20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scouting Euro  (Lest 10623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Scouting Euro
« på: 01. Juni 2012, 23:09 »
Cześć! Привіт!

Ovenfor står det hei på henholdsvis polsk og ukrainsk. EM 2012 sparkes som alle vet i gang i de to landene 8. juni. Jeg tenkte det hadde vært fint med en egen tråd der det diskuteres spillere som utmerker seg i mesterskapet og som hadde vært fine tilskudd i vårt kjære Newcastle United. Da slår man to fluer i en smekk, nemlig å diskutere EM-relatert stoff (som er megagøy!) i svarte og hvite rammebetingelser.

Heia Frankrike!
Black and white since 1996

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #1 på: 01. Juni 2012, 23:22 »
Vi ar jo allerede blitt sterkt linket til Debuchy fra Lille. Jeg gleder meg til å se han i kamper for Frankrike i en meget interessant gruppe med Ukraina, England og Sverige. Legg til at Cabaye har gode sjanser for mye spilletid og Ben Arfa er en joker kan det bli délicieux å følge le Bleu.

Vi har også blitt linket (litt) til Ibrahim Affelay, som jeg anser som litt av samme typen som nettopp Ben Arfa. Det hadde vært kjempespennende med han i svart og hvite striper, men jeg har ikke så mye tro på at han får mye spilletid i EM. Og så lenge Krul er på benken heies det på Tyskland.

Er det andre EM-akutuelle spillere vi blir linket til? Noen spådommer for hvilke spillere som vil slå til i EM og som samtidig er et realistisk overgangsobjekt for Newcastle?
« Siste redigering: 01. Juni 2012, 23:39 av akselho »
Black and white since 1996

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #2 på: 02. Juni 2012, 14:51 »
Fint iniativ! Om ikkje alle er like realistiske, kunne eg vertfall tenkt meg desse:

Kjær og Eriksen fra Danmark, Debuchy, Martin, Matuidi, M'Vila, Menez og Valbuena fra Frankrike, K Papadopoulos fra Hellas, Badelj fra Kroatia, Afellay, Strootman, Van Der Wiel og Luuk De Jong fra Nederland, Moutinho fra Portugal, Dzagoev fra Russland, Llorente, Cazorla og Navas fra Spania, Martin Olsson, Toivonen og Elm fra Sverige, Necid fra Tsjekkia og Schürrle fra Tyskland.

Eg er fullt klar over at dei fleste eg ramsa opp her er urealistiske- eller for dyre overgangsobjekter for Newcastle, men eg fekk no i det minste ramset opp noken navn, som er det mest interresante. ;)
Venter i spenning...

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #3 på: 02. Juni 2012, 20:03 »
Synes det er synd at hverken Serbia, Sveits eller Belgia er med da disse i mine øyne er de mest spennende landslagene i Europa for øyeblikket. Men har troa på å få se noen unge stjerneskudd i dette mesterskapet!

Christian

  • Gjest
Sv: Scouting Euro
« Svar #4 på: 02. Juni 2012, 20:14 »
Tre spennende talenter i EM Kyriakos Papadopoulos (Hellas), Ilkay Gundogan(Tyskland) og Alan Dzagoev(Russland).

Som kanskje ikkje har fått samme oppmerksomheten som blandt annet Jordi Alba(Spania) og Mario Gotze(Tyskland)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #5 på: 02. Juni 2012, 20:17 »
Gundogan spiller for Dortmund, og tviler på at de vil selge han. ;)

Christian

  • Gjest
Sv: Scouting Euro
« Svar #6 på: 02. Juni 2012, 20:19 »
Sa ingenting om at dei var til salgs.
Var eit svar til Andymag, når han snakket om stjerneskudd i EM.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #7 på: 03. Juni 2012, 00:33 »
Affelay var særdeles god i dag, og styrket sine sjanser med tanke på spill i EM. Han hadde vært perfekt for oss. Han og Ben Arfa på hver sin kant = krutt! Ellers har Nederland også mange unge og fremadstormende spillere, gleder meg til å følge oranje i EMs tøffeste gruppe.
Black and white since 1996

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Venter i spenning...

Christian

  • Gjest
Sv: Scouting Euro
« Svar #9 på: 03. Juni 2012, 18:26 »

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #10 på: 10. Juni 2012, 12:17 »
Hva ed den nederlandske v.backen? Imponerte meg igår, til kun å være 19 år. En plass vi trenger forsterning også
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Peter

  • Gjest
Sv: Scouting Euro
« Svar #11 på: 10. Juni 2012, 12:22 »
Jetro Willems? Spiller vel fast i PSV tror jeg. Aldri sett ham spille, men virker veldig spennende!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #12 på: 10. Juni 2012, 12:22 »
Var han ikke 18? Men enig i at han imponerte. :)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Scouting Euro
« Svar #13 på: 10. Juni 2012, 12:28 »
Ok, muligens 18. Enda bedre ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Christian

  • Gjest
Sv: Scouting Euro
« Svar #14 på: 14. Juni 2012, 19:29 »
Mario Mandzukic skal ifølge Kasper Wikestad være på free transfers i sommer. Kan være ein mann å følge.