20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 60673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #450 på: 09. Feb. 2009, 22:07 »
Når Chelsea ligger på fjerdeplass og ikke greier å slå Hull, så ser ting helsvart ut for Chelseas del.
Men det er ikke så svart at det ikke er mulig å rette opp feilen. Derfor prøver de noe nytt.

Akkurat. At Scolari sko få sparken var jo som forventa pila har pekt nedover med mange svake kamper i det siste og 16 tapte heimepoeng er ikkje på nokon måte holdbart for Chelsea i tillegg har dei ikkje akkurat overbevist i Champions League heller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #451 på: 10. Feb. 2009, 02:41 »
Så var det dette med å gi noen tid. Syns det er latterlig jeg, akkurat som jeg syntes sparkinga av Mourinho var det, eller forsåvidt sparkinga av Allardyce for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #452 på: 10. Feb. 2009, 14:56 »
Så var det dette med å gi noen tid. Syns det er latterlig jeg, akkurat som jeg syntes sparkinga av Mourinho var det, eller forsåvidt sparkinga av Allardyce for vårs.

Mourinho var nok en vanskelig person å hanskes med, tror han sliter ut folka rundt seg etter en stund og man kunne se det komme. Nå satt jo Mourinho der i to og et halvt år også, så han fikk nok av tid. Værre at de ikke holdt på Grant, han hadde faktisk fantastiske resultater med Chelsea. Veldig uheldig at de tapte to finaler i fjor. Bare fordi Grant ikke har et så stort navn og er en trøtt person utad i media, så tror folk han er en dårlig manager. Allardyce har vi diskutert nok egentlig, noen mener det er feil, andre mener det var helt riktig. Og i tilfelle med Allardyce tok han ikke klubben i den retningen de nye eierene likte, så de kvittet seg med han, noe som må kunne sies å være fair også ovenfor Allardyce, slik at han slapp å sitte lenger på en løgn. Det blir en litt annen case enn å ikke få nok tid.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #453 på: 10. Feb. 2009, 16:08 »
Det er ikke nødvendigvis sånn at folk tror Grant er en dårlig manager, men Abramovic trenger store navn på managersiden. Han trenger spektakulære typer som pressen elsker. Abramovic trenger oppmerkosmhet rundt laget sitt på alle mulige måter. Avram Grant var en litt grå og trist type, som pressen ikke svermet rundt. Når han da heller ikke leverte de ypperste, ypperste resultatene (riktignok to tapte finaler, men slike tring regner man ikke med. Tap er tap), så var det veldig enkelt å la ham gå, til fordel for en spenstig type som Scolari. Vil ikke forundre meg om Guus Hiddink er nestemann. Han er også en type som kan si mye rart, han har et veldig stort navn, og pressen flokker seg rundt ham. Perfekt for Abramovic.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #454 på: 10. Feb. 2009, 23:14 »
Jeg syns fortsatt Roman er latterlig, jeg. Mourinho fikk en litt dårlig sesongstart, og vips så fikk han sparken - på tross av sine resultater. Spillerne trua jo atpåtil med opprør dersom han blei sparka. Mourinho er nok en vanskelig mann å ha rundt seg, men jeg er sikker på at Wenger og Fergie også er relativt vanskelig. Men over de har dyktige mennesker med fotballfaglig vett sittet. Trist for Chelski at Roman skal sitte å dra i sine tråder - med sitt leketøy. Ikke at jeg egentlig blir trist av den grunn da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #455 på: 11. Feb. 2009, 16:20 »
Mourinho-avsettelsen var virkelig latterlig. Det er det ingen tvil om. Du finner ikke bedre manager enn Mourinho i mine øyne. Alt annet vil bare være en nedtur.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #456 på: 14. Feb. 2009, 18:29 »
Litt uheldig at Pompey vinner over Given og co. i dag for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #457 på: 14. Feb. 2009, 18:36 »
pompey går ik ned uansett, city er veldig opp og ned for tida sko trodd dei sko putta eit par i dag
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #458 på: 14. Feb. 2009, 19:04 »
Litt uheldig at Pompey vinner over Given og co. i dag for vårs.
Det må vi bare regne med. Denne jobben må vi gjøre sjøl. Vi kan ikke gjøre regning med å få hjelp. Nedrykksstriden er veldig tett og jevn, og det er ingen klar dumpekandidat. WBA har vist seg i stand til å ta viktige poeng de også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #459 på: 14. Feb. 2009, 19:28 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2563859.ece

Lit utenomsportslig, men her snakker vi jævlig modent forhold ;)

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2556380.ece
Og litt mobbing hører til i PL. Kinnear er på lista ;)
« Siste redigering: 14. Feb. 2009, 22:53 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #460 på: 14. Feb. 2009, 22:12 »
Er som Joakim sier, det er kun opp til oss om vi rykker ned eller ikke.

Men det er så klart kjipt at Pompey vinner mot lag som ligger over oss på tabellen, MEN når det er sagt, så er det ikke noe som er deiligere enn å se ballen suse i mål bak Shay Given !! :D :D

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #461 på: 15. Feb. 2009, 14:32 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2563859.ece

Lit utenomsportslig, men her snakker vi jævlig modent forhold ;)

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2556380.ece
Og litt mobbing hører til i PL. Kinnear er på lista ;)


hahaha! 10 poeng for disse 2 linkene!:D synes spesiellt den siste bonus sangen var ekstremt bra!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #462 på: 15. Feb. 2009, 19:27 »
Morsom den saken med Chops.

Dissende supporter-sanger er alltid morsomme. Men jeg skjønner ikke helt hva ManU-fansens sang til sin egen spiller Ji-Sung Park gjør på lista.
Ikke er den fornærmende, dessuten er det fra egne fans. Det var da vel ikke det som var poenget med lista. Og hva i all verden gjør den så høyt oppe som på tredjeplass?

Kinnear-sangen var morsom, men min favoritt var sangen om Phil Thompson.

Bonus-sporet var også glimrende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #463 på: 15. Feb. 2009, 22:17 »
Hehe, poenget var bare at vi kanskje kan se at Pompey vil få en opptur nå som Adams blei  sparka...
Likte den Kinnear-sangen, men ingen tvil om at Thompson-sangen var ekstremt bra! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #464 på: 16. Feb. 2009, 20:02 »
Hehe, poenget var bare at vi kanskje kan se at Pompey vil få en opptur nå som Adams blei  sparka...
Og det måtte vi bare gjøre regning med. Vi kan ikke lenger sitte og irritere oss over at våre konkurrenter tar verdifulle poeng. Vi må heller sørge for å gjøre nøyaktig det samme selv.

Vi må gjøre jobben sjøl.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon