20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jason Roberts...erstatteren til Shearer?  (Lest 3206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« på: 31. Jan. 2006, 14:59 »
Newcastles hardt pressede manager ønsker å hente inn en ny spiss før overgangsvinduet stenger denne uken.

Souness er den av managerne i Premier League som har brukt mest penger på spillere denne sesongen bare slått av Chelsea.

Spilleren det snakkes om er Jason Roberts fra Wigan. Souness skal visstnok anse Roberts for å være Shearers langsiktige erstatter.

Roberts har bare 18 måneder igjen av kontrakten sin og dermed har flere Premier League klubber fått øynene opp, deriblant Everton.

Likevel er det grunn til å tro at overgangsryktene vil fortsette frem til kl. 24 i morgen kveld.
___________________________________
Ikke før til sommeren, men ja takk!
En kjempegod spiss!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #1 på: 31. Jan. 2006, 16:16 »
Å skaffe han no vert vel ikkje for dyrt. Har hørt snakk om £2 mill. Til sommaren vert han billegare, men då er og fleire klubbar på bana. Nei, sats på Nihat eller Kuyt. Det hadde vore noko til erstattarar for Shearer...

Greit, gutten har scora ein del mål for Wigan, men heldt det i lengden? Newcastle kan ikkje gamble på at ein unggut skal fylle delar av skoen til Big Al.

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #2 på: 31. Jan. 2006, 16:53 »
Sitat fra: "MortenM"
Å skaffe han no vert vel ikkje for dyrt. Har hørt snakk om £2 mill. Til sommaren vert han billegare, men då er og fleire klubbar på bana. Nei, sats på Nihat eller Kuyt. Det hadde vore noko til erstattarar for Shearer...

Greit, gutten har scora ein del mål for Wigan, men heldt det i lengden? Newcastle kan ikkje gamble på at ein unggut skal fylle delar av skoen til Big Al.


koffer ikkje? hadde me hatt penger til å kjøpe shearer før han slo gjennom hadde me spart ca 12 mill pund. Må jo ta sjangsen avog til, kan ikkje bare kjøpe store stjerner, må klare å lage nokon og..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #3 på: 31. Jan. 2006, 17:46 »
Har i den siste tiden sett mange Wigan kamper og lagt merke til Jason Roberts. Han er sterk i kroppen, ok i lufta og raskere enn Shearer, men om han er en like dyktig målscorer tviler jeg på!

Om jeg ikke tar helt feil så kjøpte vel Wigan Jason Roberts fra WBA der han ikke akkurat slo til..
Se på Andy Johnsen i Palace da, hva har skjedd med han? Har vært mye skadd i år da, men mannen ble jo av enkelte erklært for å være en spiss i verdensklasse i fjor!

Kjøp gjerne Roberts til sommeren som Ameobi`s erstatter, men ikke gi han drakt nummer 9.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #4 på: 31. Jan. 2006, 18:07 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Kjøp gjerne Roberts til sommeren som Ameobi`s erstatter, men ikke gi han drakt nummer 9.


_____________________________________________________________________
Helt enig!
Håper en av akademi spillerene får drakt nummer 9 når de tar steget opp til førstelagspill.
Men til da vet jeg ikke helt hvem som bør få den.

Forøvrig så storspiller Andy Johnson for tiden!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #5 på: 31. Jan. 2006, 19:45 »
hvis chopra blir stjerne så fortjner han 9ern...han er jo newcastle gutt også!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #6 på: 31. Jan. 2006, 20:39 »
Det er jo bare ett nr.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #7 på: 31. Jan. 2006, 22:20 »
Sitat fra: "Lasse"
Det er jo bare ett nr.


Ikke for Geordiene, tror vel no. 9 i Newc. Er det samme som 10 i Argentina :wink:
Who else...... Alan Shearer

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #8 på: 31. Jan. 2006, 22:57 »
kan jo gi 9 til Owen om han skulle bli i klubben :D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D
lt;3 Newcastle <3

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #9 på: 31. Jan. 2006, 23:07 »
Drakt nummer 9 håper jeg det blir £10-15.mill pund. spiss kjøpet til sommeren som får.

Men Owen kan fint få 9 og krigeren Parker kan få trøye 10.
Hadde forresten også vært kult å gitt Taylor nummer 10 :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #10 på: 01. Feb. 2006, 16:27 »
Taylor passer utmerket godt inn i trøye nr. 27. Både Albert og Woodgate har gjort stor suksess i den trøya tidligere, og Taylor vil ikke bli noe unntak.
Owen skal ha nr. 10. Det er det som er Owens nr. Såvidt jeg husker hadde han nr. 10 i pool, han har vel alltid hatt nr. 10 på landslaget, og det er det nummeret han passer best i. Owen er ingen nr. 9-type.
Ameobi er en nr.9-type!
(hehe, den var ment både som spøk og i fullt alvor)

Jeg vil at nr. 9 helst skal være en "local lad". Jeg vil ikke se hvem som helst i drakt nr. 9. Og jeg vil gjerne se en fremtidens newcastlespiss i det nummeret. Og da er Ameobi eller Chopra et selvsagt valg. Ameobi er vel den som har størst mulighet for å bli god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #11 på: 01. Feb. 2006, 16:37 »
Ein kan frede No. 9 til det kjem ein verdig erstattar. Ameobi er ikkje verdig.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #12 på: 01. Feb. 2006, 21:59 »
Uansett er det innsatsen som teller, ikke nummeret bakpå. Det skal ikke bli sånn at om en spiller får nr 9, så har han automatisk heltestatus, og klippekort på a-laget.

Det mener jeg for dumt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Jason Roberts...erstatteren til Shearer?
« Svar #13 på: 01. Feb. 2006, 22:14 »
Ein skal ha heltestatus, og eit fortjent "klippekort" på laget før ein får No. 9. Med klippekort meiner eg det at ein har sikker plass, pga resultat, ikkje namn. *kremt* Tore André Flo på det norske landslaget for ei stund tilbake *kremt*