av kampen var det umulig å se kampen pga all den hakkinga...

Hakka kampen som et uvær? Fungerte perfekt her.. Så er vel dine signal.. Men samme det igrunn :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 18. Mars 2008, 22:56 »
det deiligste med gårsdagens kamp var at vi spilte uten smith og jeg tror ingen savnet han heller

Tror faktisk Smith inn på slutten i går kunne vært til vår fordel, jeg. Han kunne vunnet endel dueller i og rundt boksen til Brums.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #414 på: 18. Mars 2008, 23:28 »
Å, kansje fått enda et kort ;) Slik han kansje hadde tatt igjen Butt med flest kort i Premier leuage ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 18. Mars 2008, 23:29 »
Akkurat korta driter jeg langveis i. Mange av de er på grunn av håpløs dømming fordi ligaen er invadert av kjerringer ala Kristine Ronaldo og co.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #416 på: 19. Mars 2008, 11:57 »
Kort oppsummering:

Veldig viktig poeng!!

Sykt bytte av Martins

Butt er hele midtbanen vår idag

faye og barton var skremmende svake, MEN

Den aller svakeste for meg: Uten tvil GEREMI. Ikkje nok med at han er altfor treg og omstendelig for PL atm, men dødballer som skal være hans forse blir jo en ren parodi. Slo vel 5-6 cornere på rad der i 2. omgang som ikkje var i nærheten av å komme over første stolpe. skal fan ikkje være lov. kapp av han beina :)

Då har du ikkje sett kampen. Greit nok Geremi hadde svake cornera, men det var einaste svake han gjorde. I lag med Butt var han veldig god defansivt og veldig trygg med ballen. Treig? Han sprang jo frå v backen til bham når han slo ein stikkball til seg sjøl...
Barton var veldig svak i 1 omg. Han gjer mykje bra men øydelegg det med å mista ballen i neste trekk, som ga farlege overgangar. I 2 omg var han sikkert den som sprang mest!!!

Jeg skjønner ikke at du kan si at Geremi var blant våre beste i går? Han eier ikke kreativitet, og han sinker spillet veldig mye med alltid å slå på tvers eller bakover. Han er OK bakover - for all del, men jeg emner at en ving skal ha styrken sin framover, ikke bakover. Dødballene var under enhver kritikk, og han må ha avløsning på det området allerede neste kamp.

Ser at andre her mener at Tayls spilte stort med unntak av 2 tabber i begynnelsen. Vil bare minne om at to slike tabber mot et godt lag, hadde resultert i to mål imot. Noen må kjøle ned hodet på gutten, for det siste vi trenger er kamikaze fotball i forsvar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 19. Mars 2008, 19:50 »
Uenig angående Geremi.
Syns Geremi spilte sin beste kamp denne delen av sesogen for oss. Fint samspill med Martins, og slår lite feil. Eneste jeg har å utsette er dårlige dødballer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #418 på: 20. Mars 2008, 08:09 »
Merkelig at han ALDRI får til skikkelige dødballer i Newcastle-trøya, mens i Chelsea og på landslaget (senest i Afrika-meserskapet) bøtter han inn supre mål på dødballer. Cornerne hans når jo ikke frem til fremre stolpe en gang, og ikke får han luft under ballen heller. Men det er noe av det vi mangler mest i laget, når ikke Emre får spille. N'Zogbia er også for ustabil på dødballer.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #419 på: 20. Mars 2008, 10:57 »
Jeg føler meg sikker på at hvis vi gir Geremi litt tid så sitter nok dødballene også. Han slår dem i hvert fall med fin kraft, så hvis de blir en halv meter høyere blir det farlig.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP