20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle  (Lest 40529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« på: 27. Des. 2006, 09:15 »
Siste kamp i 2006.Everton ligger på åtte plass og vi kan ta dem igjen med en seier.Viktig med seier her.Så vi ikke faller av fra lagene foran. Håper Given er tilbake.Ser hva han kan gjøre forskjellen mellom tap og seier.

Noreng

  • Gjest
Everton-Newcastle
« Svar #1 på: 27. Des. 2006, 11:44 »
Vinner vi denne, går vi inn i 2007 med store muligheter med UEFA-Cup, FA-Cup og vi ligger da mest sannsynelig på top 10 i PL

Everton har et godt lag, men vi skal nok slå de. Har en litt dårlig feeling. Men egentlig tror eg kampen blir avgjort på hvilket spillere som kommer tilbake!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #2 på: 27. Des. 2006, 11:55 »
Kampen mot Everton kommer til å bli jevn, men med de rette spillerne tilbake kan vi vinne denne. Given og Emre må spille.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Everton-Newcastle
« Svar #3 på: 27. Des. 2006, 16:46 »
Mange har nevnt det, men Given er faktisk forskjell på seier og tap. Det har vi sett i de kampene han har spilt i det siste. Mot Bolton spilte ikke Given, og da tapte vi.

Kampen mot Everton blir veldig vanskelig, men jeg har stor tro på seier. Martins er i form, og kan avgjøre kampen på egenhånd.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #4 på: 27. Des. 2006, 21:19 »
kan virke som forsvarsspelarane er meir trygge når dei har Given bak seg.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Everton-Newcastle
« Svar #5 på: 27. Des. 2006, 22:03 »
Såklart er forsvarspillerene mer trygge med Given bak seg, han er jo den beste keeperen i PL.

Dette blir en vanskelig kamp og alt faller på hvilke spillere Newcastle stiller med. Kommer Solano tilbake i forsvar og Given i mål bedrer mye seg bak. På midtbanen mener eg at me må spille med Milner, Butt, Emre og Duff(skadet?), på topp Martins og Dyer

Rå tips fra min side:

1-2
Newcastlesupporter siden 1992

axelberg

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Everton-Newcastle
« Svar #6 på: 28. Des. 2006, 02:17 »
Vanskelig kamp dette her... Kan gå alle veger!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #7 på: 28. Des. 2006, 16:01 »
Synes alltid det er spennende å se hvilke lag han (Roeder) tar ut. For med Zoggie ute, Duff helt sikkert ikke i kampform etter skade og Solano ute burde alt ligge til rette for Milner - Luque på hver sin kant. Det har det jo faktisk gjort en stund! Men kansje han satser på å spille med en ikke fult fit Duff, eller kansje er det Butt eller Ramage sin tur på venstre kant. Hvem vet??? En ting er nok sikkert, vi får ikke se Luque i start-ellveren.

God Jul & Godt Nyttår

pane

  • Gjest
Everton-Newcastle
« Svar #8 på: 28. Des. 2006, 16:12 »
haha, ramage på venstrekant faktisk :) nei da blir det nok heller Rossi eller en av unggutten. Luque er ferdig hos oss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #9 på: 28. Des. 2006, 16:35 »
Moore har slått opp hamtsring skaden sin og Roeder vet ikke hvor mange uker han er ute. Det er mer snakk om måneder. Duff er heller ikke tilbake etter at han ble brukt for tidlig etter operasjonen. Babayaro er ute i 3 uker med strekk. Given er også ute med strekk.
_________________
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #10 på: 28. Des. 2006, 23:42 »
Newcastle goalkeeper Shay Given is hoping to overcome injury to make his 400th appearance for the club in Saturday's clash at Everton.

Kilde Teamtalk.


Får håpe dette stemmer.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #11 på: 29. Des. 2006, 10:46 »
Sitat fra: "EivindI"
Newcastle goalkeeper Shay Given is hoping to overcome injury to make his 400th appearance for the club in Saturday's clash at Everton.

Kilde Teamtalk.


Får håpe dette stemmer.


Hadde vært gull det, men jeg har større tro på at  Alan Oliver har rett.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #12 på: 29. Des. 2006, 14:33 »
Sitat fra: "pane"
haha, ramage på venstrekant faktisk :) nei da blir det nok heller Rossi eller en av unggutten. Luque er ferdig hos oss.


Blir nok det ja. Irritere meg at Roeder gjer alt for å smiske med Ferguson, Rossi styrke ikkje Newcastle!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #13 på: 30. Des. 2006, 01:27 »
Kunne faktisk tenkt meg å se Taylor - Huntington som stopperpar i denne kampen. Så kan de flytte Ramage ut på back-plass igjen. Taylor og Huntington er jo vår fremtid på stopperplass, og det skader jo ikke la de få prøve seg. De er begge spillere jeg har skikkelig sans for.

Noreng

  • Gjest
Everton-Newcastle
« Svar #14 på: 30. Des. 2006, 12:04 »
---------Krul----------
Hunt-Tayls-Ram-Duff
Milner-Butt-Parker-Emre
----Dyer--Martins--------