20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45  (Lest 41710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« på: 29. Jan. 2014, 08:47 »
Litt smålei av at kamptråder startes så sent, så hiver den igang allerede nå.

Nå må vi få revansje fra forrige møte, og det sannsynligvis uten både Remy og Ben Arfa.

Discuss!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #1 på: 29. Jan. 2014, 08:49 »
Noen som veit noe som helst om Ben Arfa? Var det kun krampe som tok han?

Er fristet til å slenge Luuk De Jong rett til kattene her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #2 på: 29. Jan. 2014, 09:07 »
Tror dette blir brutalt uten all vår kreavitet her!

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #3 på: 29. Jan. 2014, 10:25 »
Vanskelig å spå noen startopptislling her uten oversikt på skader.

Får håpe noen av de få local lads får prøve seg her, de som vet hva dette betyr for klubb og by. I de siste kampene har det for meg virket som hele laget blir tatt på senga av et Sunderland som løper de i filler.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #4 på: 29. Jan. 2014, 11:15 »
Garantert krampe. For det første så ser du at leggen har låst seg og at han ikke klarer å bøye foten når han skal gå. For det andre ville aldri Bassong stått og tøyet ut beinet til Ben Arfa om det hadde vært en strekk eller legghøne. Satser på vi får se han mot mackems!

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #5 på: 29. Jan. 2014, 11:44 »
Garantert krampe. For det første så ser du at leggen har låst seg og at han ikke klarer å bøye foten når han skal gå. For det andre ville aldri Bassong stått og tøyet ut beinet til Ben Arfa om det hadde vært en strekk eller legghøne. Satser på vi får se han mot mackems!

Satser på det samme. Og jeg mener også at Luuk bør hives rett inn i start oppstillingen. Ameobi? No thanks
Toon till I die.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #6 på: 29. Jan. 2014, 11:54 »
Først må Luuk bli klar i tide. Skal han spille mot Sunderland, enten på benken eller fra start, må han nok bli klar i dag. Kjenner jeg klubben rett drøyer dette helt til fredag, og han kommer dermed ikke til å være i troppen til lørdag.

Liker ikke å være så negativ, men det er ingenting ved denne klubben som gjør meg i godt humør om dagen. Når selv ikke årsbeste prestasjonsmessig gir uttelling i målprotokollen, hvordan i huleste h..... skal vi klare å slå Sunderland, noe vi aldri har greid under Pardews ledelse, når vi ikke en gang kan toppe laget?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #7 på: 29. Jan. 2014, 12:30 »
Uff.. Jeg er ærlig talt livredd for denne kampen her, med Cabaye og Remy ute av startoppstillinga. Tror nok HBA starter jeg også, ligna definitivt på krampe igår. Shola inn er nok uunngåelig, kan aldri se for meg at De Jong blir kasta rett på av Pardew, gitt at han selvsagt har signert innen tiden.

Dette er en skikkelig 50/50 kamp akkurat nå. Av natur er jo derby helt åpent, samtidig er vi nok mye bedre, men en del svekket. Spennende!
« Siste redigering: 29. Jan. 2014, 12:41 av Bresken »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #8 på: 29. Jan. 2014, 12:37 »
Tror dette blir brutalt uten all vår kreavitet her!

Sjå på laget me møter. Dessutan er det eit derby. All verdas kreativitet er det ikkje behov for. Desse kampane kan ein "lett" vinna me eit pissdårleg lag. Sjå på dei to forrige kampane. Einaste som tel er seier. Og det kan koma med ekstrem laginnsats. Me har eit godt nok lag til å slå Mackems utan Cabaye og Remy. Sjå på kva spelara dei har og tabelplasseringa deiras. Me kan ikkje koma etter eit evt tap og sei at det var grunna av at Cabaye og Remy ikkje spelte. Kvifor har me tapt 2 kampar på rad mot dei?

Gouffran og HBA er vel klar til denne? Trudde Hatem kunn fekk krampe eg.
« Siste redigering: 29. Jan. 2014, 12:45 av lgrinde »

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #9 på: 29. Jan. 2014, 14:06 »
Vi har vel ikke all verden til statistikk å vise til ved tidligere møter med Gus Poyet. Hvis de løper som tullinger med 110% innsats som de gjorde i perioder i siste oppgjør, så kan mye skje. Fint blir det ikke. Poyet er åpenbart simpel i filosofien og det funker med lag i lavere divisjoner, som f.eks. det gjorde i Brighton. Tar vi med oss spillet og forhåpentligvis legger igjen ineffektiviteten fra Norwich-kampen, så kan det bli bra.

Spørsmålet er hvem som skal score målene. Gidder ikke Shola fra start og denne hypen om at han scorer hver gang mot scums. Nå er det stort sett Remy og Cabaye som har scoret målene i det siste, og uten dem i tillegg til at Gouffran ikke skulle bli fit så er det grunn til å være passe nervøs før kampstart. Får håpe Ben Arfa ikke er skadet, han hadde virkelig noe på gang mot Norwich.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #10 på: 29. Jan. 2014, 14:53 »
På tide me og spring som tullingar med 110% innsats under Pardew si leiing mot Mackems. Skjønnar ikkje kvifor me skal skjelve i buksane til denne. For å håpa Pardew og laget ikkje tenkjer slik vertfall.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #11 på: 29. Jan. 2014, 15:06 »
På tide me og spring som tullingar med 110% innsats under Pardew si leiing mot Mackems. Skjønnar ikkje kvifor me skal skjelve i buksane til denne. For å håpa Pardew og laget ikkje tenkjer slik vertfall.

Det er vel forskjellig fra supporter til supporter det vil jeg tro. Jeg er alltid spent og nervøs før dette oppgjøret. Jeg frykter bare ineffektiviteten foran mål, men håper jeg tar fryktelig feil og at Shola Ameobi eller hvem som nå skal spille kampen bøtter inn..

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #12 på: 29. Jan. 2014, 19:13 »
Jeg leste at Ameobi-brødrene skal til Afrika for å delta på en festival for afrikanere og samhold mellom stammer i Amazonas. Hva mener dere om denne prioriteringa?
« Siste redigering: 29. Jan. 2014, 19:15 av Anders Nordeide »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #13 på: 29. Jan. 2014, 19:20 »
Du har ikke blitt kødda voldsomt med da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #14 på: 29. Jan. 2014, 19:29 »
Faen, forumrape'a for andre gang :/