20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 34091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

henriktoon

• NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #180 på: 01. Mars 2012, 01:19 »
Hei alle sammen! Det er nå kun et par dager til lokalderbyet, så det er på høy tid å sende ut en påmelding om hvordan supporterklubbens opplegg blir.

Turguide er Henrik Risdal som både er skribent på NewUtd.no og teammedlem i TAN. Han skal sørge for at alle får være med på stadionomvisningen, arrangere transport til banen hvor vi skal møte N-O etter omvisningen, samt å arrangere et pubtreff med quiz og premier etterpå.

Slik ser opplegget ut på lørdag:

10.45 AM: Oppmøte på SJP. Stadionomvisningen begynner kl 11 lokal tid, men det er hele 24 påmeldte og det hadde vært flott om alle er ute i god tid. Hvis du kommer litt over 11 så er det stor sjanse for at turen allerede har startet, og da er det ingen som kan bekrefte at du har meldt deg på og betalt.

1 PM: Stadionomvisningen varer ca 1,5 time pluss minus. Det blir arrangert transport til banen hvor vi skal spille mot gutta fra Newcastle-Online (sannsynligvis fellestaxier). Foreløpig er det kun 8 stk som skal være med av de 24 som skal på stadionomvisningen. Men engelskmennene kommer til å låne oss et par spillere slik at det blir kamp uansett.

2-4 PM: Kamp mot N-O. Adressen er St. James' Blvd/A186/A189. Dersom du kommer deg dit på egenhånd, vennligst møt opp i god tid (senest 1:45). Husk å ta med en RØD t-skjorte. N-O spiller trolig i Newcastle-drakter, så det er best om alle tar med seg noe med kontrast.
Her er et kart:

Det er dusjer og garderober on-site.

5 PM: Det blir pubtreff med quiz og premier på Shearer's Bar på SJP (Saint James' Boulevard, Newcastle Upon Tyne)

Her er listen over påmeldte. Vennligst kontakt NEWUTD@GMAIL.COM ASAP hvis du har meldt deg på og ikke er på lista!

Stadionomvisning kl 11 AM lørdag
EK (2)
KJI (1)
TUS (1)
HR (1)
TK (2)
DD (4)
ØV (2)
SIKØ (2)
ØI (3)
TC (2)
ALK (4)
Totalt: 24

Kamp kl 2 PM lørdag
ALK (2)
HR (1)
TK (1)
KØ (2)
EK (1)
EC (1)
Totalt: 8

God tur til alle sammen og ser fram til å treffe dere i Newcastle!!
Kontaktinfo til meg har påmeldte mottatt på mail:)

Mvh
Henrik Risdal
« Siste redigering: 01. Mars 2012, 01:42 av henriktoon »

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #181 på: 01. Mars 2012, 23:55 »
Hei alle sammen.. Vi er 3 stk som også skal over. Vi har blitt oppgradert til vip boksene også, og jeg kan love deg at det er stivt.. regler: kan ha på skjerf inne/ute.. INGEN DRAKT/JAKKE/NUFC GENSER.. Ikke hull eller slitne bukser eller hvit/svart vanlig t-skjorte. Vanlig pent antrekk, rent og ingen slitasje.. kan bruke polo trøye også noen fra nufc så lenge det er krage. Tenkte kanskje det var litt info visst du ikkje visste det fra før da.. håper noen kan ta kontakt med oss, vi reiser imoora og hjem mandag.. Mitt nr er:
+47 92 84 99 88... KOS DERE GUTTER OG VÆR FORSIKTIG       HWTL

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. Mars 2012, 00:58 »
Er på tur med fattern som fort kan bli litt kjedelig i lengden, noen som blir med ut for å ta noen pils / en tur på byen fredag?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Mars 2012, 09:43 »
Fyfaen er misunnelig på dere gutta. Ser vi noen posters alla "Norway wants Obertan on the bench?"

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Mars 2012, 18:20 »
Er muligens klar får ett par pils jeg, har du noen bra plasser? Aldri vært i newcastle før
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #185 på: 02. Mars 2012, 18:33 »
Er relativt ny her jeg også, vet det er mye på keyside.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 02. Mars 2012, 19:03 »
Jeg stikker ut nå med en kompis å får meg noe mat, du kan jo ringe meg eller sende meg en melding på 41581142 hvis du ender opp en plass så tar vi turen

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Mars 2012, 19:12 »
ser du en i newcastle jakke og en liten japse så er det bare å hyle ut ;)

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 08. Mars 2012, 15:40 »
Hvordan gikk kampen mot supporterne der borte?
Keep calm and put Shola on.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 08. Mars 2012, 17:56 »
Var jo bare 5 nordmenn som stilte til kamp! så vi fikk 5 engelskmenn og spilte 11-10! Vi burde vunnet spillemesig, men gikk på ett surt 7-6 tap ;) Tar dem lett neste gang med bare nordmenn på banen :toon:

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #190 på: 09. Mars 2012, 13:39 »
Det bør nevnes at keeperen vi fikk utlevert gjorde minst 5 store keepertabber  :)