20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378948 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2085 på: 22. Jan. 2009, 19:51 »
Vi signerer lovenkrans og selger Given den siste dagen i overgangsvinduet. . Pengene vi får for Given, ja, de går selvsagt rett i Ashleys lomme.

Fy faen så dritt lei jeg er av dagens situasjon, og som andre sier under Fat fred og Hall selv om det var mørkt så vi alltid lyset i tunellen, men det gjør jeg faen ikke nå!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2086 på: 22. Jan. 2009, 19:54 »
Oyvind, hvor mange penger er det egentlig som har gått rett i lomma på Ashley de siste to åra? Jeg trodde også han dro til seg overgangspengene selv, men ser du på tallene som ble lagt ut i går så er det helt feil.

Wiig #8

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2087 på: 22. Jan. 2009, 20:29 »
Positivt de tallene som ble vist idag. Og vi begynner å få en veldig positiv junioravdeling virker det som, men det hjelper lite om vi rykker ned. Det må handles nå asså, jeg tror fortsatt vi skal klare å hente 1-2 spillere. Så får vi se om det blir lån eller ikke.
Howay the lads

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2088 på: 22. Jan. 2009, 21:18 »
Nå som City har hentet de Jong burde vi kanskje ha tilbytt Hamann en kontrakt ut året. Virker ikke som alder er så viktig lenger for Ashley & Co.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2089 på: 22. Jan. 2009, 21:51 »
Nå som City har hentet de Jong burde vi kanskje ha tilbytt Hamann en kontrakt ut året. Virker ikke som alder er så viktig lenger for Ashley & Co.

Å? Har de hentet så mange gamlinger?
I sommerens transfervindu hentet vi to 26 åringer, tre 21 åringer + èn på lån jeg ikke vet alderen på. I tillegg har vi hentet en god del spennende talenter som har bidratt til at vi har et av de beste juniorlagene i England, det er lenge siden vi har hatt.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2090 på: 22. Jan. 2009, 21:54 »
Tenker vel heller på enkelte spillere vi er linket til. Steve Finnan, Lucas Neill og Shittu (???) er vel ikke akkurat ungfoler.

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2091 på: 22. Jan. 2009, 21:59 »
Isåfall kunne vi like godt hentet Jimmy Bullard. 5 mill pund til Hull City av alle verdens steder(ubekreftet), han duger hvertfall en 2-3 år til, ser mye bedre ut enn alternativene akkurat nå gitt.

Tipper vi får Løvenkrands og kanskje noe siste minutt desperasjons signing type Gonzales Xisco enten lån eller kjøp. Jeg blir uansett ikke skuffet, da jeg strengt tatt ikke forventet at klubben ville levere som vanlig.

Forøvrig enig med deg ang håp og lys i tunnellen under fred & Co Oyvind. Nå er det faen meg bekmørkt, og vi vet at det ikke vil bli bedre

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2092 på: 22. Jan. 2009, 22:00 »
Nei, men dette er spekulasjoner og det er ikke sikkert at det er noe som helst sannhet disse ryktene i det hele tatt. Om en avis planter et falskt rykte som omhandler NUFC, er det da "Ashley og gjengen hans" sin feil?

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2093 på: 22. Jan. 2009, 22:28 »
Uansett jeg synes at å hente Hamann "hjem" ikke er en veldig dum ide.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2094 på: 22. Jan. 2009, 23:01 »
Hadde vi fått Jimmy Bullard, hadde jeg personlig skrevet et megalangt kjærlighetsbrev til de som forhandlet frem den avtalen. Vet at Bullard ikke er linket, men har er noe av det bedre vi kan få pr. dags dato på sentral midtbane. Ikke en spille med ekstreme ferdigheter, men en tvers igjennom profesjonell midtbanespiller som hadde danket ut vår sentrale midt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2095 på: 22. Jan. 2009, 23:07 »
Lenge sagt at Bullard ville vært en bra signering i vår situasjon. Gått rett inn på dagens lag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2096 på: 22. Jan. 2009, 23:24 »
bullard er vel på vei til hull.... men for dei som ikkje har fått det med seg så står det en del interessange ting her:

http://www.nufcblog.com/2009/01/22/newcastle-finances-are-interesting-reading/#more-18413
- carry on!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2097 på: 23. Jan. 2009, 09:03 »
Nei, men dette er spekulasjoner og det er ikke sikkert at det er noe som helst sannhet disse ryktene i det hele tatt. Om en avis planter et falskt rykte som omhandler NUFC, er det da "Ashley og gjengen hans" sin feil?

Nå har JK nevnt med sine egne ord mange av spillerene vi har prøvd oss på. Til og med den offisielle siden gikk ut med en pressemelding angående Lucas Neill.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2098 på: 23. Jan. 2009, 10:52 »
Han kom, ble mett og dett var dett....

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2099 på: 23. Jan. 2009, 11:02 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1529732,00.html#continue

Breaking News: Lovenkrands Seals Toon Deal

Tja. Kommer ikke til å dømme han før jeg får sett han i en del kamper. Men da er ihvertfall 1 ny på plass. Ser heller at Kazenga får sjansen før Løvenkrands.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.