20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #360 på: 29. Aug. 2008, 13:24 »
Når det gjelder bedømming av fotballferdigheter stoler jeg mer på Vetere og Jimenez enn folk på newutd.no hvertfall.

JØSS.......  ;D

Selvfølgelig har Kesse ett poeng her, men tilliten til styret vårt er i ferd med å bli tynnslitt og den blir ikke noe bedre av at Milner forsvinner.

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #361 på: 29. Aug. 2008, 13:24 »
Hva med å stole på gutta som ga oss Jonas, Colo, Bassiong og Guthrie? Dersom de mener Ciljan har det som trengs for å lykkes i Newcastle så velger jeg å stole på de!

Problemet er at vi nå er inne i en fase hvor det ikke lenger går an å grundig analysere om spillere er gode nok til å spille for oss eller ikke, men hvor man bare er nødt til å gamble for å få en stall hvor vi ikke bare har to sentrale midtbanespillere, pluss Barton som er "fresh out of jail". Tror neppe Skjelbred var i Keegans tanker da overgangsvinduet åpnet tidligere i sommer.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #362 på: 29. Aug. 2008, 13:24 »
Når det gjelder bedømming av fotballferdigheter stoler jeg mer på Vetere og Jimenez enn folk på newutd.no hvertfall.
Helt enig med deg. Noe av det morsomme er at her er det full krise fordi Milner er solgt, mens på N-O er de fleste mer eller mindre likegyldige.

For £12mill hadde jeg og solgt ham uten å blunke. Milner er god, men SÅ god synes jeg ikke han er. Ville sagt han er verd ca £8mill.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #363 på: 29. Aug. 2008, 13:24 »
Hva med å stole på gutta som ga oss Jonas, Colo, Bassiong og Guthrie? Dersom de mener Ciljan har det som trengs for å lykkes i Newcastle så velger jeg å stole på de!

Ja for all del! Men med Jonas , Colo, Bassong og Guthrie brukte dei tid og fann desse 4 (føle eg). Eg er no redd for at vi skal kjøpe noken berre for å inn noken. Og det er nettopp det vi har ungått hittil i sommar.



Ryktene sier jo at Skjelbreid har blitt fulgt i lengre tid av Newcastle, så tror de har oversikten i orden. Men er jo mulig de fremskynder hele prosessen pga salget av Milner.

Har trua på gutten jeg. Newcastle supporter er han og! I tillegg kan vi vente oss mye mer tv-tid pga en nordmann i stallen :)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #364 på: 29. Aug. 2008, 13:25 »
Skjelbred er jo forøvrig på en eller annen liste over de 50 største talentene i verden.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #365 på: 29. Aug. 2008, 13:26 »
Hva med å stole på gutta som ga oss Jonas, Colo, Bassiong og Guthrie? Dersom de mener Ciljan har det som trengs for å lykkes i Newcastle så velger jeg å stole på de!

Problemet er at vi nå er inne i en fase hvor det ikke lenger går an å grundig analysere om spillere er gode nok til å spille for oss eller ikke, men hvor man bare er nødt til å gamble for å få en stall hvor vi ikke bare har to sentrale midtbanespillere, pluss Barton som er "fresh out of jail". Tror neppe Skjelbred var i Keegans tanker da overgangsvinduet åpnet tidligere i sommer.

Trur nok lista vår er ganske lang, og at Skjelbred er på den. Men om han er 1. valg 2,3,4 ...det er noke anna ::)

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #366 på: 29. Aug. 2008, 13:27 »
Når det gjelder bedømming av fotballferdigheter stoler jeg mer på Vetere og Jimenez enn folk på newutd.no hvertfall.

JØSS.......  ;D

Selvfølgelig har Kesse ett poeng her, men tilliten til styret vårt er i ferd med å bli tynnslitt og den blir ikke noe bedre av at Milner forsvinner.

At styret "kødder" det til er en ting, men Vetere og Jimenez kan gjøre jobben sin som speidere like godt.

Jeg er for et salg av Milner, og for 12mp så føler jeg vi rett og slett har lurt Aston Villa. MEN, jeg var kun for et salg dersom vi fikk inn en erstatter, så Ashley og co har noen få dager på å rette opp en del inntrykk rundt omkring nå.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #367 på: 29. Aug. 2008, 13:29 »
Men vi skulle jo få inn noken før Milner-sagaen begynte! Føler det kun verte jobba for å få inn ein erstattar for han no, men vi treng jo fortsatt eit par til!  >:(

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #368 på: 29. Aug. 2008, 13:31 »
Når det gjelder bedømming av fotballferdigheter stoler jeg mer på Vetere og Jimenez enn folk på newutd.no hvertfall.

JØSS.......  ;D

Selvfølgelig har Kesse ett poeng her, men tilliten til styret vårt er i ferd med å bli tynnslitt og den blir ikke noe bedre av at Milner forsvinner.

At styret "kødder" det til er en ting, men Vetere og Jimenez kan gjøre jobben sin som speidere like godt.

Jeg er for et salg av Milner, og for 12mp så føler jeg vi rett og slett har lurt Aston Villa. MEN, jeg var kun for et salg dersom vi fikk inn en erstatter, så Ashley og co har noen få dager på å rette opp en del inntrykk rundt omkring nå.

Joa, jeg ser absolutt den, og isolert sett så er ikke et salg av Milner til den prisen en dårlig deal for Newcastle. Men for meg så virker det fortsatt som "ett skritt frem og to tilbake" (hvis du skjønner hva jeg mener, fant ikke noe bedre uttrykk i farten) og det er det som er det verste med dette. Ellers så skal han jo ha ett poeng eller to for dårlig timing Milner også, hvis ikke styret har vist om dette lenge uten å ha gjort noe da...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #369 på: 29. Aug. 2008, 13:32 »
Men vi skulle jo få inn noken før Milner-sagaen begynte! Føler det kun verte jobba for å få inn ein erstattar for han no, men vi treng jo fortsatt eit par til!  >:(

Helt klart. Ideelt sett så bør vi ha 4 nye spillere, minst. Minimum burde være 2 nye, men slik ståa er i dag så er jeg glad hvis vi får inn noen i det hele tatt!

På pluss siden så er det jo gledelig at Newcastle endelig får litt penger for spillerne vi kvitter oss med! I årevis har vi drevet med "anti - arbitrage", kjøpt dyrt og solgt billig. Bare i sommer har vi solgt for mer enn noengang! Da gjenstår det bare å reinvestere de pengene i noen kanonkjøp så blir alle glade :)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #370 på: 29. Aug. 2008, 13:32 »
Hva med å stole på gutta som ga oss Jonas, Colo, Bassiong og Guthrie? Dersom de mener Ciljan har det som trengs for å lykkes i Newcastle så velger jeg å stole på de!

Ja for all del! Men med Jonas , Colo, Bassong og Guthrie brukte dei tid og fann desse 4 (føle eg). Eg er no redd for at vi skal kjøpe noken berre for å inn noken. Og det er nettopp det vi har ungått hittil i sommar.



Har trua på gutten jeg. Newcastle supporter er han og! I tillegg kan vi vente oss mye mer tv-tid pga en nordmann i stallen :)

I tillegg til forumet blir oversvømma av ein horde fjortissupportere som diggedigger Skjelbreid :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #371 på: 29. Aug. 2008, 13:33 »
Hva med å stole på gutta som ga oss Jonas, Colo, Bassiong og Guthrie? Dersom de mener Ciljan har det som trengs for å lykkes i Newcastle så velger jeg å stole på de!

Ja for all del! Men med Jonas , Colo, Bassong og Guthrie brukte dei tid og fann desse 4 (føle eg). Eg er no redd for at vi skal kjøpe noken berre for å inn noken. Og det er nettopp det vi har ungått hittil i sommar.



Har trua på gutten jeg. Newcastle supporter er han og! I tillegg kan vi vente oss mye mer tv-tid pga en nordmann i stallen :)

I tillegg til forumet blir oversvømma av ein horde fjortissupportere som diggedigger Skjelbreid :)

Innfører aldersgrense på 18år og leggplikt ;)

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #372 på: 29. Aug. 2008, 13:38 »
Den eneste jeg stoler 100% på er Kevin Keegan, det er han som vet hva vi trenger for å bli bedre. Han har hele sommeren sagt at vi måtte få fornyet kontrakten til Owen, dette har ikke blitt gjort. Han ville desperat beholde, og var enig med Milner at han fortjente en bedre kontrakt når klubben verdsatte han til 10mp. Styrer velger likevel å ignorere dette, vi vet alle hva som skjedde i ettertid.
Keegan har hele tiden sagt at vi trenger en større stall, men nå tre dager før vinduet står vi i fare for å svekke en allerede alt for tynn stall.
Kesse, har du enda ikke skjønt at prisen på Milner sannsynligvis vil blir 10mp og at Leeds skal ha PROSENTER AV DETTE? Han er forresten solgt nå: http://www.avfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~1378813,00.html

Så da får vi se hva som skjer videre, vi trenger nå 4 spillere for at Keegan skal få oppfyllt ønsket sitt + ny kontrakt til Owen.
an sparker ikke Bobby Robson??

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #373 på: 29. Aug. 2008, 13:46 »
Som også andre har nevnt her, så er det ikke ett must å få inn en direkte erstatter for Milner, da han heldigvis spilte i en posisjon som vi har andre som kan spille i.
Bruk pengene fra han på å forsterke de plassene vi er svake på, VB, , OM eller spiss.   
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #374 på: 29. Aug. 2008, 13:47 »
Som også andre har nevnt her, så er det ikke ett must å få inn en direkte erstatter for Milner, da han heldigvis spilte i en posisjon som vi har andre som kan spille i.
Bruk pengene fra han på å forsterke de plassene vi er svake på, VB, , OM eller spiss.  

Eller spiss? Eg meinar både vb, om OG spiss er eit minimum!