Newcastle United > Spillere og ledere

Eddie Howe

(1/33) > >>

Anders:
Selv om forumet ikke er det som det en gang var, trenger Eddie Howe fortsatt en egen tråd :)

Teknisk sett ikke ledet oss i en kamp enda, så tenkte vi måtte opprette tråden før den tid.

Geordie:
Typisk Newcastle det føler jeg, at han blir sjuk før den første kampen.  :-\

Men, men. Lovende takter spillemessig, får vi håpe og tro dette fortsetter og at det ramler inn noen 3-poengere fremover.

Andymag:
Store spørsmålstegnet sånn umiddelbart er om han kan få skikk på forsvarsspillet, og det har vel ikke vært hans sterkeste side utifra det jeg kan huske.

Og så må han utvilsomt få inn noen spillere i januar.

Blir interessant å se om den nye gjengen vil vise seg litt mer effektive i, og forberedte på, det kommende overgangsvinduet. Her bør målene bli plukket ut raskt slik at vi kan hente spillere tidlig.

Geordie:

boris.:
Jeg var skeptisk til denne ansettelsen til å begynne med, og jeg er enda mer skeptisk nå. Eddie Howe står for fin, morsom og underholdende fotball (i Bournemouth), men alt handlet om det offensive. Det defensive i Bournemouth var intet mindre enn sjokkerende dårlig. Og det vi ser i Newcastle nå er det samme nå som vi så i Bournemouth. Han vil at laget skal spille god og underholdende fotball koste hva det koste vil, og har tidvis fått til det, men det er hele tiden på bekostning av det defensive.

I 2015-16-sesongen var det to lag som slapp inn flere mål enn Bournemouth.
I 2016-17-sesongen var det fire lag som slapp inn flere mål enn Bournemouth.
I 2017-18-sesongen var det tre lag som slapp inn flere mål enn Bournemouth.
I 2018-19-sesongen var det to lag som slapp inn flere mål enn Bournemouth.
I 2019-20-sesongen var det to lag som slapp inn flere mål enn Bournemouth.


Igjen, skjønner ikke denne ansettelsen. En oppgradering fra Bruce? Absolutt, både på og av banen. Men allikevel er det lite som tilsier at Eddie Howe er rette mannen for å snu et synkende skip. Slår meg som en CC-manager at best, men i motsetning til Steve Bruce som fremstår som en CC på nedre halvdel av CC fremstår Eddie Howe som en som hører hjemme på øvre halvdel. Men riktig mann for jobben? Jeg sier nei.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning