20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30  (Lest 774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« på: 25. Mai 2023, 22:44 »
Siste kamp! Vi har sikret topp 4, og spiller om tredjeplassen. Vi har muligheten til å ende over Man Utd for første gang i PL historien. Sitter å ser Chelsea i dag, dette laget burde vi kunne slå. De er helt ute av det. Spørs hvor sterkt lag vi stiller da, tror blant annet Bruno får hvile da han har spilt med skade en stund, og Pope har operert fingeren denne uka. Kan tenkes at vi vil gi sjansen til spillere som ikke har fått spille mye. Regner med at Gordon og Targett får sjansen? Kanskje til og med Dummet? Håper vi vinner denne for å toppe en nydelig sesong, og jeg har også et lite håp om at Chelsea ender som nr. 14. ::)

Tipper vi ser denne oppstillingen:

Dubravka

Ashby - Schär - Botman - Targett

Anderson - Longstaff - Joelinton

Almiron - Wilson - Gordon

Kanskje Trippier får starte over Ashby. Kommer an på hvor mye Howe bryr seg om topp 3.
« Siste redigering: 26. Mai 2023, 16:03 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #1 på: 26. Mai 2023, 09:25 »
Er en perfekt kamp å gi stallfyllet en kamp fra start. Siden Scum vant i går, skal det noe til for at vi klatrer forbi de igjen.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #2 på: 28. Mai 2023, 12:20 »
Håper vi stiller så sterkt som mulig jeg.

Om Man Utd går på en uavgjort mot Fulham i dag så er vi på 3 plass igjen med 3 poeng og synes det burde være motivasjonen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #3 på: 28. Mai 2023, 12:34 »
Jeg kjenner jeg faktisk bryr meg en god del om 3 plass jeg. Jeg følte meg til og med litt skuffet etter Leicester kampen, selv om jeg var sjeleglad for hva det ene poenget betydde. ;D Vi har jo vært på 3 plass store deler av sesongen, så jeg synes vi fortjener det. Dette Chelsea laget så helt elendige ut mot Manchester United, så vi burde han en god sjanse med mindre vi roterer altfor mye. Tror faktisk at Fulham hjemme er en tøffere kamp enn Chelsea borte.
« Siste redigering: 28. Mai 2023, 13:35 av Eriksen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #4 på: 28. Mai 2023, 16:37 »
Newcastle United: Martin Dúbravka; Kieran Trippier, Fabian Schär, Sven Botman, Matt Targett; Bruno Guimarães, Elliot Anderson, Miguel Almirón; Anthony Gordon, Alexander Isak, Allan Saint-Maximin.

Substitutes: Loris Karius, Mark Gillespie, Harrison Ashby, Paul Dummett, Jamal Lewis, Dan Burn, Lewis Miley, Jacob Murphy, Callum Wilson.

Noen endringer, men vi stiller greit føler jeg. Almiron går ned på sentral midtbane med Bruno og Anderson. Også kjører vi med Gordon-Isak-Maximin på topp/Vinger slik jeg ser.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #5 på: 28. Mai 2023, 18:02 »
Patetisk forsvarsspill av Newcastle. Midtbana er sånn ca. helt fraværende, og Chelsea spaserer gjennom gang på gang på gang på gang. Ganske krise.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #6 på: 28. Mai 2023, 19:42 »
Ungikk hvertfall tap. United gjorde jobben uansett. 5 tap på 1 sesong er helt villt. Færrest tap og innslupne av alle lagene, delt med City.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #7 på: 28. Mai 2023, 20:03 »
Ferieprega kamp. 5 tap på ein sesong ja, heilt utruleg! For ein fantastisk sesong 8) Kult med Miley som kom inn og var veldig nære skåring.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #8 på: 28. Mai 2023, 20:36 »
 Midtbanen var ikke bra i dag, men vi har skader, også vet vi jo også hva vi bør fokusere på i transfervinduet i sommer.

Vi møter et lag, som papiret er like mye verdt som Man City, så et poeng her er bra.

For en sesong vi har hatt! Trippier er den beste høyre backen vi har hatt etter mitt syn. Stort sett alle spillere har hevet seg betraktelig og håper vi har en lys fremtid!  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 28.05 kl. 17:30
« Svar #9 på: 28. Mai 2023, 20:38 »
Tydelig at gutta ikke var 100% på i dag. Mye småslurv, men mangler nesten alle av de som har spilt mest på midtbanen, med unntak av en småskadet Bruno.

Håpte på at vi kunne konkurrere om en plass i Europa før sesongen, hva laget har prestert er sterkt. Håpe på at vi får inn 3-4 klare forsterkninger nå!  :)
No fate but what you make