20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Unstoppables uslåelige i 2. runde av FL  (Lest 1429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Unstoppables uslåelige i 2. runde av FL
« på: 24. Aug. 2010, 05:14 »
Øyvind Voldens “Unstoppable”-lag levde virkelig opp til navnet med hele 111 poeng i 2. runde av medlemskonkurransen Fantasy League. Team Grandiosa topper fortsatt totalt, mens Skrotingarna er på bronseplass.

Med både Nolan, Carroll og Walcott på laget rant poengene inn for Volden, som hevet seg betraktelig etter en svak åpningsrunde. Poengsummen var nok til å bli ranket som nr 167 av over to millioner deltakere. Imponerende!



BadaBing, ledet av Svein Inge Østebø, og Christer Lerviks Hillevågsmafiaen endte også opp med gode resultater. Med 95 og 93 poeng førte det dem opp på henholdsvis en 4. og 6. plass.

Team Grandiosa innehar fortsatt førsteplassen, men nå kun med ett poengs margin. Slik ser topp 5-lista ut sammenlagt etter to runder:

1. Team Grandiosa 168
2. Unstoppables 167
3. Skrotingarna 165
4. BadaBing 158
5. Kvanne IL 156

PS! Fantasy League-gruppen vår, Toon Army Norway, har nå 57 deltakere. Dette er en konkurranse kun for betalende medlemmer av supporterklubben. Topp 15 får premier. Det er fortsatt mulig å melde seg på, men vi vil stenge ligaen for nye registreringer i september.
« Siste redigering: 24. Aug. 2010, 09:45 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ustoppables uslåelige i 2. runde av FL
« Svar #1 på: 24. Aug. 2010, 09:33 »
Fyf det var imponerende. Utrolig at jeg fortsatt leder!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Unstoppables uslåelige i 2. runde av FL
« Svar #2 på: 24. Aug. 2010, 10:02 »
Dæven døtte, er et godt egnet uttrykk i denne sammenheng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Unstoppables uslåelige i 2. runde av FL
« Svar #3 på: 24. Aug. 2010, 18:42 »
Jeg må ærlig innrømme at det var en stor dose flaks her også, uten å ta vekk all krediten ved lagutvalget mitt;) Hadde jeg ikke benket Hangeland i siste liten hadde jeg tatt deg Andy, men er jo lett å være etterpåklok:)