20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 12.02.2014  (Lest 2984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham 12.02.2014
« på: 16. Jan. 2014, 16:15 »
Jeg og to kompiser skal se denne onsdagskampen. Vi er litt usikre på hvordan vi skal skaffe oss billetter til kampen. En av oss er B&W member, som kostet £30, og jeg tror han da kan kjøpe billetter med en gang de blir lagt ut (ikke general sale). Men kan han kjøpe 3 billetter? Eller må vi også melde oss inn i B&W?

Noen andre som skal på kampen? :)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.2014
« Svar #1 på: 17. Jan. 2014, 00:34 »
Sjekk viagogo.co.uk. Jeg bestilte tre billetter der med et medlemskap til Sunderlandkampen. Første gangen jeg bestiller via viagogo så vet ikke hvordan det fungerer, men det er gjennom klubben. Får enten billettene i posten eller så kan de hentes på stadion.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.2014
« Svar #2 på: 17. Jan. 2014, 14:48 »
Billettene er nå lagt ut for medlemmer. Etter hva det står der kan du kjøpe inntil 12 billetter pr medlemskap, så det er ikke noe problem for dere :)

http://tickets.nufc.co.uk/events.aspx

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.2014
« Svar #3 på: 19. Jan. 2014, 10:23 »
Tusen takk for svar! Var inne på sida den dagen billettene ble lagt ut, og det stod at det var mulig å kjøpe 12 billetter med B&W :P Når jeg fikk svar nufc.co.uk på mail en dag etterpå var det bare mulig å kjøpe 4. Virker som at antallet billetter man kan kjøpe varierer mellom ulike motstandere, uten at vi får noen beskjed før billettene faktisk ligger ute :P

Men jeg fikk 3 billetter på gallowgate, så nå er det bare å glede seg :D

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.2014
« Svar #4 på: 19. Jan. 2014, 17:03 »
Tusen takk for svar! Var inne på sida den dagen billettene ble lagt ut, og det stod at det var mulig å kjøpe 12 billetter med B&W :P Når jeg fikk svar nufc.co.uk på mail en dag etterpå var det bare mulig å kjøpe 4. Virker som at antallet billetter man kan kjøpe varierer mellom ulike motstandere, uten at vi får noen beskjed før billettene faktisk ligger ute :P

Men jeg fikk 3 billetter på gallowgate, så nå er det bare å glede seg :D

Min erfaring er at antallet billetter man kan kjøpe til hjemmekamper,  varierer med motstander. Men, utenom Sunderland får man vanligvis kjøpt minst 4 er min erfaring.

Kos deg på kamp! Howay the lads!  :toon:

Eirikbjerke1

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Newcastle - Sunderland!!!
« Svar #5 på: 20. Jan. 2014, 18:41 »
Mange som skal på Sunderland kampen?Jeg og en kompis skal over å se den😉Gleder meg vilt til øl å fotball helg😉