20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aldo Duscher på prøvespill  (Lest 8424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher på prøvespill
« på: 12. Juli 2007, 10:24 »
Om vi skal tro The Sun. Argentineren står uten kontrakt, og Big Sam kan hente nok en spiller gratis om han overbeviser.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007320139,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #1 på: 12. Juli 2007, 10:43 »
Greit for meg!:)

Men hvorfor henter vi kun spillere på free? Når får vi lov til å bruke litt penger?

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #2 på: 12. Juli 2007, 10:49 »
Sikkert for komme først til europaspill i år.Så slå til med store summer ;D

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #3 på: 12. Juli 2007, 10:50 »
En som skriver dette på Newcastle Online forumet.

Had a quick read on the Deportivo forums and it seems noone really rates him over there any more, apparently he was pants last season. He's become surplus to requirements and noone's really bothered he's going, even on a free. Quite a few are saying he had one good season and it went to his head when Man Utd etc showed an interest. Now it seems noone is showing much interest in him on a free contract and he's left discussing terms with Racing Santander, though there's talk of Benfica coming in and now us. A lot of them seem to think it's funny he's been reduced to talking to Santander, that he's got his comeuppance and that he won't find a bigger club.

Some of it may be sour grapes that he didn't renew his contract with them, but they genuinely don't seem bothered that they're losing him for nowt.

Not liking the sound of it to be honest, surely we can do better. Perhaps Allardyce feels he can rekindle his form from a few years ago, but given Butt's age and the fact we have experienced cover available if need be in the form of Geremi, I'd like to see us sign a younger player for this position. Someone young and hungry to succeed who will challenge Butt for his place. It seems Sam is going for experience; Viduka 31, Barton 25, Rozehnal 26, Geremi 28 and the likes of Beye, Duscher, Heinze, Deco, Edmilson, and Gudjohnsen have all been linked, but very little youth. I wouldn't mind us tempting Chelsea with a serious offer for young Lassana Diarra. Admittedly I've only seen him a few times but at both DM and RB he's really looked the part and would provide real competition for several positions. Experience is all well and good but Duscher on a free sounds like snapping him up for the sake of it to fill a position. If the money is there, an exciting young player like Diarra (just an example) would be more my cup of tea.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #4 på: 12. Juli 2007, 11:32 »
Har ikkje sett han i det siste, men han var ihvertfall veldig god for nokon år sidan. Det at han kvesta Beckham er jo også eit pluss.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #5 på: 12. Juli 2007, 13:09 »
En som skriver dette på Newcastle Online forumet.

Had a quick read on the Deportivo forums and it seems noone really rates him over there any more, apparently he was pants last season. He's become surplus to requirements and noone's really bothered he's going, even on a free. Quite a few are saying he had one good season and it went to his head when Man Utd etc showed an interest. Now it seems noone is showing much interest in him on a free contract and he's left discussing terms with Racing Santander, though there's talk of Benfica coming in and now us. A lot of them seem to think it's funny he's been reduced to talking to Santander, that he's got his comeuppance and that he won't find a bigger club.

Some of it may be sour grapes that he didn't renew his contract with them, but they genuinely don't seem bothered that they're losing him for nowt.

Not liking the sound of it to be honest, surely we can do better. Perhaps Allardyce feels he can rekindle his form from a few years ago, but given Butt's age and the fact we have experienced cover available if need be in the form of Geremi, I'd like to see us sign a younger player for this position. Someone young and hungry to succeed who will challenge Butt for his place. It seems Sam is going for experience; Viduka 31, Barton 25, Rozehnal 26, Geremi 28 and the likes of Beye, Duscher, Heinze, Deco, Edmilson, and Gudjohnsen have all been linked, but very little youth. I wouldn't mind us tempting Chelsea with a serious offer for young Lassana Diarra. Admittedly I've only seen him a few times but at both DM and RB he's really looked the part and would provide real competition for several positions. Experience is all well and good but Duscher on a free sounds like snapping him up for the sake of it to fill a position. If the money is there, an exciting young player like Diarra (just an example) would be more my cup of tea.

Høres ikke akkurat veldig imponerende ut det der. Men for all del, ifølge enkelte poster her inne så virker det jo som om vi bør kaste Nicky Butt på hue og ræva ut fortere enn svint, så hva som står på etterhvert forum til enhver tid kan det være litt farlig å legge for mye i.

Ellers har jeg sett altfor lite til Duscher til å mene så veldig mye om han. Så Deportivo i et fåtall kamper i år, men Duscher spilte ikke.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #6 på: 12. Juli 2007, 13:30 »
"The Argie hardman - who isn't with his country at the Copa America - arrived on Tyneside today for a trial."

Dagens papirutgave av Evening Chronicle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #7 på: 12. Juli 2007, 14:07 »
Han fikk bare 12 kamper for Deportivo sist sesong, men det sies at han ble vraka pga at han nektet å signere ny kontrakt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #8 på: 12. Juli 2007, 14:20 »
Han kan me godt signere med ein gang. Han er en ganske god defansiv midtbanespiller og er jo bare 28år gammel.

Liker mye bedre tankegange å få inn gratis spillere enn å bruke millioner pund på spillere som har en tendens til å floppe i Newcastle.
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #9 på: 12. Juli 2007, 14:21 »
Ser ikke bort i fra at han får sjansen til å vise seg fram i treningskampen mot Hartlepool neste uke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #10 på: 12. Juli 2007, 14:22 »
uff, liker dette dårlig. Nå må vi få inn nen klassespillere. Er lei snappe opp"gratis godt brukt" fra andre klubber. Bruk nå penger mann!! få inn klasse!!!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #11 på: 12. Juli 2007, 14:23 »
Jeg er også positiv til å hente Duscher, tidligere har vi lidd av å ha en altfor tynn stall, så vi trenger spillere som kan gjøre en god jobb men kanskje ikke spille fast. Men jeg begynner å bli usikker på hvor det blir av pengene til Ashley, som jeg har hintet til flere ganger er det ikke sikkert vi får så mye som mange tror, men det virker jo nesten som om Big Sam utelukkende går etter spillere som er gratis.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #13 på: 12. Juli 2007, 14:28 »
Jeg tror pengene er der men Big Sam er ikke typen il å kjøpede store navnene. Og bruke masse £ . Jeg er seriøst bekymret jeg. Han får jo bare tak i spillere som er gratis og ikke akkurat noen unggutter.. syns dette lukter en kortsiktig plan på å få new opp. og det liker jeg dårlig. Mn håper jeg tar feil!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #14 på: 12. Juli 2007, 14:32 »
Jeg tror pengene er der men Big Sam er ikke typen il å kjøpede store navnene. Og bruke masse £ . Jeg er seriøst bekymret jeg. Han får jo bare tak i spillere som er gratis og ikke akkurat noen unggutter.. syns dette lukter en kortsiktig plan på å få new opp. og det liker jeg dårlig. Mn håper jeg tar feil!

Som jeg har sagt før kommer det ikke til å bli brukt store summer før Ashley har fått en full oversikt over klubben. I tillegg har han heller ikke kjøpt opp alle aksjene og fått klubben ut av aksjemarkedet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."