20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #330 på: 13. Jan. 2014, 12:36 »
Stiller meg skeptisk til hvor mye kunnskap folk her faktisk har om Guidetti, utover å ha lest at han er spennende. For meg ser det ut som han har stagnert og ikke klart å ta steget opp.
Men til den rette prisen, hvorfor ikke prøve? Burde derimot ikke være noe "topp-kjøp" men heller ett eksperiment som supplerer en ny klassespiss som kan gå rett inn og forbedre laget.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #331 på: 13. Jan. 2014, 12:45 »
Enig Skjæren. Hadde han vært det monstertalentet alle sier, så hadde han garantert fått prøve seg i ligacuppen eller lignende. Selv nå, som de kun har 2 spisser skadefrie får han ikke sitte på benken engang. Igår hadde de ikke en eneste spiss på benken.

Det er noe som skurrer synes jeg hvertfall.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #332 på: 13. Jan. 2014, 13:19 »
Tror ikke folk har allverdens med kunnskap om han.
Men det er spennende å se hvordan han ville gjort det i Premier League. Noe som trigger meg iallefall.
Om enn hadde hatt muligheten til å låne han for å se hvordan han ville klare det.

Jeg er enig at det høres rart ut at han ikke engang er på benken og at han ikke har tatt steget opp osv.
Men her er det City det snakkes om, de har stjernespillere i flust.
Ikke at de pleier og spille med 2 spisser heller, men i går hadde de 2 fra start, og da er det ikke nødvendig med flere spisser på benken f.eks. Da er det bedre og ha dekning på de plassene som er bak og som gjør at du har større mulighet til å gjøre endringer underveis.

Om enn skal ta med det andre jeg tenker på, så virker det som denne sesonger gjør City sitt beste for og vinne alt, det vil si de starter med toppet mannskap så langt det rekker i alle cuper.
Det er jo forståelig at de gjør det.
Er nok mange talenter som burde begynne og tenke litt nytt i forhold til hvor de tar steget. Må jo være beder med spilletid og lettere inngang til førstelaget enn en haug med penger og at du sitter på benken eller evt reservelaget å råtner  osv. 
« Siste redigering: 13. Jan. 2014, 13:21 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #333 på: 13. Jan. 2014, 13:25 »
@GraemeBailey 11m
Norwich set to land Jonas Gutierrez from Newcastle. Clause in his contract meant he would earn new deal if he played again, hence sale.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #334 på: 13. Jan. 2014, 14:24 »
@GraemeBailey 11m
Norwich set to land Jonas Gutierrez from Newcastle. Clause in his contract meant he would earn new deal if he played again, hence sale.

Så har man også denne:

Norwich City FC (@NorwichCityFC) tweeted at 0:31 pm on Mon, Jan 13, 2014:
CH: "There is an interest in Jonas Gutierrez but there's nothing to confirm at this moment. If that changes, we will let you know."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #335 på: 13. Jan. 2014, 17:55 »
Argentinian international midfielder Jonas Gutierrez joins City on loan from Newcastle until June 30

Det ble et lån ja..

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #336 på: 13. Jan. 2014, 18:39 »
Argentinian international midfielder Jonas Gutierrez joins City on loan from Newcastle until June 30

Det ble et lån ja..

Lån, håpløst og tullete....

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #337 på: 13. Jan. 2014, 18:44 »
Og hvis alternativet var lån eller ingenting? Fortsatt tullete?
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #338 på: 13. Jan. 2014, 19:59 »
Og hvis alternativet var lån eller ingenting? Fortsatt tullete?

Nei, jo lengre vekk han og obertan kommer, jo bedre :)

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #339 på: 13. Jan. 2014, 20:46 »
Nei, det er vel strengt tatt ikke tullete at han går på lån. Har vel bevist de siste 100 kampene at nivået ikke er inne lenger. Det kjedlige er jo at vi har en eier som aldri erstatter spillere som forsvinner.

Kan jo lett se for meg at Cabaye, Obertan (om noen vil ha han), Marve, S. Ameobi (om han ikke får ny kontrakt, gud forby) Remy, Jonas (kommer ikke tilbake) og Gosling forsvinner til sommeren. Da må vi plutselig hente inn 5-6 spillere bare for å ha like stor tropp som i dag. Skulle vi klare Europa (tvlisomt) så burde troppen være større.
Å hente inn mer enn 5-6 spillere i et vindu er ikke bra.


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #340 på: 14. Jan. 2014, 17:13 »
Jeg mener vi burde kastet oss inn i kampen om Shane Long. Han sies å være på vei til Hull nå.
Bra spiller som har voldsom fart, og han er en brukbar målscorer. Han er kanskje ikke så ulik Loic Remy i spillestilen, men nå trenger vi nye spillere på topp mens Cisse og Shola bør shippes ut. Shane Long ville vært en god start.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #341 på: 14. Jan. 2014, 17:54 »
Jelavic confirmed to Hull and Long fee agreed WTF  :koko:

Hull= \\

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #342 på: 14. Jan. 2014, 18:31 »
Jelavic har omtrent hatt en identisk utvikling på PL karrieren sin som Papiss Cisse. Begge ble hentet til PL i januar 2012 og begge var i rå form frem til sommeren. Begge med 12-13 sesong under pari, og inneværende sesong har de vært helt lut begge to. Men man skal ikke undervurdere miljøskifte..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #343 på: 14. Jan. 2014, 18:52 »
Ikke akkurat veldig oppløftende dette under ashley. Driver klubben som en pure business butikk uten engasjement eller interesse. Ashley er sånn fyr som plukker opp panteflasker får å få billigere laks i butikken selv om han er Billioner yo \. Han er nåtidens onkel skrue, gjerrig grrr..



Skjønner ikke hvorfor det ikke blir styrka nå i Januar istedenfor en stor overhaul til sommern. Som garantert kommer til å skje.. Remy, Cabaye, Shola, Marvaux, Obertan, Colo, Saylor, Cisse. Det er mye som er usikkert da. Laget skaper knapt nok sjanser og remy blir isolert på topp. Vi trenger en mål farlig nr 10 og ny spiss. 

Saylor til Stoke ?
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-City-transfer-gossip-Newcastle-s-Steven/story-20439640-detail/story.html

Tror ikke pardew er keen på å selge han. Viste seg frem ganske bra mot City nylig også.. Er bare franskmenn igjen snart hehe :/
« Siste redigering: 14. Jan. 2014, 19:01 av Leon »

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #344 på: 14. Jan. 2014, 19:09 »
Der var Guidetti klar for Stoke også (lån ut sesongen).  :sint:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"