20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 53655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #30 på: 13. Feb. 2016, 20:50 »
Har sagt det en stund nå, og tror fortsatt vi rykker ned.
Å unngå nedrykk har jo vært utgangspunktet hele sesongen, for vi har tross alt kun vært over nedtrykkstreken i 4-5 uker. Og i hele 2015 fremstod vi som et nedrykkslag. Dessverre virker det som at klubb og manager aldri helt har innsett realitetene og stort sett snakket det ned.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #31 på: 13. Feb. 2016, 22:49 »
Og so detta jevla tullet om at kvar kamp er ein cupfinale. Kampen i dag såg jo ikkje ut som ein cupfinale frå vår sida! Same dritet  Carver snakka som. Likavel tapte han 8 på rad.
« Siste redigering: 14. Feb. 2016, 09:34 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #32 på: 14. Feb. 2016, 14:13 »
Jeg tror fortsatt at vi kan rykke ned, og det med god margin. Jeg skjønner at MA ville snu en klubb som var skakkjørt økonomisk. Problemet er at han har spart for mye. Da vi mista våre klassespillere fornyet vi dem med uferdige produkt, som ikke har levert, fordi vi skulle gå i balanse. Det har medført et stort etterslep i vår stall, den gikk fra lovende til svak.  I tillegg har vi ansatt en manager, som i følge rapportene er dyktig med spillere og på treningfeltet, men som etter min mening  ikke kan vise til noen skikkelige resultater i løpet av hele sin karriere. En middelmådig stall og en middelmådig manager, kombinert med noen høyst tvilsomme avgjørelser på møterommet er etter mitt skjønn en god oppskrift for nedrykk.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #33 på: 27. Feb. 2016, 14:59 »
Skal Mackems greia 1 poeng mot West Ham eller greia snu 1-0 til seier.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #34 på: 27. Feb. 2016, 15:15 »
Og en bukett går til Jack Rodwell. Takk!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #35 på: 27. Feb. 2016, 17:13 »
Sunderland ser vel uansett ganske so friske ut for tida? Defoe kjem jo til å herja med forsvaret vårt ::)
Både Bournemouth og Norwich ligg an til viktige og sterke poeng.
« Siste redigering: 27. Feb. 2016, 17:14 av lgrinde »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #36 på: 27. Feb. 2016, 17:54 »
Sunderland ser vel uansett ganske so friske ut for tida? Defoe kjem jo til å herja med forsvaret vårt ::)

Syns det. Utrolig at de ikke klarte å score i dag, var mye bedre enn West Ham i 2. omgang.
Satt 1500 kr på at de kommer til å ende over oss på tabellen i år. Håper jeg ikke vinner, men blir fort en gratis trøstefylla når vi rykker ned.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #37 på: 04. Mars 2016, 07:49 »
Nytt år og 18 kampar att. Nok av kampar til å henta ca 23 poeng tenke dei fleste, men det er ikkje lett sjå kor dei skal koma.

Man U (H) - 1 poeng
West Ham (H) - 1 poeng
Watford (B) - 1 poeng
Everton (B) - 0 poeng
WBA (H) - 3 poeng
Chelsea (B) - 0 poeng
Manchester City (H) - 0 poeng
Stoke City (B) - 0 poeng
Bournemouth (H) - 3 poeng
Leicester City (B) - 0 poeng
Sunderland (H) - 0 poeng
Norwich (B) - 3 poeng
Southampton (B) - 0 poeng
Swansea City (H) - 3 poeng
Liverpool (B) - 0 poeng
Crystal Palace (H) - 3 poeng
Aston Villa (B) - 3 poeng
Tottenham (H) - 3 poeng

Totalt 24 poeng og då endar me på 41 poeng ;)

Framleis 7 poeng tekne av dei 24 eg har spådd. 1 poeng føre skjema og 1 kamp til gode. Wuhu!
« Siste redigering: 04. Mars 2016, 07:53 av lgrinde »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #38 på: 04. Mars 2016, 08:54 »
Fy faen. Tenk om vi blir sendt ned av Tottenham i siste runde. Da vet jeg ikke hva jeg gjør.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #39 på: 04. Mars 2016, 10:29 »
Fy faen. Tenk om vi blir sendt ned av Tottenham i siste runde. Da vet jeg ikke hva jeg gjør.

De 2 siste kampene er ikke lette.
Villa er nok uansett 1 av 3 som ryker ned. Vi kan møte et lag som gir alt for å beholde æren eller et lag som har tatt sommerferie.
Spurs kan kjempe om liga tittelen helt til siste kamp.

Det blir enda en vår der man må pinne seg gjennom kampene.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #40 på: 04. Mars 2016, 10:57 »
Porblemet vårt og årsaken til at me med stor sannsynlegheit går ned, er at me per dags dato ikkje greie slå Villa borte ein gong. Tippar at me får problem mot eit Villa-lag som for lengst har "avslutta" sesongen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #41 på: 04. Mars 2016, 13:54 »
Tettey ute for Norwich resten av sesongen! Det er hvertfall ikke negativt for oss!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #42 på: 04. Mars 2016, 15:08 »
Tar all den hjelpen vi kan få! Sjølv om det er nesten så eg håper det går dårlig for Ashley og Mc. Men ønskjer heller ikkje å sjå våre kjære klubben i wankership igjen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #43 på: 04. Mars 2016, 17:54 »
Naiv som jeg er, har jeg jo troen at det løsner til neste år. Men da er vi sjukt avhengig av å være i PL!
McClaren må bort, Charnley må bort, og heller litt mot Carr også.

Ellers må det selvsagt røskes opp i de bakre ledd!

Men uansett hvor mye jeg hater styret, vil jeg aldri i verden si at et nedrykk er "ok" eller "det som kanskje trengs". Et nedrykk kan potensielt være en katastrofe, og selv om vi surfet gjennom Championship sist, kan jeg ikke se for meg at vi gjør det en gang til.

Vi må bare kline til, og innprente konsekvensene spillerne og klubben står ovenfor ved et evt nedrykk!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #44 på: 04. Mars 2016, 19:54 »
Jeg kan se for meg at vi surfer gjennom wanker igjen, da det er ganske mange av spillerne nå som ikke presterer, men som er mer enn gode nok for wanker.
Disse spillerne vil vel være bortimot umulig å selge, det vil nok igjen koste mye kroner, så spørs det jo om Ashley er villig til å "ta regninga" igjen, om det holder med fallskjermen fra PL, om klubben selges, eller om spillere gis bort for å bli kvitt lønnskostnader.
Det som vil være mest synd er å miste spillere som Janmaat, Krul, Gini og Perez.