20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 39967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Supportertur vs Sunderland
« på: 07. Nov. 2011, 17:46 »
Vi kommer til å arrangere en medlemstur til kampen mot Sunderland. Det blir som vanlig stadionomvisning enten på kampdagen eller dagen før, samt en pubrunde med quiz rett etterpå. Vi har også fått opplyst ønsker fra supportere som ønsker å innlosjeres på samme hotell som andre reisende nordmenn. I den anledning vil jeg be alle som har tenkt seg over om å nevne 2-3 hoteller som de har gode erfaringer med og som de kunne tenke seg å bo på. Vi kommer aldri til å klare å tilfredsstille alle, men vi kommer til å gå for det hotellet som flest personer anbefaler så sant det lar seg gjøre.

Forslag til andre felleseventer tas også imot med åpne armer. Noen som feks har kontakter i et turismebyrå, bar, restaurant etc i Newcastle?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #1 på: 07. Nov. 2011, 18:59 »
Hvis det er nok folk som skal over så hadde det vært moro å fått til en fotballkamp mot laget til Newcastle-online. Vet de ofte spiller mot andre lags supportere før kamper osv.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #2 på: 07. Nov. 2011, 19:05 »
Denne har jeg bestemt meg for at jeg SKAL dra på! Blir en verdig førstetur til Newcastle for min del. Men ettersom at jeg er eneste newcastle-supporter i min kompisgjeng blir det fort til at jeg må reise alene. Så håper det er noen som er med på å ta noen pils på kvelden! :D

Vanskelig for meg å nevne hoteller da jeg aldri har vært der, Nordin, men tar gjerne i mot tips til gode og billige hoteller.  Og det vil helt klart være en fordel for meg, og sikkert andre som evnt reiser alene, å bo på samme hotell som flere andre norske supportere :)

Edit:
Daniel, den er jeg lett med på! :D

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #3 på: 07. Nov. 2011, 19:08 »
Premier Inn City Center er vel et hotell veldig mange her har bodd på, og jeg tror folk har vært fornøyde også. Det har ihvertfall jeg vært! Ellers er Premier Inn Quayside bra også. Ligger rett nede ved elva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #4 på: 07. Nov. 2011, 19:10 »
Jeg kommer til å forsøke å gjøre alt jeg kan for å få med meg denne! Feriepenger i februar? ;)

Hadde lett vært med på en kamp jeg også :)

For min del, hvis jeg drar over, blir det Premier Inn City Centre uavhengig om resten overnatter der eller ikke.

EDIT: Ser du var akkurat "for treig" med det siste innlegget for at jeg rakk å lese det før denne posten Daniel. City Centre er for meg fast. Alltid ekstra hyggelig når bartenderne kjenner en igjen ;)
« Siste redigering: 07. Nov. 2011, 19:12 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #5 på: 07. Nov. 2011, 20:27 »
Jeg skal gjøre alt som står i min makt til å overbevise en eller flere bekjente om å bli med over på denne kampen. Det er altfor lenge siden sist jeg var over, og vi ser ut til å være inne i en ny æra, til tross for at Mike Ashley fremdeles er sjefen.

Har gode erfaringer med hotellet i Jesmond, der jeg bodde sist, men jeg er åpen for nye ideer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #6 på: 07. Nov. 2011, 20:39 »
Jeg er 90 % sikker på at jeg drar over på denne. Er usikker på med hvem jeg drar med, men tror jeg skal klare å få med noen andre over.

Er også litt usikker på hvordan jeg skal reise dit. Fly via Brussel er en mulighet. Billigfly til London eller Edinburgh og buss derfra, er også et alternativ. Hva tenker dere? Pris er svært viktig for min del.

Jeg har mye backpackererfaring, så jeg trives godt å bo på billighotell/hostel. Kan jo komme ned på 2-300kr/natta per pers på en firemannsrom. Myyyye penger å spare der. Men hvis dere finner et hotell med ok pris, så er jeg med på den!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #7 på: 07. Nov. 2011, 20:40 »
Sign me up! Jeg skal bort uansett og stiller likt som Tveit her på forumet.. første tur og ingen andre Newcastle supportere i vennegjengen :-[

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #8 på: 07. Nov. 2011, 20:44 »
En ide Aslak. Kunne jo evt ha reist sammen. Du bor såvidt meg bekjent på Lillehammer? Da går det jo an å komme seg til Newcastle sammen fra Gjøvik/Lillehammer. Om ikke annet. Som du sier, via mellomlanding, eller billigfly til f.eks London og så skaffe transport videre? :)
« Siste redigering: 07. Nov. 2011, 20:52 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #9 på: 07. Nov. 2011, 20:52 »
Jepp, er med på å reise sammen. Bor i Lillehammer ja, så for meg er det mest praktisk å dra fra Gardermoen. Har ganske lite å gjøre på skolen i neste uke, så tenker å bruke noen timer på å finne fram til billigste reisemulighet. Av en eller annen grunn så har jeg en fetisj for å finne ut hvordan man kommer seg billigst til steder. Trenger ikke å dra dit selv engang :P Kan poste her hva jeg finner ut av!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

OLEZZ

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #10 på: 07. Nov. 2011, 20:53 »
For meg og / eller de som ikke har vært på tur til england for å se kamp enda.
Hvor mye kommer turen på grovt sett? Uten lommepenger.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #11 på: 07. Nov. 2011, 20:55 »
Hehe, høres bra ut. Ettersom alt tyder på at Ryanair legger ned ruta Rygge-NCL er det vel Gardermoen som blir mest aktuelt for min del også. Var lite stress å kjøre til Moss egentlig da.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #12 på: 07. Nov. 2011, 20:59 »
For meg og / eller de som ikke har vært på tur til england for å se kamp enda.
Hvor mye kommer turen på grovt sett? Uten lommepenger.

Avhenger hvor du drar fra/til, men de første gangene jeg dro over fra Gardermoen kostet det vel rundt 5500 ,-
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #13 på: 07. Nov. 2011, 21:05 »
For meg og / eller de som ikke har vært på tur til england for å se kamp enda.
Hvor mye kommer turen på grovt sett? Uten lommepenger.
Når jeg var over mot Nottingham Forest for halvannet år siden, så klarte jeg faktisk å komme nedpå ca. 1337kr inkl. reise, hotell/hostel og kampbillett. Noe som betydde mye penger til øl :) Da hadde vi tilogmed noen av de dyreste kampbillettene. Da bodde vi på firemannsrom i to netter til 200kr/natt per pers, samt hostelrom i Edinburgh for ca. 150kr natt.

Vi fløy fra Torp - Edinburgh med Ryanair, tur/retur og toget nedover til Newcastle.

Så det går an å gjøre det skikkelig billig, men det krever jo at man er villig til å ofre en del komfort.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #14 på: 07. Nov. 2011, 21:12 »
For meg og / eller de som ikke har vært på tur til england for å se kamp enda.
Hvor mye kommer turen på grovt sett? Uten lommepenger.
Det kommer selvfølgelig an på hvilken flyrerise og flyselskap du velger. Det kommer an på om du foretrekker hotell i sentrum eller utenfor, evt. hostel. Og hvor du skal ha billett, men la oss si at dere er to (voksne) som reiser sammen, så må du fort beregne oppimot 2500-3000 for fly, 2000 for hotell og ca en tusenlapp for to kampbilletter. Det finnes mange muligheter for å gjøre dette billigere og dyrere, men det er sånn tilfeldig regnet. Altså må du i dette eksemplet fort beregne at turen koster bortimot 5-6000 uten lommepenger. Det er dyrt, men det er pokker ta meg verdt det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon