20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?  (Lest 4522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« på: 02. Okt. 2005, 20:43 »
Etter å ha vært et lovende talent, så har det bare gått en vei og det er nedover. Makan til pyse skal man lete lenge etter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #1 på: 02. Okt. 2005, 20:45 »
Hva har egentlig skjedd med Asbjørn og psykopatopptreden på forumet? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #2 på: 02. Okt. 2005, 20:51 »
Huff PCn klikka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Re: Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #3 på: 02. Okt. 2005, 21:09 »
Har enda til gode å se Hoset spille en god kamp.. Små løper rundt på banen livredd for at en motspiller skal komme nær han.. Men vet jo at visstnok skal være god, og så er han jo enda ung.. Men derimot T A Flo, årets dårligste kjøp!
ynesides black and white army..!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #4 på: 02. Okt. 2005, 21:11 »
Sitat fra: "Tyneside"
Har enda til gode å se Hoset spille en god kamp.. Små løper rundt på banen livredd for at en motspiller skal komme nær han.. Men vet jo at visstnok skal være god, og så er han jo enda ung.. Men derimot T A Flo, årets dårligste kjøp!


Ifjor sommer handlet VIF klokt, iår derimot har de kjøpt to katter i samme sekk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #5 på: 02. Okt. 2005, 23:16 »
Hoseth kommer fra en nabokomunene hvor jeg bor. Helt siden hans proffkarriere startet har det vært noe sleipt og overlegent over han som gjør at mange misliker han. Dette er nok grunnen til at Hoseth blir rakket ned på med en gang han er i dårlig form. I Vålerenga blir han mer eller mindre ansett som en potet, men dette blir feil da han er en som trenger å spille seg til en stabil posisjon på en sentral midtbane.

Men savner litt guts av gutten, som enda har til gode å bli en toppspiller. Han er et talent uten tvil, men kanskje er det i ferd med å løpe i fra han ala Chopra og Ameobi!
ancs and Scousers, go to H***!!

plebbster

  • Gjest
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #6 på: 03. Okt. 2005, 11:04 »
Hoset ( bemerk dere at det ikke er hoseth ) har vært en stor skuffelse fra dag 1 noe jeg er veldig fornøyd med. Tore-Andrè Flo er norges dårligste spiss for tiden og jeg er fornøyd med at det ikke var Brann som kjøpte katta i sekken i sommer.

Noreng

  • Gjest
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #7 på: 03. Okt. 2005, 11:17 »
Flo er en som løper i offside for frispark i mot.. Og misser på STORE sjanser!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #8 på: 03. Okt. 2005, 14:31 »
flo er ei hore, sånn er det med den saken

det som skjedde med hoseth, var at han gikk til vålerenga, og ble som resten av gjengen der borte. mer trenger man vel ikke si?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

  • Gjest
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #9 på: 03. Okt. 2005, 15:56 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
flo er ei hore, sånn er det med den saken

det som skjedde med hoseth, var at han gikk til vålerenga, og ble som resten av gjengen der borte. mer trenger man vel ikke si?


Vi kan vel føye til ( du sa det indirekte ) at Hoset passer fint inn i miljøet der sammen med alle de andre Molde-ungene.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #10 på: 03. Okt. 2005, 17:38 »
Det er en liten ting jeg ikke forstår. Hva i all verden gjør Flo til ei hore?
Jeg kan ikke se at han på noen måte har opptrådt urederlig i forbindelse med overgangen til Chelsea eller i forbindelse med overgangen til Vålerenga.
Det er ikke enkelt å være ung og naiv. Det vet de fleste som plutselig blir søkkrik, bare på et enkelt klubbskifte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #11 på: 03. Okt. 2005, 18:04 »
Tore Andre Flo er da en livnær, egentlig meget god spiller. Får håpe han kommer sterkere utover høsten/neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #12 på: 09. Okt. 2005, 21:13 »
skal ikke si hva jeg håper skjer med han og vif utover høsten og neste sesong osv...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

  • Gjest
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #13 på: 09. Okt. 2005, 21:30 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
skal ikke si hva jeg håper skjer med han og vif utover høsten og neste sesong osv...


Vi har de samme tankene føler jeg på meg.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva har egentlig skjedd med Magne Hoseth?
« Svar #14 på: 10. Okt. 2005, 10:05 »
Sitat fra: "molala"
Hoseth kommer fra en nabokomunene hvor jeg bor. Helt siden hans proffkarriere startet har det vært noe sleipt og overlegent over han som gjør at mange misliker han.


Dette startet da lenge før han ble proff. Allerede som liten drittunge var han en klyse. Og det er ikke mange 5-åringer som er naturlig klysete.
Toon, Toon,
Black and white army