20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongbillett  (Lest 2683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sesongbillett
« på: 24. Juni 2014, 10:38 »
Hei!

Vurderer å kjøpe sesongkort i år og lurer blant annet på om det er 'plast-kort' eller vanlige papirbilletter som gjelder.

Samtidig lurer jeg på om det er vanskelig å selge de kampene en selv ikke har anledning til å se kamp og hvor en i så tilfelle bør gjøre det!?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Sesongbillett
« Svar #1 på: 24. Juni 2014, 22:20 »
Du fÃ¥r sesongkortet som et plastkort, ikke papirbilletter til hver enkelt kamp, selv om du kan fÃ¥ skrevet ut papirkopi for et par pund. Kampene du ikke gÃ¥r pÃ¥ kan du selge pÃ¥ viagogo.com, som er offisiell samarbeidspartner. SÃ¥vidt jeg vet er dette helt gratis for deg som selger (kjøper betaler omkostninger), og klubben ordner det slik at kjøper fÃ¥r hentet billettene pÃ¥ stadion. Min egen antakelse er at om du ikke kommer til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ minimum 12 - 15 kamper selv, sÃ¥ kommer dette til Ã¥ bli et tapsprosjekt. Ser i det hele tatt relativt fÃ¥ grunner til Ã¥ gÃ¥ til anskaffelse av sesongkort med mindre det er for Ã¥ kunne kjøpe billetter til bortekamper  :thumbd:

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Sesongbillett
« Svar #2 på: 25. Juni 2014, 07:46 »
Takk for svar  :).

Kommer ikke til å ha anledning til å gå på så mange kamper nei.
Håper å se en fem-seks kamper selv og planen var da å selge resterende kamper.

Hvis en selger via Viagogo må en da sende sesongkortet sitt til dem eller forstår jeg det riktig hvis klubben da ordner med billett til kjøperen?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Sesongbillett
« Svar #3 på: 25. Juni 2014, 08:10 »
Tipper du ikke kommer til å få solgt billetten din til halvpartene av kampene du prøver å selge den til. SJP kommer ytterst sjeldent til å være full kommende sesong og allerede denne sesongen hadde folk problemer med å bli kvitt billetter selv om de ga dem bort.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Sesongbillett
« Svar #4 på: 25. Juni 2014, 10:29 »
Takk for innspill slik at jeg ikke kastet meg ut i det og kjøpte sesongkort.

Var veldig fristende for det var jo først i år sjansen var der.

Men med alt som har skjedd i klubben de siste årene skal det vel mye til for at det kommer over 52000 på kampene, med mindre de får tak i noen spennende spillere (kommer vel ikke til å skje) og kommer til å spille underholdende fotball igjen (noe jeg tviler sterkt på).

SÃ¥ da er det bedre Ã¥ gÃ¥ for billetter til enkeltkamper da  :)