20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 74304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #45 på: 07. Nov. 2012, 18:47 »
Samme for meg og. Men roller er litt viktige. Tiote er ballvinnende midtbanespiller, Cabaye er dyptliggende playmaker, vingende brytende spisser, Dzagoev er fremskutt playmaker og Cisse er måltyv. Prøv deg litt frem! ;)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #46 på: 07. Nov. 2012, 20:37 »
Samme rollene som meg det. Cisse klarer riktignok ikke putte mer enn et mål hver femte kamp av en eller annen grunn, men jeg vinner nå likevel.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #47 på: 07. Nov. 2012, 21:09 »
Formasjonsmessig er det samme som jeg alltid har spilt med.. Men liker å ha vinger som er vinger, og ikke brytende spiss :P
Men skal prøve ut det dere skriver ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #48 på: 08. Nov. 2012, 10:55 »
Er godt i gang med sesongen og ligger på en pen 4 plass når desember mnd starter.

Har solgt en del spillere:

Ut:
James Perch 50 Millioner - Blackburn
Danny Simpson 50 Millioner - Liverpool (de bydde først 12 mill)
Sylvain Marveaux 50 Millioner - Reading
Dan Gosling lån med oppsjon på kjøp - Celtic
Romain Amalfitano lån - Birmingham
Rob Elliot 2,5 Millioner - Charlton
Sammy Ameobi lån - Forrest
Nile Ranger lån med oppsjon på kjøp - Birmingham
Xisco 5 Millioner - Hull

Og et par andre ungutter ut på lån.

Totalt: ca 160 Millioner

Inn:

Tom Ince 50 Millioner
Neven Subotić 100 Millioner
jack butland 12 Millioner
John Guidetti lån
Gonzalo Jara lån

John Guidetti og Demba Ba er valget på topp, scorer som bare det. Krul, Saylor,Subotić, Jonas og Cabaye stor spiller.

Subotić og Saylor stor spiller som gjør at Colo må sitte på benken.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #49 på: 08. Nov. 2012, 16:06 »
Spiller kun FM, og da synes jeg det er greit å betale for det. Har hatt sykt mye glede av det opp gjennom årene, så de 250 kronene skal de få =)

Ja, har tenkt over det og kommer nok til å kjøpe det i år som i fjor. Var bare en jææælvig bitter bot jeg måtte paye som ga en real smell på budsjettet nå, men 250 kr er jo egentlig bare en kvart tur på byen. Kjøper jeg FM i dag eller i morgen, så er det jo garra edruhelg uansett.

Leser litt på FM Norge at folk sliter med å få noen taktikker som fungerer 100 %, men skal prøve meg på 4-2-3-1 som trønderne anbefaler  :thumbu:

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #50 på: 08. Nov. 2012, 20:39 »
Forbanna dritt at det er kutta ned såpass på terninga!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #51 på: 08. Nov. 2012, 23:08 »
Har spillt mye FM siden 08-09, og er jo alltid Newcastle. Drøyer å kjøpe spillet nå siden jeg er litt blakk + at jeg ikke vil spille før jeg tar juleferie etter eksamene, men jeg har puslet såvidt med demoen. En ting jeg sliter med, som jeg også har gjort på tidligere spill, er å få noe ut av Ben Arfa. Han har jo konge stats, men er som regel veldig anonym. Syns også han burde hatt mer i avslutninger, han er jo som regel on-target når han prøver seg IRL og ofte sitter de rett i krysset. Han har vel 11-12-13 om jeg husker riktig, mens BORINI har 17 (wtf).

Uansett, hvordan bruker dere han? Lurer på om jeg kommer til å selge han når jeg kjøper fullversjonen..

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #52 på: 09. Nov. 2012, 08:28 »
Ble seriemester med Newcastle i natt! 4 poeng foran Man Utd i andre sesong! Jeg har holdt meg til samme taktikken fra dag én, og bare justert litt her og der. Til slutt fungerte laget helt magisk bra bakover. Vant nesten ingen kamper med mer enn to mål, men følte jeg styrte de fleste kampene. Tapte finalen i Europa League mot Spartak Moskva. Nå blir det Champions League! :) Solgte Papiss for 250 mill til Porto.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #53 på: 09. Nov. 2012, 16:04 »
Kjøpt og skal starte i dag.
Du verden, hadde ikke forandret seg siden det forrige jeg hadde? fm07 :lol:

Skjønner jeg for endel og gjøre fremover, så vist dere deler tips og annet er det en glede, for en mildt sagt uvitende spiller.
Hva i granskogen har jeg begitt meg ut på nå tro :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #54 på: 09. Nov. 2012, 17:47 »
Det jeg lurer på folkens er hva slags rykte man setter seg sjøl med når man starter? Tar man automatisk er det mye lettere å ta over en Premier League-lag enn å starte med det mest realistiske ryktet.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #55 på: 09. Nov. 2012, 22:53 »
Hadde en ganske god save gående i natt, der jeg hadde kjøpt Simon Kjær, Walter Montillo (transferlistet etter eget ønske, 100 mill), Wellington Nem (klausul på 32mill) og Alan Dzagoev.
Gjorde det bra i Ligacup, Liga og EL, men så krasjet hele PC. Skjermen ble blå, og det sto noe med Crash Dump!!!  :sint:
Så prøve å starte på en ny en i kveld, men spørs om jeg har motivasjon til det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #56 på: 10. Nov. 2012, 04:39 »
Herlig med blåskjerm uten å ha lagra mange timer med spill ja  :kose:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #57 på: 10. Nov. 2012, 09:54 »
[saltisåret]Hvorfor bruker du ikke autosave?[/saltisåret]

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #58 på: 10. Nov. 2012, 14:43 »
Har pløyd igjennom første sesong nå med Brann. Spiller 4-2-3-1 med rollefordeling på nærmest samtlige spillere.

Tap i cupfinalen mot Stabæk (ble avgjort etter 10 straffer- HVOR bittert??) og seriegull med margin på fire poeng.

Hørt fra flere kompiser at man skal ta sjansen når utenlandske klubber tilbyr deg mye penger for juvelene dine. At jeg solgte Kim Ojo for 11 mill midt i sesongen og erstattet han med en gratis John Carew kan nok på ingen måte sees på som noe sjakktrekk. Carew: 10 kamper, 0 mål.

Erik Mjelde som OMS er vel noe av det villeste jeg har sett for øvrig. Klar toppscorer for meg.

Til neste sesong (hvor styret forventer TL-seier) har jeg hentet:

- Stefan Johansen (godset) 4,5 mill
- Stokkelien (stabæk) 3 mill
- Random brasilianer på 20 år som er dritgod (free transfer)

Og så trenger jeg en forsvarsspiller på benken som kan spille overalt i forsvaret i og med at Kalvenes ga seg "på topp".

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #59 på: 10. Nov. 2012, 14:46 »
Hvorfor i alle dager hentet du Stokkelien? :P