20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 190756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Alberto Luque
« på: 27. Nov. 2005, 16:33 »
Jeg vet det er alt for tidlig å dømme Luques opptreden i newcastle, men eter å ha sett Everton kampen må jeg si at jeg ble enormt skuffet.. hvor har det blitt av farten i denne mannen??? er det snakk om en ny kluivert? skal newcastle nok en gang ha gjort et bomkjøp`?

Skal vi ha like flaks og like dårlig valuta for all lidenskap vi legger i klubben vår, så skal nok denne mannen også vise seg å være en katastrofe...

NÅ er jeg for Souness`avskjed!
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 09:54 av EivindI »
ancs and Scousers, go to H***!!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #1 på: 27. Nov. 2005, 16:52 »
hallo
kan ikkje snakka om flopp enda må da i da minsta få spilla nokon kamper først.

Var eit slags vendepunkt dette for no kan sounessen ryke ass. Gidder ikkje forsvare han lenger. Viktigeste jobben hans er å få laget tilå vinne og det maktar jhan jo ikkje. Sko hatt straffe i dag oxo. Har mest lyst å sjella ut Dommerne enn Souness men dessverre så kan me ikkje spakle dommerne :x  :x  :x

####### Kill english referres ##########
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

mackemmania

  • Mackem
  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #2 på: 27. Nov. 2005, 16:54 »
Mick er snart på markedet:)
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #3 på: 27. Nov. 2005, 17:22 »
For tidlig å felle en skikkelig dom over Luque. Han er ny i klubben, i et nytt land og akkuratt tilbake fra skadeavbrekk. Blir mer reelt å vurdere han når han har fått et lengre run på førstelaget.
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #4 på: 27. Nov. 2005, 17:32 »
Enig. Han var elendig i dag. Får bare håpe han kommer seg, og det har jeg trua på også.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #5 på: 27. Nov. 2005, 17:37 »
Han viste tendenser. Men fikk seg enn smell tidlig. Han kommer til å bli stor for oss ja!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #6 på: 27. Nov. 2005, 23:11 »
HALLO, Luque har vært ute med skade i 10uker nå. Han har enda ikke fått en kamp på reservelaget siden han ble frisk. Hva hadde du forventet egentlig? At Luque skulle ha "vunnet" kampen for et Newcastle lag som spilte utrolig dårlig i dag?

Synst bare det er helt latterlig å starte en topic som denne!!

Luque vil nok neppe være i toppform på denne siden av året tror jeg, men vent og se til over nyåret :D

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #7 på: 27. Nov. 2005, 23:41 »
hahaha. FLOPP?????

nei aldri, var bare 2-3 som utpekte seg som gode i dag(parker , given, og litt shearer)

For og sammenligne. Gjorde solano NOE? nei, Gjorde Nzogbia noe? nei, gjorde Bowyer noe ? nei, og sist men ikke minst sjefen sjøl ameobi? å fy faen bli kvitt den mannen før jeg gjør det.

Blir helt feil. døm luque ved sesong slutt.
Har tross alt vært lenge ute, nesten ikke trent med laget, spilt en kamp i pl før.

Blir for tett etter min mening, men alle må få luftet meningene sine, derfor vi har dette forumet =)
lt;3 Newcastle <3

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #8 på: 27. Nov. 2005, 23:42 »
Ameobi ut Luque inn er vel sånn det må bli ?

trenger vel luque meir som spiss enn ving ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #9 på: 27. Nov. 2005, 23:46 »
Sitat fra: "Benson"
Ameobi ut Luque inn er vel sånn det må bli ?

trenger vel luque meir som spiss enn ving ?


Uten tvil.
Helt forferdelig å dømme Luque etter 30 minutter spilt etter 10 ukers skadefravær.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #10 på: 27. Nov. 2005, 23:47 »
Stakker Chopra da, gutten får jo ALDRI tillit. Jeg satt lenge og håpa på at S.Harper skulle komme inn som spiss for Ameobi.. Han hadde jo ikke gjort det noe dårligere!!

Satser på at Luque eller Chopra og Shearer starter på topp mot Wigan om ikke Owen er tilbake da!!

Lucky Luque blir nok en hitt skal dere se!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #11 på: 27. Nov. 2005, 23:50 »
Mhm, på tide å frita Ameobi klippekortet bak Shearer og Owen. En god kamp og et mål på hvor mange kamper sålangt denne sesongen?
Jeg skulle som tidligere sagt likt å sett hva Chopra kunne utrettet med samme tilliten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #12 på: 27. Nov. 2005, 23:57 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Mhm, på tide å frita Ameobi klippekortet bak Shearer og Owen. En god kamp og et mål på hvor mange kamper sålangt denne sesongen?
Jeg skulle som tidligere sagt likt å sett hva Chopra kunne utrettet med samme tilliten.


Ja.
Me vinner ikkje Pl med Ameobi for å sei da sånn

Owen Luque Shearer Ameobi og Chopra bør i grunn holde som spisser, me kan heller henta ein ny kvalitetsspiss neste sesong da Shearer og forhåpentligvis Ameobi takkar for seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #13 på: 28. Nov. 2005, 01:39 »
har ingen problem med å si at Luque er hei verdensstjerne, men en ting setter jeg spørsmålstegn ved.. Hvor er farten??? skadeavbrekk gjør ikke noe med farten til en spiller om han er tilbake 100% skadefri.. han var jo treigere enn Sheare i dag, og bevegde føttene svært tregt... og jeg husker det stikk motsatte i fra depor dagene.. Han var minst like kjapp i steget som christiano ronaldo.. Og Ronaldo løper jo som bare det om han har vært ute med skade han?

Selvfølgelig tror jeg han kommer til å bli bra om sen, hvem tror ikke det..
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #14 på: 28. Nov. 2005, 01:41 »
og når det gjelder ameobi chopra, er det på tide å innse at INGEN av de kan utrette noe som helst.. her trengs det nye krefter.. greit nok at chopra bør få mer tid.. men hvem er det som fra bunnen av hjerte kan si at de vil ha en chopra/owen duo ut sesongen og neste år?
ancs and Scousers, go to H***!!