20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 147756 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #150 på: 09. Sep. 2008, 19:53 »
Jeg er meget skeptisk til hva vi ender opp med som manager tilslutt. Poyet, Zico... Nei, høres ikke veldig lovende ut syns jeg.

Vi får bare håpe vi kommer noenlunde greit ut av dette rotet, og at vært kjære styre klarer å finne en manager som kan ta klubben videre på en god måte. Vi trenger en som supportere og spillere har tro på, og som har såpass pondus at han kan styre skuta ut av denne stormen. For manager jobben i Newcastle er ikke for hvermansen, det er det i hvertfall ingen tvil om..

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #151 på: 10. Sep. 2008, 03:36 »
Hehe, jeg beklager hvis innlegget mitt skapte negative reaksjoner. Og jeg forstår godt at det gjorde det, det var vel kanskje halve vitsen. Hvis noen med dysleksi føler seg truffet: jeg mente ikke at dere burde sitte i rullestol, det var bare for å statuere et eksempel. Jeg vet at også dere kan klare dere i samfunnet bare ting blir tilrettelagt for dere. (Nok en gang tøyser jeg med dyslektikere, beklager).

Filla og andre som føler seg truffet: beklager, men når du skrev slik du skrev så klarte jeg ikke la vær. Om du har dysleksi eller ei så skriver du som en 12-åring. Jeg skal ikke spekulere i hvor gammel du er, og du burde heller ikke spekulere i hvor gammel folk her inne er. Uansett beklager jeg for innlegget, men jeg antar at du ikke fikk lest det siden det har blitt redigert og at du ikke har svart på det.

For dere som lurer: jeg er ikke 16 eller "prepubertal" selv, jeg er 20. I dag faktisk. Så bare kom med gratulasjoner og blomster.

Fikk nok ikke lest det för det ble redigert..Men godtar unnskyldningen ;)
Har ikke dysleksi, men bor i Sverige(er ikke idiot for det) og gjort det i 5 år nå, dessuten utdannet meg her, så det blir en blanding av norsk og svensk og endel forkortninger.. Jeg er 23, fyller 24 snart om du ville vite det.
Med mitt innlegg så pröver jeg å få fram min egen frustrasjon over hvor mye negativt og hvor mange usaklige kommentarer det er her inne, dessverre blir ikke mitt innlegg så veldig mye bedre. Beklager til de som tok ille opp.
Men det er bare å legge bak seg og se framover :)

Jeg mener bare att det er KLUBBEN jeg stötter först og fremst. Selvsagt er legendene en del av klubben og jeg elsker spillere som Ferdinand, Shearer, Keegan, Beardsley, Ginola, Lee o.s.v. men det hadde jeg ikke gjort hvis de ikke hadde spillt for mitt elskede Newcastle.
Jeg mener att klubben trenger stabilitet og att vi må gi Ashley og styret minst ett par år på seg för vi kan dömme dem nedenom og hjem. Om vi får en ny manager som kan tilpasse seg måten klubben blir styrt på nå og vi får noen bra resultater, så tror jeg att fansen vil snu og etterhvert tilgi Ashley. Det kan ta litt tid i og for seg...

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #152 på: 10. Sep. 2008, 08:24 »
Vel, styret legger vel ikke akkurat opp til stabilitet når dem allerede er på jakt etter sin 3 manager, eller trener eller hva man nu skal kalle den stillingen.   Blir ikke stabilitet av å ha en så tynn stall at vi iløpet av sesongen garantert må spille flere kamper med spillere i uvvante posisjoner.   Blir ikke stabilitet av å gå ut med at alle spillere "er til salgs".
Så alt i alt vil jeg si MA&Co har hatt en dårlig start med å bringe stabilitet inn i klubben.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #153 på: 10. Sep. 2008, 14:08 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #154 på: 10. Sep. 2008, 14:37 »
Breaking: Wiise ansetter bestemora si! det sies at de skal ha et veldig nært forhold, og være gode venner. bestemora som har et sommerhus i spania skal også ha et nettverk i spania gjennom den lokale badminton klubben hun er med i. Bookmakerne har nå stengt oddsen på at bestemora til wise skal bli newcastles nye trener da det kom frem at LIambas også har et godt forhold til bestemora.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #155 på: 10. Sep. 2008, 15:28 »
Hehe hadde vert artig :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #156 på: 10. Sep. 2008, 16:35 »
Akkurat nå har jeg en litt sånn "gi faen" holdning til hvem som blir ansatt. Føler liksom ikke at det kommer til å gå bra uansett hvem vi får inn. Men men...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #157 på: 10. Sep. 2008, 16:48 »
Det ENESTE som er sikkert, er at vår neste manager er på godfot med Wise og Jimenez.
Jeg ser at Terry Venables linkes til en trenerjobb.

Det ser ut til at Gutteklubben Ikke-Fullt-Så-Grei blir å styre Newcastle United fremover. Og den som er fornøyd med det hiver jeg personlig på sjøen.

Vi hadde Kevin Keegan, store ambisjoner og forventninger til en positiv sesong. Så ender vi kanskje opp med Gus Poyet, Dennis Wise, Terry Venables og Tony Jimenez. Jeg personlig har større ambisjoner enn som så for denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #158 på: 10. Sep. 2008, 16:54 »
Åh herregud, hvis Terry Venables blir trener kan vi like godt gjeninnsette Souness da han i det minste kjenner klubben. Venables var jo en trener jeg husker meg og mine kompiser lo av, fordi han aldri fikk noe til.

Tom-André

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #159 på: 10. Sep. 2008, 17:00 »
Er ikke fornøyd før vi får et eierskifte i klubben, og Keegan får tilbake jobben.... Alt annet vil være skuffende...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #160 på: 10. Sep. 2008, 17:17 »
Er redd du må vente veldig lenge på å bli fornøyd da, Tom-André.
Men jeg er helt enig.

Selv om jeg overhodet ikke forventer at Keegan får tilbake jobben ved et evt. eierskifte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wiig #8

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #161 på: 10. Sep. 2008, 17:29 »
Er bare sjeleglad at Poyet selv ikke ønsker jobben. Syns det i tillegg er veldig rart at Ince blir koblet så sterkt av mange aviser.. Håper og tror at det forsåvidt ikke ligger så mye grunnlag i disse ryktene. Akkurat for øyeblikket er Zico, Deschamps og Terim mine favoritter. Men mest av alt er et eierskiftet (Anil Ambani) første prioritet i mine øyne, selv om det ikke akkurat er bombesikkert.
Howay the lads

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #162 på: 10. Sep. 2008, 23:39 »
Hvis vi ender opp med å kjøpe Ince ut av 4 års kontrakten med Rovers vet jeg ikke hva jeg gjør

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #163 på: 10. Sep. 2008, 23:57 »
Kan aldri sjå for meg Ashley sløse slik. Blir nok ein manager på free transfer  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #164 på: 11. Sep. 2008, 00:07 »
Skal ikkje kimse av Ince. Henta Fowler til Blackburn her om dagen. Skaffar store navn om ikkje anna :P