20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 60674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #165 på: 26. Okt. 2008, 13:50 »
Kø1: Følge han selv gjorde han det:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4393516,00.html

"He also insisted that the Tottenham offer was very different to that of Newcastle - who he rejected last year.

"The Newcastle one was a great offer, but I was just so happy at Portsmouth it never entered my mind that I would leave," he said."

Er vel bare representanter fra vår klubb som hevder der ikke var noe tilbud. Stoler faktisk mer på hva Harry hele tiden har sagt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #166 på: 26. Okt. 2008, 14:31 »
Mort har uttalt det. Og jeg stoler faktisk mer på han enn Harry Redknapp som skulle sittet i fengsel.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #167 på: 26. Okt. 2008, 14:40 »
Joey Barton har sittet i fengsel, men han er fortsatt dødsærlig :P
Jeg tror nok vi hadde endt opp med Harry dersom Harry selv hadde ønsket å komme til Newcastle i januar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #168 på: 26. Okt. 2008, 15:17 »
Mort har uttalt det. Og jeg stoler faktisk mer på han enn Harry Redknapp som skulle sittet i fengsel.

Finnes det advokater som ikke lyver?  ;)

Neida, uansett i det samme tidsrommet som Redknapp sier eller sa han fikk tilbud fra klubben har jo Keegan selv sagt at han var i samtaler med Mort og co. Det bare drøyde litt fordi han absolutt ville snakke med Ashley selv som på det tidspunktet var i Asia på forretningsreise.

Men for all del, det kan jo hende at Redknapp fikk tilbud av klubben, vansklig å vite når de 2 eneste partene ikke er enige om det.  :P

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #169 på: 26. Okt. 2008, 17:07 »
Får håpa Bolton ulignar...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #170 på: 27. Okt. 2008, 20:31 »
Redknapp sa aldri nei til Newcastle, fordi han fikk aldri tilbudet!
Som mange allerede har antydet. Det var kun Mort som hevdet at Redknapp aldri fikk noe offisielt tilbud. Og det var selvfølgelig for å redde ansikt med tanke på fansens reaksjon.

Vil ikke si at JayJay Okocha var noen representant for drittfotballen til Bolton, selv om han spilte under den perioden. Okocha har aldri vært noen mann på 1,90 som er overlegen i lufta. Okocha var Big Sams Myggen, hvis vi skal sammenligne med Drillos Norge.
Speed er heller ikke noen typisk Leo, som løper og løper og løper til krampa tar ham. Big Sams Bolton var så mye mer enn de lange ballene og Dioufs juks. På samme måte som Drillos Norge var mye mer enn bare "lange baller på Flo".

Nå er jeg veldig begeistret for måten Mort styrte skuta på. Skulle bare ønske at det var han - og ikke Ashley - som eide klubben. Men Mort har ikke fortalt bare sannheten han heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #171 på: 28. Okt. 2008, 00:21 »
De flest vil vel uansett hate Bolton under Big Sam fordi de ikke gjorde det på den peneste måten bestandig. At mannen alikevel gjorde en fantastisk jobb der er der ingen tvil om, og at hans læregutt Brown i Hull City nå har brukt mye av Big Sams lærebok i sitt arbeide med å føre Hull City dit de er i dag er der vel heller ingen tvil om. Nå skal en vel unngå å lage nok en Big Sam-diskusjon av dette, for der blir man nok aldri enig. Men med en ordentlig eier av Newcastle som hadde backet opp Big Sam hele veien, og gitt han tid selv når det gikk trått, tror jeg han enda på at han kunne lyktes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #172 på: 28. Okt. 2008, 18:41 »
Skal jo ærlig innrømme at jeg liker Browns Hull litt bedre enn jeg - på den tiden - likte Big Sams Bolton. Den fremste forskjellen er vel kanskje at Brown ikke har El-Hadji Diouf i laget sitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #173 på: 28. Okt. 2008, 18:49 »
Hehe, Hull har vel ikke vært lenge nok i PL til å få noe hatsstempel, verken av laget generelt eller enkeltspillere. Fagan kan vel alikevel lett klare det iløpet av denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #174 på: 28. Okt. 2008, 19:13 »
Fagan ja. Han fikk jo som fortjent av Guthrie. Og jeg antar at Guthrie sikkert har lyst til å gjøre det samme igjen neste gang vi møter Hull.
Håper flere følger Guthries eksempel, så blir ikke Fagan noe problem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #175 på: 29. Okt. 2008, 21:36 »
Kom igjen no då Arsenal!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #176 på: 29. Okt. 2008, 22:12 »
Midtstopperne gjør det for Arsenal! ;D

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #177 på: 29. Okt. 2008, 22:16 »
Barry og Villa har snudd 0-1 til 2-1 og Lfc har enda ikkje scoret. Men så er det ikkje overtid i 2 omg enda...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #178 på: 29. Okt. 2008, 22:20 »
Stoke - Mackems 1-0!!! :D

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #179 på: 29. Okt. 2008, 22:20 »
Liverpool scorer nok når det gjenstår 3 minutter igjen. Klarering fra Campbell som treffer Gerrard i ræva og i mål.