20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 192569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #315 på: 07. Des. 2011, 21:04 »
The Walking Dead tegneserien holder mål, dog. Så om du leser tegneserier, Martin, så anbefales dne på det sterkeste.

Ikke sett Boardwalk Empire enda, men den står på den evig-lange "skal se"-lista.
Nei.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #316 på: 07. Des. 2011, 21:23 »
Noen som har sjekket ut American Horror Story ena? Har sett de 2 første episodene, og er ganske skuffet egentlig. Det er creepy stemning som funker veldig bra, men ellers er alt så "standard" i forhold til sjangeren. Den prøver liksom ikke på noe nytt, og kjører nøyaktig samme oppsett som alle andre skrekkfilmer og serier.
Men skal gi den en skikkelig sjanse og se de 5 første episodene, før jeg bestemmer meg helt.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #317 på: 07. Des. 2011, 21:26 »
LOWAT? Er du seriøs? Den er jo så langt ifra stanrd som overhodet mulig. Sikkert den mest orginale skrekk-serie/film de sist 20+ årene. I de 7 første episodene er det jo ingenting som er standard.

Forresten en kjempeserie så langt. Episode 8 var veldig skuffende, og episode 9 var skuffende. Men knall uansett!

Jessica Lange er vel den ultimate skuespilleren om dagen. Kan ikke komme på en eneste dame som er bedre. Suverent!
« Siste redigering: 07. Des. 2011, 21:27 av boris. »
Nei.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #318 på: 07. Des. 2011, 21:35 »
Tja, etter å ha sett de 2 første episodene sitter igjen med følelsen av at det jeg har fått se er noe jeg har sett 1000 ganger før i skrekksjangeren. Men som sagt, skal gi det en skikkelig sjanse før jeg gjør meg opp en endelig mening.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #319 på: 07. Des. 2011, 21:38 »
Selv har jeg aldri sett noe liknende, så du må veldig gjerne slenge ut et par eksempler på filmer/serier. Jeg er veldig, veldig interessert, siden jeg digger det som foregår i AHS.
Nei.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #320 på: 07. Des. 2011, 21:40 »
Helt enig tveit. Har pint meg gjennom 2 episoder, men vet ikke om jeg gidder mer. Du får gi beskjed om det tar seg opp!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #321 på: 07. Des. 2011, 22:18 »
Arrested Development blir strengt tatt bare bedre og bedre! Hang in there!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #322 på: 07. Des. 2011, 23:07 »
En sier at family guy er ræva og folket samler seg i hyllest..

Snakkas godtfolk ;D
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #323 på: 07. Des. 2011, 23:09 »
Slapp av - jeg er ikke enig. Blir litt intens om du ser mye av gangen. Men det er absolutt meget god underholdning. Der støtter jeg deg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #324 på: 08. Des. 2011, 07:16 »
Arrested Development blir bare mer og mer herlig i sin smådetaljerte humor etterhvert som episodene passerer. Det er en serie som man oppdager små poenger i for hver gang man ser den opp igjen. Alltid herlig når noe meningsløst og ubetydelig i sesong 1 blir til en punchline i en episode i sesong 3!  :wub: Lag på lag med puns, wordplay, hidden easter eggs og slapstick på sitt beste med et hinsides persongalleri!

Jeg har imidlertid forståelse for at serien ikke er for alle, men jeg håper du finner litt den samme gleden av den som meg, for da snakker vi stor underholdning! :D

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #325 på: 08. Des. 2011, 11:47 »
Det sies jo at serien ble avslutta fordi den jevne amerikaner ikke var smart nok til å ta humoren.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #326 på: 08. Des. 2011, 13:12 »
Arrested Development er god som gull! :thumbu:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #327 på: 08. Des. 2011, 14:40 »
Det sies jo at serien ble avslutta fordi den jevne amerikaner ikke var smart nok til å ta humoren.

http://latimesblogs.latimes.com/entertainmentnewsbuzz/2011/11/netflix-to-bring-back-arrested-development.html

Må vel poste den her om folk ikke har fått det med seg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #328 på: 08. Des. 2011, 20:18 »
Ja. Jeg fikk med meg det der for en stund siden. Det kommer vel en film også. Det er en mange gamle serier som får et comeback for tiden. Snart kommer det til og med en ny sesong med red dwarf! Det er vel dessverre bare Firefly som er kansellert for alltid...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #329 på: 08. Des. 2011, 20:27 »
Da har de gått ut og sagt at det også blir en tredje sesong av Game of Thrones. Herlig!

Hater forresten serier som blir avsluttet før de skulle. Drittserier går i mange, mange år, mens kvalitet som Deadwood blir avsluttet før den egentlig er ferdig. Herlig mongo!
Nei.