20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 33763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« på: 10. Okt. 2010, 23:37 »
Diskuter lørdagens kamp her!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #1 på: 10. Okt. 2010, 23:41 »
Her er det ikke noe annet enn seier som gjelder. Vinner vi ikke denne begynner varsellampene virkelig å lyse!

Vil se dette laget:

                          Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

Raylor   -    Barton   -   Tiote    -   Jonas

               Carroll - Lovenkrands

Vil ha inn Raylor mtp. at vi mest sannsynlig kommer til å ha mye ball i denne kampen og presse Wigan bakover på banen. Da kan innleggsfoten til Raylor bli gull verdt!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #2 på: 10. Okt. 2010, 23:47 »
Helt enig med deg i laget du har sett opp. Tror imidlertid ikke at Hughton vraker kaptein Nolan, selv om han absolutt ikke fortjener å spille.

Vi må ha Taylor på kant siden at verken Jonas eller Routledge kan slå innlegg. Jonas kan imidlertid drible av et par mann og skape farligheter en gang i blant, noe man ikke kan si om vår lille nr 10.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #3 på: 11. Okt. 2010, 00:03 »
Jeg tror ikke Hughton velger å gå bort fra den formasjonen han har brukt hittil denne sesongen, og han vil sannsynligvis også være fornøyd med det laget gjorde mot City forrige runde. Tror vi kommer til å se 4-4-1-1 også denne kampen, men at vi gjør noen forandringer. Tror Simpson tar plassen til Perch, dette er en perfekt kamp for Raylor på høyrekanten og jeg tror han får sjansen. Carroll kommer inn igjen på laget. Nolan var dårlig sist, men jeg regner med at han spiller.

Viktig kamp....pga to svake hjemmetap på rad, så har vi presset på oss for å ikke havne under streken. Nå skal vi ha minst fire poeng på våre to neste kamper som er mot svak motstand(wigan og west ham).
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #4 på: 11. Okt. 2010, 09:15 »
En smule bekymret for fremtiden til Ryan i NUFC hvis han ikke får spilletid snart. Støtter laget til Daniel!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #5 på: 11. Okt. 2010, 09:40 »
Katatastrofe med store bokstaver hvis vi ikke vinner denne kampen. I denne kampen må Nolan ut, og vi må spille i en ren 4-4-2 formasjon. Er enig i laget til Daniel, bortsett fra Simpson. Han er verken god fremover eller bakover. Perch har til motsetning vist gode takter fremover, til tross for at Routledge aldri bruker ham.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #6 på: 11. Okt. 2010, 10:05 »
Grunnen til at jeg vil ha ut Perch nå er fordi det rett og slett har vært for mye oppstyr rundt han. Tror rett og slett han kan bli preget av det, og at han derfor kan ha godt av en kamp eller to på benken.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #7 på: 11. Okt. 2010, 12:17 »
Utruleg viktig kamp. Er einig med lagopptstillinga di, Daniel.



annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #8 på: 11. Okt. 2010, 13:28 »
Jeg støtter også R.Taylor på venstrevingen. Men jeg tipper vi stiller samme lag som mot Chelsea, med unntak av Ameobi.

Taper vi denne er vi nede i sumpa med lag som Everton og Liverpool bak oss. Mest sansynlig er det bare et spørsmål om tid før de begynner å ta godt med poeng. Ligaen kommer til å bli rekordjevn i år, og vi må vinne disse kampene for å  holde oss på trygg grunn.
Men det har vi sagt i kampene mot Wolves og Stoke.. Håper laget viser at de er kapable til å vinne kamper som vi må styre.
De gode resultatene har utelukkende kommet i kamper hvor vi må ligge bak, og satse på kontringer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #9 på: 12. Okt. 2010, 01:01 »
Du meiner vel at du vil ha Ryan på høgrekanten vel, annern?

-
Eg er enig med laget til Daniel, med unntak av at eg vil ha Perch på høgrebacken i staden for Simmo. Opnar ikkje tårekanalane om Ameobi får ein startplass heller.

Dersom kantane våre fungerer like dårleg som det har gjort tidlegare i år (med unntak av Ben Arfa, og Jonas sist), kunne eg gjerne tenkt meg å sett Xisco fått sjansen der igjen. Innhoppet mot Villa var veldig bra, og pre-season bar også bud om interessante ting. Dersom vi ikkje benyttar han i ei kantrolle, trur eg vi aldri vil få bruk for han.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #10 på: 12. Okt. 2010, 08:11 »
Dette blir helt sinnsykt spennende!

Nytt hjemmetap nå er katastrofe, uavgjort er også ganske krise.

Vi trenger en seier og jeg håper Chris går for 4-4-2. Når det gjelder høyrekanten tror jeg at dette er en type kamp hvor Routledge kan være viktig, men på samme måte syns jeg Raylor skal få sjansen, så vi får se :)

Noen som vet hvordan det går med Colo forresten? Er det blitt noe trøbbel fra City kampen eller er han kampklar?

Jeg tipper at vi vinner 3-2 :D

Simmio

  • Gjest
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #11 på: 12. Okt. 2010, 10:29 »
Denne kampen MÅ vi vinne! Ikke nødvendigvis fordi den er så viktig med tanke på tabellen, men fordi gutta må få selvtillit på St James igjen.

Håper på 4-4-2 jeg og, med Ameobi og Carroll på topp eventuelt Løvenkrands.
Håper på Raylor, Barton, Tiote og Jonas på midten. Jonas begynner å komme i form og, det så vi forrige kamp. I tillegg er jeg drit lei av at Routledge enten løper inn i folk, mister ballen eller slår et elendig innlegg.
Blir vel vanlig forsvarrekke og keeper hvis Colo er frisk igjen. Selv om Simmo er skadefri, mangler han kamptrening og jeg tror Perch spiller denne kampen. Neste kamp derimot..

Denne kampen vinner vi 3-0. Vi møter kanskje Premier League's svakeste forsvar, og da må vi gålle hvertfall ett på hjemmebane  ;)!


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #12 på: 12. Okt. 2010, 11:06 »
Når det gjelder høyrekanten tror jeg at dette er en type kamp hvor Routledge kan være viktig, men på samme måte syns jeg Raylor skal få sjansen, så vi får se :)
Lurer veldig på hvorfor du mener at dette er en kamp for Routledge. Wigan kommer til å ligge lavt og gi oss lite rom, noe som vil si at Routledge ikke får brukt det han er god på.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #13 på: 12. Okt. 2010, 12:21 »
At me kjem til mange sjansar er ganske sikkert, men dei må settast. I tillegg til å vera effektive framøve så vil eg at me har full kontroll bakøve og har luka vekk feil som kostar oss poeng. I alle dei kampane eg har sett av Newcastle denne sesongen har eg vore imponert øve pasningsspel og ballinnhav. Vertfall når me spelar på vårt beste. Men eg føler me kanskje ikkje har fått så godt betalt som me har fortent. Spesielt mot lag som har lagt seg bakpå (Stoke og Blackpool). Slikt er frustrerande, og mot Wigan må me få til ein "perfekt" kamp og få tilbake go-følelsen :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #14 på: 12. Okt. 2010, 12:26 »
Går kampen på ein av tv2 sine HD-kanalar?