20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 65645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« på: 09. Mars 2008, 19:36 »
En viktigere kamp for Newcastle United skal man lete lenge etter. Taper vi denne, skal vi slite skikkelig for å holde oss oppe. Vi MÅ ha ett poeng, og bør helst sikre tre poeng. Før sesongen var dette en av kampene vi "selvsagt skulle vinne". Se på oss nå.

Håper dette laget starter:

zzzzzzzzzzGIVENzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
BEYEzzTAYLSzzFAYEzzJOSÉ
MILNERzzGERzzZOGzzDUFF
zzzzOWENzzMARTINSzzzzz

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #1 på: 09. Mars 2008, 19:40 »
Jævli og vanskelig du skulle gjøre det for å se ditt forslag til lagoppstilling da! :D

Men, etter å ha tydet ditt forslag er jeg helt enig, utenom keeperplassen da. Regner med at Harper står.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Mars 2008, 19:44 »
Hehe... Jepp. Selvsagt. Er liksom blitt en vane å skrive Given :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Mars 2008, 20:00 »
Denne kampen er avgjørende, og jeg er stygt redd for at vi taper. Wigan tok også poeng i dag.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Mars 2008, 20:32 »
Veldig viktig kamp for begge lag. Birmingham er vel nokså brukbare hjemme så blir ikke lett, men hvis vi starter med Martins og Owen på topp har vi spillere som kan score. Så håper vi starter med laget til trådstsarter.

Edit: Noen som vet hvordan det går med skaden til Milner?
« Siste redigering: 09. Mars 2008, 20:34 av fredd »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Mars 2008, 20:50 »
Nå skal det gjøres. Denne kampen er helt sykt viktig. Vi MÅ minimum ha med oss et poeng herifra, helst alle tre. Nå må det mobiliseres til tusen frem mot denne kampen.
Vinner vi har jeg tro på at vi berger oss i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Mars 2008, 20:53 »
Det verste er at Martins kommer til å slite benk i denne kampen også, til fordel for den udugelige Alan Smith. Og la oss be til høyere mler makter om at Emre spiller denne kampen. Han er dødsviktig.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Mars 2008, 21:00 »
Veldig viktig kamp for begge lag. Birmingham er vel nokså brukbare hjemme så blir ikke lett, men hvis vi starter med Martins og Owen på topp har vi spillere som kan score. Så håper vi starter med laget til trådstsarter.

Edit: Noen som vet hvordan det går med skaden til Milner?

Han skal visstnok være frisk og rask

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Mars 2008, 21:00 »
Gitt at spillere er i kampform mener jeg vi burde rotert en del til denne kampen. Gitt spillere som Geremi, Barton, Emre og Oba sjansen. Kanskje ikke alle 4 på en gang, men i allefall noen av de. Så kan vi håpe at de er veldig innstilt på å vise seg fram og at de vil vise at de er verdig en plass på laget. Vet ikke hvor lurt det er, men tror ikke det hadde skadet å prøve... Ting kan ikke gå så mye verre enn det allerede gjør...

Og jeg mener nå at Cacapa bør spille stopper. Trenger en rutinert spiller som kan styre forsvaret litt, for det tullet vi holder på med nå vil jeg ikke kalle forsvarsspill... På 3-0 målet til Liverpool i går virker det som om forsvaret til Newcastle er henta fra jente 14 laget til Holmlia...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Mars 2008, 21:10 »
Harper; Beye - Taylor - Cacapa - Enrique; Milner - Faye - Emre - N`Zogbia; Owen - Martins

er oppskriften

Benk: Forster, Geremi, Carroll, Duff, Barton
Tribune: Södergren, Lua Lua, Zamblera, Baheng, Tozer

Er det noen jeg har glemt?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Mars 2008, 21:13 »
Det som blir viktig mot birmingham er å ikke tape ;) Klarer vi det så har jeg stor tro på at vi fikser PL kontrakten.

Viktig at vi spiller Martins fra start, Emre hvis det er mulig. Jeg er så forbanna lei Alan Smith og Nicky Butt, jeg har fått begge to laaangt oppi vrangstrupen, de har begge spilt hver kamp etter nyttår, men hva faen har de prestert?!?!?!!?!?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Mars 2008, 21:19 »
Harper; Beye - Taylor - Cacapa - Enrique; Milner - Faye - Emre - N`Zogbia; Owen - Martins

er oppskriften

Du har vel glemt Butt og Smith, men det er vel meningen :P . Syntes også dette er et bra lag, dog vet man vel ikke hvordan matchformen til Emre. Hvis han er klar til kamp er han absolutt et alternativ.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Mars 2008, 21:31 »
Dette er nok ein kamp eg ikkje har nerver til å sjå. Håper at Milner og Martins spelar frå start. Denne må vi rett og slett få poeng i.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. Mars 2008, 21:33 »

er oppskriften

Du har vel glemt Butt og Smith, men det er vel meningen :P . Syntes også dette er et bra lag, dog vet man vel ikke hvordan matchformen til Emre. Hvis han er klar til kamp er han absolutt et alternativ.

Visst faen var det meningen ;) At jeg tar med ungguttene på tribunen er kun for å understreke at Butt og Smith ikke fortjener å sitte på tribunen en gang.
Det er en evig gåte for meg, hvordan disse to lavkvalitetsspillerne får gjentatte sjanser i førsteelleveren. Går klippekortet aldri tomt? Enten må de gjøre noe helt utenomjordisk og ekstraordinært på treningene(hva i svarte satan det skulle være har jeg og vil jeg aldri ha noen formening om) eller så har også Keegan noe i mot spillere som Emre og Martins. Det hele har gjennom en lang periode utviklet seg til å bli noe ekstremt tragikomisk.

Utenforstående folk som støtter andre lag i Premier League, andre lag i Europa og i det hele tatt folk med vett i skallen vet at Emre og Martins er blant lagets beste spillere, uten tvil faktisk. Men hvorfor, si meg hvorfor i alle dager Kevin Keegan og Sam Allardyce ikke ser dette? Hvorfor får Butt og Smith fornyet tillit etter gjentatte forkastelige opptredener? Enhver mann i samme posisjon som KK og SA ville jo byttet dem ut etter horrible kamper.

Jeg er jævlig lei av å repetere og sitere meg selv gang etter gang, kamp etter kamp, uke etter uke, men dette jævelskapet vil jo aldri ta slutt. Det vil ingen ende ta. Hver uke har jeg forhåpninger om at kanskje har KK endelig sett at Butt og Smith må vrakes, kanskje har det endelig gått opp for ham, men det skjer faen meg aldri. Jeg vil gremmes og gjemmes når Man Utds største avfall jogger/spaserer ut på banen som om alt var fryd og gammen. Helvete, se til å få opp øynene nå Kevin!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Mars 2008, 22:21 »
Irriterer meg en del over dette med å sette de (antatt) beste spillerne på benken gang på gang, til fordel for Smith og Butt. Men etter at Keegan gjør akkurat det samme som Sam, så må det jo nesten være noe i det. Ett eller annet som gjør at de fortjener plassen? Spesielt siden verken Smith eller Butt står for den fotballen Keegan spiller engang (som jeg har fått inntrykket av).

Likte foresten laget ditt Fredrik. Også litt usikker på formen til Emre, men sånn "teoretisk" sett så er det vårt beste lag nå.