20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 39997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

henriktoon

  • NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
  • *****
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #75 på: 21. Jan. 2012, 23:37 »
Noen som reiser fra Oslo området? Isåfall hvordan ser reisen din ut?;)
Hei du! Jeg reiser dit! Vet du om noe spesielt? Jeg er en av reselederne for turen og tar gjerne turen med noen felles geordies! Jeg har hørt det er billigst med fly til edinburg også tog til Newcastle. Innvendinger?

henriktoon

  • NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
  • *****
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #76 på: 21. Jan. 2012, 23:39 »
Vi står vel ikke for billetter til kampen, det må du ordne selv. Du finner vel en guide inne på "Reiser"
Du! Ta kontakt med meg å PM, kanskje kan jeg ordne billetter til dere to og meg, bare ta kontakt og jeg skal sjekke ståa med nufc.co.uk om saken ;)

Luppen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #77 på: 22. Jan. 2012, 18:16 »
Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet, men har vært ivri bruker (leser) i mange år. Jeg bor i Leksvik i Nord Trøndelag. Jeg var på Newcastle - Tottenham i høst og hadde en fantastisk opplevelse. Kampen og stemningen var utrolig, og jeg ble veldig positivt overrasket over utelivet i Newcastle som var noe av det beste jeg har vært borti.

Har bestemt meg for å dra over på denne kampen. Tar KLM fra Værnes via Amsterdam fredagen. Og kjører motsatt rute hjem på mandagen. Har avvenet med Hotell for å se hvor gjengen havner.
Hei.hviket tidspunkt på døgne bestillte du?
Howay :)

Steiksild

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
  • Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #78 på: 22. Jan. 2012, 20:54 »
Flyet fra værnes går 17.15. Er i Newcastle 22.10   Drar fra Newcastle 09.35 tror jeg det var

Luppen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #79 på: 22. Jan. 2012, 21:14 »
Flyet fra værnes går 17.15. Er i Newcastle 22.10   Drar fra Newcastle 09.35 tror jeg det var
okei..tenkte at jeg skulle bestille jeg å..mye bedre å reise med noen vettu..derfor jeg spurte :)
Howay :)

Steiksild

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
  • Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #80 på: 22. Jan. 2012, 23:03 »
Ja, enig i det. Vi er 2 stk som drar

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #81 på: 22. Jan. 2012, 23:52 »
Noen som reiser fra Oslo området? Isåfall hvordan ser reisen din ut?;)
Hei du! Jeg reiser dit! Vet du om noe spesielt? Jeg er en av reselederne for turen og tar gjerne turen med noen felles geordies! Jeg har hørt det er billigst med fly til edinburg også tog til Newcastle. Innvendinger?

Hvor dyrt blir det? Har sjekka litt og det jeg fant var rundt 3300 per mann. Synes det var i drøyeste laget. Det var med fly, tog, billetter og hotell.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #82 på: 22. Jan. 2012, 23:53 »
Vi står vel ikke for billetter til kampen, det må du ordne selv. Du finner vel en guide inne på "Reiser"
Du! Ta kontakt med meg å PM, kanskje kan jeg ordne billetter til dere to og meg, bare ta kontakt og jeg skal sjekke ståa med nufc.co.uk om saken ;)

Tror du siterte feil :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #83 på: 23. Jan. 2012, 02:06 »
Noen som reiser fra Oslo området? Isåfall hvordan ser reisen din ut?;)
Hei du! Jeg reiser dit! Vet du om noe spesielt? Jeg er en av reselederne for turen og tar gjerne turen med noen felles geordies! Jeg har hørt det er billigst med fly til edinburg også tog til Newcastle. Innvendinger?

Hvor dyrt blir det? Har sjekka litt og det jeg fant var rundt 3300 per mann. Synes det var i drøyeste laget. Det var med fly, tog, billetter og hotell.

Jeg endte opp med SaS fly (Widerøe) fra gardermoen med mellomlanding i stavanger. Tar fly fredag morgen, søndag ettermiddag tilbake. (18:30). Så håper kampen ikke blir flyttet til søndag for å slippe for mye stress;) Det kom på ca 2900 per person. Men betaler heller litt mer for å kutte ned på reisetiden, koster penger å være borte fra jobb også;). Hotell og kampbilletter har jeg ikke fikset enda.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #84 på: 23. Jan. 2012, 04:40 »
Jurys Inn har flere rom ledige, så vi prøver å gå for dette som felleshotell for de som ønsker det. Tok et søk i forumet og det virker som at alle som har vært der har trivdes.

Prisen for dobbeltrom er ca 700 kr per natt inkludert frokost.

Har også sendt en mail til Box Office angående stadiontur og når de har ledige spots for en gjeng nordmenn, samt at Henrik er i kontakt med Newcastle Online angående en vennskapskamp mellom norske og engelske skjærer :-)

Meld deg på supporterturen her og bestill hotellrom via vår samarbeidspartner Hotels.com
« Siste redigering: 23. Jan. 2012, 04:43 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Luppen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #85 på: 23. Jan. 2012, 09:19 »
Ja, enig i det. Vi er 2 stk som drar
okei,da har jeg bestilt fly.har dere bestemt dere for ett hotell?
Howay :)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #86 på: 23. Jan. 2012, 12:06 »
Richard Mason @MasonEcho
Tyne-Wear derby will kick off at 12pm on Sunday, March 4 and will be live on ESPN #waddle
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #87 på: 23. Jan. 2012, 16:46 »
Richard Mason @MasonEcho
Tyne-Wear derby will kick off at 12pm on Sunday, March 4 and will be live on ESPN #waddle

Burde vel rekke å være på flyplassen før 1800 da?:)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #88 på: 23. Jan. 2012, 17:27 »
Ja, men spørsmålet er evt bagasje. De fleste hotell må du vel være ute av innen 12pm, men de fleste kan sikkert oppbevare det for deg hvis du spør pent ;)
Kampen er ferdig 14:00, og da bør du rekke det relativt greit :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Luppen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #89 på: 23. Jan. 2012, 21:17 »
hvilket hotell skal dere være på? :)
Howay :)