20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemstur(er), sesongen 2013-14  (Lest 17114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« på: 15. Aug. 2013, 00:21 »
Heisann på deisann medsupportere.

I år har jeg fått ansvaret for å planlegge noen finfine supporterturer for medlemmer av TAN. Hvilke kamper som det blir arrangert tur til er ikke bestemt, men det vil helt sikkert bli en tur i løpet av våren 2014 og muligens også sent nå i høst. Skal opprette en avstemming her i denne tråden om ikke lenge, for å høre hvilke kamper som kunne være av interesse for dere.

Ser ut som at vi får på plass en avtale om billetter med klubben. Dette gjør at folk slipper å betale for medlemskap hos NUFC for billetter, noe man oftest må gjøre om man skal få billett til f.eks. Sunderland-kampen.

Det jeg lurer på akkurat nå er hva dere tenker om en evt. pakkeløsning fra Ving? En pakke som inkluderer fly og hotell, og som jo er mye enklere enn å bestille selv. Prisen vil nok ligge på 4-4500kr. Vil dette være aktuelt for noen av dere? Andre supporterklubber har lignende avtaler her: http://www.ving.no/fotballturer

Uansett om vi kommer med et slikt tilbud eller ikke, så vil jeg i denne tråden presentere en skikkelig guide på hvordan man kommer seg billigst mulig til Newcastle, raskest mulig til Newcastle og noen alternativer midt i mellom. I tillegg vil jeg gi en oversikt over hoteller i forskjellige prisklasser.

Stay tuned for mer info!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #1 på: 15. Aug. 2013, 00:51 »
Sunderland-kampen i februar har jeg sett meg ut som en sannsynlig tur. Det er jeg nok ikke alene om her heller.

Godt tiltak Aslak, viktig å begynne tidlig med slik planlegging!! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #2 på: 15. Aug. 2013, 07:59 »
Definitivt aktuellt og Sunderland-kampen er vel den hellige gralen for mange av oss. Likefullt mange andre kamper som kunne være spennende både med "storlagene" og andre uten at jeg har noen spesiell favoritt, kanskje med untak av West Ham grunnet gode gamle spillere. Kanskje også Hughtons lag av sentimentale grunner :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #3 på: 15. Aug. 2013, 08:01 »
Eg har planlagt tur til Sunderland heima. Er kanskje med på ein medlemstur utanom det og.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #4 på: 15. Aug. 2013, 13:15 »
Dette høres jo ut som et suverent opplegg, men det er ikke noen mulighet for å kunne få tak i billetter, da, uten hele pakka?
Nei.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #5 på: 15. Aug. 2013, 13:26 »
Hei Boris og alle andre,

Vi har kontakt med NUFC angående billetter. De virker positive, men jeg venter foreløpig på respons angående antall billetter, til hvilke kamper (eventuelt om vi kan få til alle), om vi kan få til en avtale på flere billetter til en gitt kamp som vi kan ha som TAN-tur (har forhørt meg om Sunderland-kampen 1. februar) osv. Detaljene mangler før vi kan tilby noe, og det er også derfor Aslak lodder stemninga i forhold til pakketurer. Disse er mer fastlagt, men man slipper å bestille så mye selv. Jeg oppdaterer med nyhet på siden så fort vi har noe klart. Skulle ønske jeg kunne love noe her og nå, men foreløpig er det for mange løse tråder til at jeg vil det.


//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

Tonning

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #6 på: 17. Aug. 2013, 11:58 »
Hei!
Har selv bestilt billetter, fly og hotell separat til kampen mot West Ham, noe jeg anbefaler! Pakketurer er gjerne 2000-2500 dyrere, men dog litt mer "stress". Anbefaler dette til alle, som skal på en mindre "lukrativ" kamp i nord. Når det kommer til prisen igjen, er den i overkant av det dobbelte på pakketurer!!
Twitter: @FredrikTonning

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #7 på: 17. Aug. 2013, 12:51 »
Jepp, det er derfor jeg spurte om muligheten for kun billetter. I tillegg til at jeg er glad til å styre og stelle selv, sånn at jeg får det akkurat sånn jeg vil ha det.
Nei.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #8 på: 17. Aug. 2013, 13:14 »
Det vi jobber med i første omgang nå, er en avtale om kun billetter fra NUFC. Aslak ville høre om det i det hele tatt var noen som kunne tenke seg å bestille pakketurer, da dette ligger høyere i pris, men er gjort med et par tastetrykk for hele pakken. Man sparer tid, men absolutt ikke penger.

Det kommer som tidligere skrevet info så fort vi har noe konkret fra klubben. Håper dette skal komme i starten av kommende uke.


//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #9 på: 19. Aug. 2013, 12:23 »
Er både fordeler og ulemper med pakketurer slik jeg ser det.

Du reiser sammen med medsupportere og bor gjerne på samme hotell dersom det også blir med i pakken.  Man får da gjerne en mye større følelse av å reise på gruppetur, og blir gjerne bedre kjent med folk man ellers bare kjenner gjennom forum.  I tillegg er det mindre stress i forbindelse med bestilling dersom man ikke er spesielt kresen og kravstor til diverse ting.

Ulempen er selvsagt at det blir mye dyrere, det blir i mye mindre grad mulig å gjøre justeringer på når/hvordan man vil ha turen, og jeg antar en evt pakketur kun har utreise fra et sted. (Oslo?)  For meg medfører det at jeg sannsynligvis må styre med å komme meg til evt Oslo uansett, og da blir det fort litt ekstra dill.

Alt i alt tror jeg ikke det ville vært verdt det for meg, men med en bra nok pakke så kunne det nok kanskje bli aktuelt. 

Angående aktuelle kamper så kan jeg som så mange andre tenke meg Sunderland-kampen.  I tillegg hadde kampen mot Crystal Palace vært artig (mest fordi en kompis heier på de), eller mot et lag som ligger ca like godt ann som oss på tabellen når kampen foregår (må gjerne ses litt merr ann etter hvordan sesongen utarter seg).
Genius by birth. Slacker by choice.

Tonning

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #10 på: 28. Aug. 2013, 22:50 »
For en eventuell tur anbefales "utrygge" Ryanair, du sitter dritt, kan kjøpe masse piss, men prisen er tipp topp. Det dumme er jo at ruten til Newcastle er lagt ned, men da er det bare å fly til Edinburgh og ta toget ned!
Twitter: @FredrikTonning

Kolltveit91

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #11 på: 29. Sep. 2013, 17:06 »
Hei! Jeg betalte medlemskap i august med t-skjorte, men har enda ikke fått noe i posten. Når kommer dette? :)

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #12 på: 29. Sep. 2013, 21:16 »
Hei! De blir 95% sikkert sendt ut kommende uke :-)

//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #13 på: 03. Okt. 2013, 16:48 »
Fra og med fredag 4. oktober kan våre medlemmer bestille billetter til Newcastles hjemmekamper gjennom TAN.

Vi i Toon Army Norway har hatt en travel høst med fokus på å gi våre medlemmer et best mulig tilbud. Vi er derfor glade for å kunne slippe nyheten om at vi fredag 4. oktober sammen med vår samarbeidspartner åpner for billettsalg til Newcastles hjemmekamper. Salget vil være eksklusivt for våre medlemmer.

I tillegg til salget vil vi også annonsere sesongens medlemstur - og ikke til hvilken som helst kamp. 40 billetter er sikret til februar, når Sunderland gjester St. James' Park! Disse vil legges ut i en pakke med billett, hotell og omvisning med lunsj på stadion. Mer informasjon kommer i morgen og bestillingen vil være nettbasert (så ikke send oss mail, for det vil ikke gjelde som bestilling).

Meld deg inn i dag via http://newutd.no/supporterklubben/bli-medlem/ og sikre deg sesongens store opplevelse når billettene legges ut i morgen. For innmelding via paypal, gå til hovedsiden www.newutd.no og benytt deg av boksen øverst på siden. Link til billetter og medlemstur legges ut på facebook og nettsiden så fort det er åpnet for bestilling.

HOWAY THE LADS!
//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #14 på: 03. Okt. 2013, 16:52 »
Fantastisk jobba!  :D