20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2017  (Lest 28514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #120 på: 11. Feb. 2017, 12:42 »
Gouff og Anita er ingenting anna enn stallfyll i PL dessverre, men greitt å ha. Atsu meiner eg viser prov på at han kan gjere det godt i PL. Har litt meir ekstreme ferdigheter enn dei andre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #121 på: 11. Feb. 2017, 12:45 »
Er jo artikler om at Anita skal selges, og det er rapporter om at det snakkes med agenter, så det er ikkje heilt godt å sei...
Det er jo greit å ha bredde, men syns ærlig talt ikkje dei har så masse å gjør i PL. Når det er sagt er eg MEGET fornøyd med dei har gjort for oss denne sesongen, og det er ikkje bare bare og skifte ut alle sammen heller, trenger kontinutet, så det blir spennende og sjå ka som skjer på den fronten. Men Anita som høgreback-back-up er eg for, og forsovidt Gouffran kan også være back-up. Begge to har gode holdninger og er allsidige og det er som sagt ikkje bare å skifte ut alle sammen heller. Så på rimelige kontrakter er eg for...

Når deg gjelder Atsu har eg veldig lyst å signere han, virker som om han sjølv og vil det. Han har masse fart, og det i seg sjølv er eit viktig våpen i tillegg til at han kan finne på det uventede. Trenger å bli litt meir stabil, og håper han klarer å finne sin rolle fra no og fram til sesongslutt.
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #122 på: 13. Feb. 2017, 10:52 »
Anita mener jeg holder mål som backup i PL. Gouffran derimot mener jeg at bør vekk. Rett og slett for dårlig enten det er ving eller spiss i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #123 på: 13. Feb. 2017, 11:35 »
Jamie Vardy til sommeren? Vil nok ikke ned en div med Leicester. Og ta med Drinkwater samtidig.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #124 på: 13. Feb. 2017, 21:54 »
Om Newcastle skal ta noen steg videre så er det ok å gi slipp på både Anita og Gouffran til sommeren. Atsu har ikke klart å spille seg til fast plass på laget enda, hvorfor skal vi hente han da? Må i såfall være billig.

Håper vi klarer å få opp noen spennende talenter snart. Da slipper vi å ta vare på sa masse ræl som backup.