20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 32257 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #45 på: 08. Mars 2022, 19:14 »
Targett inn for £ 15 Mill. Synes jeg er en veldig god deal. Han har bevist nok for meg til nå. Var vel også kåret til Aston Villas beste spiller i fjor.

Blir nok en stor opprydding til sommeren, er mitt tips!

+1. Har alltid hatt sansen for Targett, og dette har bare blitt forsterket!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #46 på: 08. Mars 2022, 20:56 »
Sitat
Newcastle are prepared to compete in the race to sign Antonio Rudiger on a free transfer when his Chelsea contract expires at the end of the season #nufc

Denne tror jeg nok vi bare kan glemme. ;D

Sitat
Reports had previously indicated that Rudiger was holding out for an eye-watering £400,000-a-week salary, a figure which would comfortably place him as Chelsea's highest earner.

But according to Sport Bild, his true demands lie between £230,000-a-week and £290,000-a-week.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #47 på: 09. Mars 2022, 11:46 »
Miguel Almiron, Jamal Lewis, Isaac Hayden er brukbart som stallfyll etter min mening og, men virker ikke som Howe vil ha de?

Dwight Gayle,  Ciaran Clark, Karl Darlow og Emil Krafth er det bare å selge/la kontrakt løpe ut. Etter min mening kan man plusse på Lascelles og Longstaff-brødrene også.

Dette uten å se noe på hva som gjelder av regler for "home grown". Kan vel være at vi må beholde en eller to av Longstaffs f.eks. for å være innenfor? 
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #48 på: 09. Mars 2022, 12:33 »
8 av 25 HG er vel kravet? Vi har 14 nå.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #49 på: 09. Mars 2022, 16:42 »
I PL er kravet at 8 spillerne må ha trent i 3 år med en klubb i Storbritannia før de fyller 21 år. Må ikke nødvendigvis være brittisk så lenge kravet er oppfylt.

I Europa og CL er kravet at 4 av spillerne må være HG.

Om vi kun har F. eks. 6 spillere i PL som har oppnådd dette får vi kun registrert 23 spillere, samme gjelder i Europa om vi ikke oppfyller 4 HG spillere.

Alle spillere som er 21 år eller yngre trengs ikke registreres i PL. Samme er jeg temmelig sikker på også gjelder i Europa.

« Siste redigering: 09. Mars 2022, 16:46 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #50 på: 09. Mars 2022, 16:47 »
8 av 25 HG er vel kravet? Vi har 14 nå.

Vi har nok flere også på reservelaget som oppfyller kravet.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #51 på: 14. Mars 2022, 18:09 »
Douglas sin nye arbeidplass melder at Nunez er vårt hovedmål til sommeren. Pris på £50m-60.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #52 på: 19. Mars 2022, 11:35 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10630029/Newcastle-eyeing-200MILLION-PSGs-Neymar-battle-Man-City-signature.html

Ikke at jeg har noe som helst tro på at dette er sant, men sier uansett nei takk.  :) 30 år, antagelig på nedadgående kurve snart, dårlige holdninger.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #53 på: 19. Mars 2022, 11:53 »
Neymar har bare blitt dårligere og dårligere for hver sesong etter første sesongen i PSG. Svært overvurdert spiller, som nok har blitt ødelagt av egne holdninger. Dette ville vært en Robinho 2.0.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #54 på: 19. Mars 2022, 12:32 »
Nunez over Neymar. Håper vi går for to spisser til sommeren og kvitter oss med Gayle.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #55 på: 24. Mars 2022, 08:35 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/03/23/saudi-pif-rule-out-superstar-signings-as-nufcs-summer-transfer-budget-is-made-public-report/

I følge Telegraph, er sommerbudsjettet vårt ca 60 mill pund + evt salg av egne spillere. Påstås videre at ledelsen ikke er interessert i å splash the cash på f.eks. Neymar. Noe som i mine øyne er ekstremt fornuftig. Får ikke sagt det nok, er personlig uhyre lite interessert i dyre spillere i 30+ kategorien. Noen unntak finnes seff, men lite vits å bruke store deler av et budsjett på store navn på vei ned, som f.eks. Neymar, Hazard, Bale m.fl. Men vi kommer garantert til å bli linket til en drøss i den kategorien.

Kan man jo begynne å stille spørsmålene, er denne artikkelen riktig? Er det bare media som spekulerer? Eller er det bare en taktikk fra klubben for å prøve å dempe forventninger fra andre klubber om hva de kan kreve av pris?

Påstås Howe ønsker 3-4 nye spillere. Tipper de har blinka seg ut et par free transfers. Blir en spennende sommer i hvert fall, og tipper sjøl det ligger mer penger i potten om de riktige spillerne er tilgjengelige.

Darwin Nunez virker jo spennende  :)

« Siste redigering: 24. Mars 2022, 08:37 av Geordie »
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #56 på: 25. Mars 2022, 20:31 »
Jeg er temmelig sikker på at vi kommer til å bruke mye mer. Tror de færreste aviser sitter med sommer budsjettet til klubbene.

Nunez i seg selv koster vel fort £ 40-50 Mill. Så kommer Botman til £ 30-35 Mill. Ser vi på slike spillere er £ 60 Mill. Lite.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #57 på: 31. Mars 2022, 15:21 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10669451/Aaron-Hickey-Newcastle-one-sides-eyeing-Bologna-left-summer.html

Om vi handler Targett, er vel ikke dette posisjonen det brenner mest, men er slike spillere vi i hovedsak bør sikte oss inn på etter min mening. Unge, sultne og fremadstormende.
Det sagt, må også ha spillere med rutine, men ikke en 30 år gammel stjerne med eneste fokus på en siste feit kontrakt.   
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #58 på: 06. April 2022, 13:10 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/04/05/amanda-staveley-meets-with-saudi-investors-7-man-shortlist-discussed-botman-deal-dead-report/

Skal vi tro på dette, så er Botman-dealen død for vår del. Hva syns dere om de andre navnene som nevnes?
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #59 på: 06. April 2022, 15:31 »
Er i utgangspunktet veldig positiv til Calvert Lewin og Kalvin Phillips, men begge har nylig kommet tilbake fra lange skadeavbrekk. Gjenstår å se hvor mye det har påvirket dem, men Calvert Lewin har tidvis virket som et friskt pust i et ellers begredelig Everton lag etter skaden.