20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Antonio Puerta er død!  (Lest 2467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Antonio Puerta er død!
« på: 28. Aug. 2007, 16:32 »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #1 på: 28. Aug. 2007, 16:32 »
Nok eit dødsfall innen toppfotballen :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #2 på: 28. Aug. 2007, 16:54 »
utrolig trist, syns og skummelt at en av spanias bedre talenter på venstresiden døde :-\ Jeg er ganske så sikker på at han kunne blitt en virkelig god spiller. Husker godt målet han scorte i UEFA-cupfinalen, da han løp fra alle og enhver. Skulle gjerne ha sett mer fra ham.

Når jeg så denne kampen, fikk jeg en skikkelig klump i halsen da jeg sa han bøye seg ned. Det var akkurat som å se Féher's dødsfall, og det var akkurat jeg tenkter på.. Dog det var deilig å se at han reiste seg igjen. Men det var jo til liten nytte.

Hvil i fred, Antonio Puerta!


chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #3 på: 28. Aug. 2007, 17:24 »
Før Puerta død så skal hjertet hans ha stoppet ikke mindere enn 5 ganger de siste 24 timene, hvilket også resulterte at han ble lagt i koma.
Han hadde i tillegg flere black outs i løpet av fjorårssesongen også.

Forferdelig trist at det skulle ende på verst tenkelige måte med Puerta. Føler virkelig med kona, barna, hans øverige familie og nærmeste akkurat nå.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #4 på: 28. Aug. 2007, 17:31 »
Off, så denne kampen direkte... Trodde det gikk bra med han da han reiste seg opp igjen, men det gjorde det tydeligvis ikke. RIP

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #5 på: 28. Aug. 2007, 18:14 »
Så episoden på tv akkurat nå. Helt for jæææævlig å se slikt. Takler det ikke, skummelt rett og slett.
Hvil i fred.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #6 på: 28. Aug. 2007, 18:25 »
Skummelt at stadig flere spillere blir rammet av dette. RIP, dette var trist.

Lurer på hva som er årsaken til disse hjertestansene.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #7 på: 28. Aug. 2007, 18:26 »
Dette var forferdelig trist.
Jeg har ikke noe personlig kjennskap til Puerta. Har hørt navnet en og annen gang tidligere, men aldri en spiller jeg har lagt spesielt merke til.

Jeg var redd det kom til å gå denne veien etter at jeg leste om alle hjertestansene. Jeg synes oppriktig synd på alle tidligere og nåværende lagkamerater, hans venner og familie.

Dessverre har vi fått nok et eksempel på at det må settes større fokus på hjerteproblemer innen fotballen. Det å teste spillerne jevnlig bør være en god idé, og hvis noen fotballstadioner fremdeles ikke er utstyrt med hjertestarter må dette bli påbudt SNAREST! Enhver fotballstadion MÅ ha minst én hjertestarter lett tilgjengelig under hver eneste kamp. Det er det samme om det er treningskamper eller store internasjonale turneringer.

Hjerteproblemer har ført til altfor, altfor, altfor mange tragiske dødsfall for lovende fotballspillere. Marc-Vivien Foé var ikke den første og Antonio Puerta kommer dessverre ikke til å bli den siste.

Som jeg allerede har sagt, det er på tide at man virkelig setter fokus på hvorfor så mange fotballspillere har fått akkutte hjerteproblemer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #8 på: 28. Aug. 2007, 18:38 »
Meget trist dette her. Et av Spanias desidert største talenter.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #9 på: 28. Aug. 2007, 20:32 »
Dette var forferdelig trist.
Jeg har ikke noe personlig kjennskap til Puerta. Har hørt navnet en og annen gang tidligere, men aldri en spiller jeg har lagt spesielt merke til.

Står litt kort om hvem Puerta var her.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #10 på: 29. Aug. 2007, 01:43 »
Off, så denne kampen direkte... Trodde det gikk bra med han da han reiste seg opp igjen, men det gjorde det tydeligvis ikke. RIP

Trodde det samme, så eg fikk sjokk når jeg fikk høre han kollapset på nytt og nå er død. Forferdelig trist.

R.I.P Puerta

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Antonio Puerta er død!
« Svar #11 på: 29. Aug. 2007, 09:18 »
R.I.P