20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken av disse kommentatorene hører du helst?  (Lest 5613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Hvilken av disse kommentatorene hører du helst?
« Svar #15 på: 21. April 2006, 18:43 »
Arne Scheie er sikkert en fin fyr, men makan til tørrpinne skal du lete lenge etter. Han har jo utrolig bra peiling på sport, men det blir så kjedelig å høre han ramse opp "og den skidressen som Sven Hannawald har på seg i dag er ikke så veldig ulik bortedrakta til det brasilianske fotball-laget Gremio i 1943/44-sesongen"

Øyvind Alsaker for president!Ellers syns jeg Bent Skammelsrud er ganske koselig å høre på, Knut Thorbjørn Eggen har jo også vill peiling. Men det blir nesten litt for mye av det gode når han bruker uttrykk som "presseledd","stoppskru",osv
Haha :wink:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Hvilken av disse kommentatorene hører du helst?
« Svar #16 på: 22. April 2006, 01:44 »
Thor Eggen er i allefall en skam... Høres ut som han har KOLS der han sitter... Puster og peser som en jævla labrador... Ikke kan han noe som helst om fotball eller spillerne heller... Sitter sikkert og søker på Internett under kampene for å finne noe interessant å si.

Ikke er han så veldig god på uttalelser heller... Stakkaren trodde vår kjære Glenn Roeder het for Glenn Rødder... Han har hatt mange andre grove uttalelsesfeil jeg ikke kommer på i farta også...


Øyvind Alsaker synes jeg er den klart flinkeste... Sammen med Shceie da...

Noen som vet om Shearer har tenkt å kommentere mange kamper, og får hvilken kanal?

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Hvilken av disse kommentatorene hører du helst?
« Svar #17 på: 22. April 2006, 14:25 »
Det blir vel BBC eller Sky da..Han har jo vært "ekspert" på Sky Sports mange ganger. Om han skal kommentere kamper veit jeg ikke, men det er i allefall ikke så usannsynlig
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."