20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00  (Lest 5140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« på: 13. Jan. 2019, 15:58 »
Starter denne tråden allerede nå fordi dette er årets viktigste kamp. Det er disse kampene vi bare må vinne om vi skal ha håp om å overleve.

Jeg håper Benitez nå tør å satse offensivt. Vi får ikke videreutviklet ungdommen om enkelte spillere gang på gang skal få lov starte til tross for at de er fullstendig evneveieke fremover. Jeg tenker da spesielt på Richie og Kenedy. Vi trenger kanter som er i stand til å passere backen. Ingen av disse to klovnene klarer dette.

Om vi går ut i forsvarssmodus i denne kampen er det nesten som jeg at jeg begynner å bli litt lei av Benitez. Ja, han har ikke de beste orutsetningene, men han tilnærming til enkelte kamper mener jeg ikke er i tråd med den fotballen denne klubbenen skal spille.

Kjør debatt!! 😉
« Siste redigering: 13. Jan. 2019, 16:29 av Thomas »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #1 på: 13. Jan. 2019, 16:13 »
Must win enkelt og greit, men vi mangler kreativitet i alle ledd bak spiss.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #2 på: 13. Jan. 2019, 23:09 »
Det er begrenset hvor lenge man kan skylde på spillerkvalitetene når man har samme tilnærming HVER gang og det går skeis 98.7% av gangene ja..

Nå må han tørre å satse offensivt hjemme mot et Cardiff-lag vi må slå.
Personlig synes jeg Rafa er en utrolig kjedelig manager som ikke evner å skape noe som helst godfølelse rundt fotballen han står for, men så lenge vi har Ashley som eier så er han fortsatt 10x bedre enn alternativene.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #3 på: 13. Jan. 2019, 23:10 »
Nytt tap. Satser lønna mi på Cardiff og lever et lykkelig liv den neste måneden på utbetalingen det gir.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #4 på: 14. Jan. 2019, 09:05 »
Det er begrenset hvor lenge man kan skylde på spillerkvalitetene når man har samme tilnærming HVER gang og det går skeis 98.7% av gangene ja..

Nå må han tørre å satse offensivt hjemme mot et Cardiff-lag vi må slå.
Personlig synes jeg Rafa er en utrolig kjedelig manager som ikke evner å skape noe som helst godfølelse rundt fotballen han står for, men så lenge vi har Ashley som eier så er han fortsatt 10x bedre enn alternativene.

Eg er ikkje heilt einig. Hadde Benitez fått litt støytte frå Ashley slik at me kunne kjøpt ein skikkeleg spiss i fjor sommar (potensielt 15-20 måls spiss) og vertfall ein kreativ midtbanespelar so kunne dette fungert veldig bra.
Ta no for eksempel mot Man U. Me har god kontroll og får fleire gode kontringar. Med 2-3 kvalitetsspelarar inn i fjor sommar, so trur eg me hadde vunne den kampen. Me hadde og då kunne mest sannsynleg vunne bortekampen og. Føler me taper knepent mot dei fleste topplaga. Den siste 3.delen av spelet er til tider heilt "god natt", men mykje går no på kvaliteten på prestasjon av dei ut på bana. Må gå an treffe med ein pasning. Sjølvsagt er det Rafa sin feil og. Han brukar sikkert mykje tid til å drilla det defansive. Eg er einige i den prioriteringa, når eg ser kva spelara han har til rådigheit.

Tenk om me hadde hatt ein eigar som hadde vilje til å bygga på 10.plassen frå førre sesong ved å gi det Benitez ville ha. Med den "rette" eigaren so trur eg Rafa kunne vunne fått oss høgt i ligaen og vunne ein cup. Eg trur og at all støyen rundt oppkjøp av klubben, Benitez si framtid og transfers er med på påverka manager, støytteapparat og spelarane.
« Siste redigering: 14. Jan. 2019, 09:08 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #5 på: 15. Jan. 2019, 12:09 »
"Cardiff to break their transfer record ahead of Saturday
Cardiff are in talks over a potential club-record £18million deal for Argentine striker Emiliano Sala.

The Nantes hotshot has scored 13 goals in all competitions this season and Neil Warnock hopes he can fire the Bluebirds to safety.

He is expected to complete the deal in time to play in Saturday’s crunch game and will incredibly result in only Burnley now having a lower Premier League transfer record signing than NUFC.

Match-winning goal on debut? it’s almost like you could write the script isn’t it...
"

Kjem til å skåra vinnarmålet 2 minutt på overtid...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #6 på: 15. Jan. 2019, 15:28 »
Ja det hadde vært typisk.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #7 på: 16. Jan. 2019, 07:27 »
Er denne kampen utsatt til 19.april? ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #8 på: 19. Jan. 2019, 14:18 »
Ikke som jeg vet.

Leste for øvrig på sky at Cardiff rekordsignering heldigvis ikke blir klar til å møte oss.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #9 på: 19. Jan. 2019, 14:49 »
Les tittelen på tråden Thomas 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #10 på: 19. Jan. 2019, 15:13 »
Newcastle United: Martin Dúbravka, DeAndre Yedlin, Fabian Schär, Jamaal Lascelles, Florian Lejeune, Matt Ritchie, Christian Atsu, Isaac Hayden, Sean Longstaff, Ayoze Pérez, Salomón Rondón.

Substitutes: Freddie Woodman, Jamie Sterry, Javier Manquillo, Ciaran Clark, Cal Roberts, Jacob Murphy, Joselu.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #11 på: 19. Jan. 2019, 15:27 »
Den Kenedy avtalen er vel greit å bare avslutte
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #12 på: 19. Jan. 2019, 15:28 »
Den svakeste benken jeg har sett i pl sammenheng, og iallefall når det gjelder nufc.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #14 på: 19. Jan. 2019, 16:04 »
Blir liksom ikke sjokkert om vi taper denne. Håper bare noen kan begynne å hive ting eller skape litt furore på stadion for å vise sin avsky mot Ashley som visstnok er til stede i dag.