20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271187 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1530 på: 25. Juni 2011, 15:18 »
Så lenge de er noen jævler på å spille fotball driter jeg i hudfargen.


Men den vitsen var artig! Jeg lo av den :D.Grov dog men så lenge intensjonen ikke var dårlig er det helt greit:)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1531 på: 01. Juli 2011, 15:45 »
Har alltid kunne ha tenkt meg Skjelbred siden han er Newcastle-fan og har en veldig unorsk spillestil, men tror nok PL hadde blitt alt for tøft for fyren.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1532 på: 28. Juli 2011, 17:42 »
http://www.sognavis.no/lokal_sport/article5684291.ece

Hovland er ein eg gjerne hadde sett i Newcastle. Har i likheten med Flo, trua på at Hovland kan lykkast i PL.

Einig. No er det eit langt steg i frå TL til PL, men han har ferdigheitane. Kanskje ta steget via Molde, viss dei kan etablera seg som ein toppklubb.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1533 på: 28. Juli 2011, 18:29 »
Gjerne, og fremtiden ser bra ut for i dag kjøpte MFK Jo Inge Berget

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1534 på: 29. Juli 2011, 21:51 »
Newcastle har vel en bra oversikt over Sogndal? Var det P.E.Flo som trente med Newcastle for 1-2 år siden?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1535 på: 30. Juli 2011, 01:31 »
Tror Palace kan være et riktig steg videre for Hovland. Spille i forsvaret sammen med Parr. Hvis Hovland har de kvalitetene Flo skrøt så av her om dagen, bør han få spille fast for bunnlaget i Championship. Og får han rikelig med spilletid der, kommer han nok til å ta store steg :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1536 på: 30. Juli 2011, 15:10 »
Ein god sak som beskriver godt Hovland:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.7717192

Bare ikke la det bli "Tromsø-tilstander" i Sogndal med ekstrem overprising. Har sett Hovland en del kamper, og synes han er en helt OK spiller. Ikke ekstremt god, men heller ikke dårlig. Godt mulig at han ikke får noe "stjernestempel" fra journalister og andre lags supportere nettopp fordi han spiller på et veldig dårlig lag, men 2,5 millioner på det norske markedet ville jeg ikke beskrevet som "långt under markandsverdien".

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1537 på: 30. Juli 2011, 22:39 »
Hovland har vært massivt overpriset i mange år allerede. Er ikke måte på hvor mye Songdal har skullet ha for ham.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1538 på: 01. Aug. 2011, 00:54 »
Overprising er gjerne et tegn på at en klubb ikke ønsker å selge spilleren. Ser ikke bort fra at Sogndal har pleiet egne interesser i å prise Hovland "massivt" over markedsverdi.

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1539 på: 11. Aug. 2011, 15:47 »
Kanskje litt preget av gårsdagens kamp - Jeg mener faktisk Moa kan ha det som skal til for å lykke i Newcastle. Tror han og Ba kunne utfylt hverandre bra. Hadde også vært fantastisk og kastet han innpå i sene kamper.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1540 på: 11. Aug. 2011, 19:06 »
Det er bare så synd at det er "for sent" nå. Hannover tok en sjanse når de åpnet lommeboken for å hente Moa, og de fant gull. Dermed er han nå så godt som ute av Newcastles prisklasse. Skal Newcastle gjøre noe lignende nå så må det mest nærliggende bli å ta en råsjanse på å hente Huseklepp fra nedrykkede Bari. Baris situasjon tatt i betraktning så tror jeg kanskje Huseklepp er mulig å hente innenfor rimmelighetens grenser. Ellers er det vel Elyonussi og Moas bror Mos som er de neste store spisstalentene på listen over norske spillere. Men sammenlignet med dem har i det minste Huseklepp spilt litt Serie A. Det jeg tror gjør Huseklepp billigere å hente enn Moa, er at de to er i to vidt forskjellige situasjoner i sine resepektive klubber.

Rotete innlegg...  :P

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1541 på: 11. Aug. 2011, 19:08 »
Kanskje litt preget av gårsdagens kamp - Jeg mener faktisk Moa kan ha det som skal til for å lykke i Newcastle. Tror han og Ba kunne utfylt hverandre bra. Hadde også vært fantastisk og kastet han innpå i sene kamper.

Da henter vi Mos.:)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1542 på: 11. Aug. 2011, 23:43 »
Skal vi hente Huseklepp må vi først betale Bari, og i tillegg betale Brann da. For Bari kommer aldri til å betale Brann, så da må jo vi gjøre det i såfall. Og da er det ikke fullt så rimelig lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1543 på: 11. Aug. 2011, 23:47 »
Tror Bari krever rundt 30 norske millioner for Huseklepp. Kjøpet av Obertan satt nok en strek over den mulige handelen.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1544 på: 12. Aug. 2011, 12:30 »
Skal vi hente Huseklepp må vi først betale Bari, og i tillegg betale Brann da. For Bari kommer aldri til å betale Brann, så da må jo vi gjøre det i såfall. Og da er det ikke fullt så rimelig lenger.

NUFC ville jo i så fall sendt penger til Bari, som igjen måtte ha sendt dem til Brann. Neste klubb som kjøper Huseklepp er vel uten forpliktelser overfor Brann slik jeg har forstått det.