20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Familiesituasjon  (Lest 6047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Familiesituasjon
« på: 18. Sep. 2005, 21:58 »
Hva vet dere om familiesituasjonen til Newcastlespillerne? Er det mange som er gift og har barn???

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #1 på: 18. Sep. 2005, 22:07 »
Jobber du i Se & Hør?

Jeg aner ærlig talt ikke, og jeg bryr meg heller ikke. Men, regner med at de fleste har fast følge(interessen fra den kvinnelige motpart stiger proposjonellt med størrelsen på mannen sin lommebok), og at enkelte nok har ført genene sine videre :D

Men, det var vel noe sånt som Brian Clough spurte Jan Einar Aas før han fikk kontrakt med Nottingham Forest:

-"Er du glad i familien din?"
-"Ja"
Clough snur seg til assistenten sin og sier: -"Han her kjøper vi"!
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #2 på: 19. Sep. 2005, 17:19 »
Det hadde vært artig å visst. Ikke at jeg bryr meg sinnsykt. Craig Bellamy for eksempel har 2 barn, ble far som 16 eller 17 åring. Og Roy Keane bruker ikke prevensjon siden han er katolsk og har 5 barn... De spiller jo ikke i Newcastle, men vært artig å visst om det var noen slike tilfeller der også...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Familiesituasjon
« Svar #3 på: 19. Sep. 2005, 17:34 »
Shearer har vel tre barn?
To av dem er små jenter...

plebbster

  • Gjest
Familiesituasjon
« Svar #4 på: 19. Sep. 2005, 17:34 »
Jo, litt interessant er det å vite slike ting.

Mini-Shearer må jo bli den neste nummer 9!  :)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #5 på: 19. Sep. 2005, 18:58 »
Shearer har tre barn ja, 2 jenter og en gutt... Var vel mulig å satse penger på om han ble landslagspiller. Shearer og Neil Ruddock er for øvrig bestekompiser og forlovere til hverandre...

Husker Given giftet seg for noen år siden, og at han fikk et barn under 1-4 tapet mot Fulham i fjor... Synes å huske at han hadde litt problemer og spilte dårlig i en sesongstart på grunn av samlivsproblemer?

Nobby Solano har akkurat gjort 2 damer gravide :)

Michael Owen har vel også ei datter.

Er vel det jeg vet...

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #6 på: 19. Sep. 2005, 19:09 »
Sitat fra: "plebbster"
Jo, litt interessant er det å vite slike ting.

Mini-Shearer må jo bli den neste nummer 9!  :)


Ja, er sheperd smart nå, så skaffer han seg en opsjon på han: :lol:
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #7 på: 19. Sep. 2005, 22:30 »
Owen har ei lita jente, og et nytt blad Owen er visst på vei, såvidt jeg har skjønt.

Shearer har to jenter som bør være godt over 10 år gamle snart. Skal prøve å finne ut hvor gamle de er. Også har han en gutt som ble født i 99, tror jeg.
Kona hans heter Laynia, eller noe i den duren, og de har såvidt jeg vet vært gift en god stund.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #8 på: 19. Sep. 2005, 23:13 »
Ja, ser for meg Shearer som en trofast herremann;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #9 på: 19. Sep. 2005, 23:32 »
Ja, og så går det rykter om at en av Newcastle-spillerene skal være homofil. Ikke at det bryr meg, eller at jeg tar det seriøst før vedkommende står fram, men sånn sett ut i fra statistikken blant den mannlige befolkningen i den vestlige verden så burde det ikke være noen overraskelse dersom en er det.

Grunnen til at jeg tar opp dette her, er rett og slett hvordan dere hadde reagert?

Ettersom fotballen er et ganske maskulint miljø, så er det tøft å stå fram som homofil. Jeg vil ikke forsøke å virke usaklig(og dette er jo bare et rykte som like gjerne kan være ondsinnede og være et resultat av motstandersupportere), men jeg bare lurer på hvordan dere og andre fans hadde tatt dette?
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #10 på: 19. Sep. 2005, 23:48 »
Det hadde ikke brydd meg, hadde bare vært artig... Spørs litt hvem det hadde vært også da... Ikke alle i Newcastle jeg klarer å se for meg som homofile. Hadde Shearer plutselig stått fram hadde jeg nok blitt overaska... (ja, vet han er gift og har 3 barn.) Møtte kona si i Southampton, da han ennå var fattig. Kona måtte spandere alt i starten...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #11 på: 20. Sep. 2005, 14:53 »
Homofile, kristne, muslimer, buddhister, hva faen de nå er. Enten de er gule, svarte, røde, hvite. Samme f... det, så lenge de kan å spille fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

  • Gjest
Familiesituasjon
« Svar #12 på: 20. Sep. 2005, 15:07 »
Han nederlandske keeperen var jo litt rosa ble det sagt på et annet forum. Usikker jeg, men han ser jo litt homofil ut. Ikke det at jeg bryr meg. Jeg bare tar det opp!  :wink:

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Familiesituasjon
« Svar #13 på: 20. Sep. 2005, 15:09 »
Emre er jo også litt småsøt, men tyrkere er vel ikke homofile?

plebbster

  • Gjest
Familiesituasjon
« Svar #14 på: 20. Sep. 2005, 15:10 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Emre er jo også litt småsøt, men tyrkere er vel ikke homofile?


Du vet aldri  hva som skjer med kroppen i en tyskisk-bad-situasjon. Er heftig det.