20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 3559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #15 på: 17. Juli 2019, 21:05 »
Taperen oppi det hele er vel faktisk Steve Bruce?
Ønsket desperat å ta jobben i Newcastle, og det kan jeg godt skjønne, samt å forholde seg profesjonell til Sheff. Wed.
Men Ashley sa sikkert at han nektet å betale mer en de rapporterte £3m, og formidlet at de muligens ville se seg om etter noen andre. Bruce ble desperat, sa opp jobben i Sheff. Wed., og kan fort finne på å bli saksøkt. For det er vel Bruce som blir offer for det søksmålet?

Kjenner ikke lovverket så detaljert, men innbiller meg at Bruce kan bli nektet å ta andre jobber inntil en eventuell tvist er løst?

Er jo helt på trynet av Ashley/Charnley å:

1. Ikke ha en backup-plan klar når Rafa allerede i mai sa han ikke ville fornye
2. Ikke klare å hente en ny manager/head coach på en ryddig måte
« Siste redigering: 17. Juli 2019, 21:07 av Geordie »
No fate but what you make

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #16 på: 17. Juli 2019, 22:32 »
Hallo, husk at der er MA vi snakker om da, å da kan alt hende... han gjør alt totalt feil og igjen vet han ingenting om hvordan man skal drive en fotballklubb. Jeg håper han råtner i Helvete og blir gravd ned så fort som mulig...

Det er jo bare å se på fyren så skjønner man at han er en kødd...


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #17 på: 18. Juli 2019, 06:46 »
Taperen oppi det hele er vel faktisk Steve Bruce?
Ønsket desperat å ta jobben i Newcastle, og det kan jeg godt skjønne, samt å forholde seg profesjonell til Sheff. Wed.
Men Ashley sa sikkert at han nektet å betale mer en de rapporterte £3m, og formidlet at de muligens ville se seg om etter noen andre. Bruce ble desperat, sa opp jobben i Sheff. Wed., og kan fort finne på å bli saksøkt. For det er vel Bruce som blir offer for det søksmålet?

Kjenner ikke lovverket så detaljert, men innbiller meg at Bruce kan bli nektet å ta andre jobber inntil en eventuell tvist er løst?

Er jo helt på trynet av Ashley/Charnley å:

1. Ikke ha en backup-plan klar når Rafa allerede i mai sa han ikke ville fornye
2. Ikke klare å hente en ny manager/head coach på en ryddig måte

Tror de faktisk hadde planer om hvem som skulle inn. Det de derimot hadde glemt å inkludere i ligningen var  MAs elendige rykte. Dermed endte de med sitt ellevte valg: Steve Bruce!! 

For en overgang på treningsfeltet dette må være på spillerne fra en av de beste taktikerne der ute til en som mener det bare er tullball. Snakk om "moralbooster" :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #18 på: 18. Juli 2019, 09:51 »
Kommer til å slite med å mislike personen Steve Bruce, ihvertfall med det utgangspunktet han kommer inn til. For det første virker han å være en fin fyr, uavhengig av hvor avleggs han dessverre måtte være som manager.

Tenk deg å være Newcastle-fan fra du er liten av, blitt manager og ved et par anledninger vært svært nær jobben, men på grunn av diverse omstendigheter ikke kunnet overta. Så får du som 58 åring muligheten til å endelig ta jobben. Da skjønner jeg faktisk at han benyttet muligheten. Som manager av yrke har man selvfølgelig troa på at man er den ene som kan gjøre forskjellen, og i slike baner tenker Bruce også. Så er han heller ikke en dum type - han skjønner at han kommer inn i et vepsebol og at supporterne mildt sagt kommer til å være lunkne fra dag 1. For min del er det dermed Ashley og co jeg er forbanna på her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida