20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi forvente av Keegan?  (Lest 6559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #15 på: 17. Jan. 2008, 12:49 »
Jeg begynner å få en følelse av at resten av denne sesongen kan bli en opptur uten sidestykke, mens vi vil få en kraftig nedtur neste sesong (sett i forhold til oppturen, selvfølgelig). Det er ikke gjort på en håndvending å løse alle Newcastles problemer, men på kort sikt kan det gi oss en stor opptur, som det gjorde da vi ansatte Roeder etter Souness. Forskjellen er vel bare at Kevin Keegan neppe vil få sparken midtveis i sin første hele sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #16 på: 17. Jan. 2008, 12:51 »
Sitter med den samme følelsen! Men forhåpentligvis så begynner ikke hylekoret etter noen dårlige kamper. Tror Keegan kan finne å være her ut hele kontrakten sin! DEILIG :)

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #17 på: 17. Jan. 2008, 13:44 »
Det viktigste for meg er at Keegan klarer å gi Newcastle sin egen spillestil...
Litt prøving og feiling vil det garantert bli inntil han får hentet inn spillere til de
gitte posisjonene.

Og så håper jeg han klarer å forsterke vår svakeste lagdel, nemlig midtbanen
(ut med kortsamlerne Smith og Butt som knapt klarer å finne medspillere med pasninger
og inn med en midtbanedirigent som kan styre spillet!)

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #18 på: 17. Jan. 2008, 14:47 »
Her handler det om tid til å bygge lag og spillestil. Det er store mangler i spillermaterialet som må utbedres og mye tid i å drille bevegelsesmønstre, så en eventuell opptur denne sesongen kommer på vilja, som du gjerne kommer langt med i fotball. Han må snarest få avgjort om barton har en fremtid i klubben, smith og kanskje butt burde ikke ha det og avklare eventuelle problemer owen har med stilen hans. Kjøper ikke owen hans tanker så får owen dra, slik må det bli. På tide at klubben stiller seg bak en manager. Forhåpentligvis havner vi stilmessig et sted mellom det vi var sist under Keegan og det mourinho gjorde i chelsea, for all out attack fungerer ikke lengre andre steder enn FM (CM for oss gamlegutta).
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #19 på: 17. Jan. 2008, 16:13 »
Noe jeg i hvertfall tror er følgende: VI kommer ikke til å se Big Sam fotball!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #20 på: 17. Jan. 2008, 17:04 »
Og godt er det,  for mer kjedelig fotball skal du leite lenge etter.
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #21 på: 17. Jan. 2008, 18:18 »
Hva angår spillestil, så har vi jo allerede et godt grunnlag.

Offensive backer: Beye har vært god offensivt, og vår kanskje beste defensivt denne halve sesongen, og bør absolutt kunne fylle rollen etter Watson og Barton glimrende. Spesielt med tanke på at han også er bedre enn de to var defensivt. Jose Enrique har stort potensiale, og er uten tvil en offensiv back han også, med gode defensive kvaliteter. Fremstår som langt bedre enn Robbie Elliott var for 12 år siden, og hvis vi får inn en "Beresford" til å gi unggutten konkurranse, så ser det bra ut på venstrebacken. Vi trenger selvsagt også backup til Beye. Carr fungerer foreløpig, men har ikke mange gode år igjen på fotballbanen, og vi bør derfor se oss om etter en erstatter for Carr i sommer.

Vinger: Milner er, i mine øyne, en litt bedre utgave av Keith Gillespie anno 1996. Jobber knallhardt begge veier, god bevegelse, grei fart, grei teknikk, gode innlegg (varierende, men blir stadig mer stabi, og stadig bedre). Damien Duff er en venstreving som faktisk kan jobbe tilbake også. God fart, meget god teknikk, og gode innlegg, når han bare vil. I toppform er han også særs målfarlig. Charles N'Zogbia er det nærmeste vi kommer Ginola ferdighetsmessig. I tillegg jobber han veldig godt begge veier. Med sitt gode driv med ballen er han nok best på kant, men i enkelte kamper kan han også komme til nytte sentralt. Gjerne i en fremskutt midtbaneposisjon. Det "så" vi mot Stoke i går kveld, da han ifølge rapportene helt fortjent ble kåret til Man of the Match. Zog kan bare bli bedre under Keegan. Unge LuaLua kan vel også spille på kanten, og også denne gutten bør ha en stor fremtid under Kevin Keegans regime.
Vi trenger en konkurrent til Milner på høyrekanten. Ellers ser det svært så lovende ut.

Sentral midtbane: Emre-Zog som startet kampen for oss i går er en meget offensiv, og svært spennende kombinasjon. Emre er hjernen og pasningsleggeren, Zog er gutten i vinden, som løper, helst med ball, og strør om seg med baller til lagkameratene som kommer på løp. Hvis Keegan ønsker Bartons tjenester, så har vi jo en spennende mann i han også. Vi trenger ett midtbaneanker, og vi trenger flere kreative sjeler i denne posisjonen. Men grunnlaget ligger der allerede. Carrick og Sidwell hadde vært spennende tilvekster, i tillegg til en ung playmaker-type.

Spisser: Vi har målkåte spisser i Owen, Viduka og Martins. Vi har også et arbeidsjern med en viss nese for mål i Smith. I bakhånd har vi det spennende talentet Carroll og muligens også unggutten Baheng (eller hva han heter). Her er det ikke mye som trengs, med mindre noen av disse ikke skulle ha en fremtid i klubben. Men det kan jeg ikke helt skjønne. En Berbatov hadde selvfølgelig vært en drøm, men det er på ingen måte nødvendig. En målkåt erstatter for Ameobi, muligens?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #22 på: 19. Jan. 2008, 13:45 »
Forventningene er skyyyhøye, og redd vi kanskje må være tålmodige. men henter han en playmaker på midten og en knall sterk midtstopper som for eksempel Dunne, så kunne dette blitt bra. grunnen til at angrep spillet ikke har vært topp er pga at vi ikke har en playmaker. vi trenger en som styrer spillet og gjør de andre spillerne på banen gode.
Newcastle United We Stand

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #23 på: 19. Jan. 2008, 22:03 »
Selvfølgelig trenger vi en playmaker. Og hadde Emre latt være å sparke ned Stoke-spilleren som hevn for en takling han selv ble utsatt for, men ikke fikk noe igjen for (noe han burde latt gå ut over dommeren heller), så hadde han vært der og strødd om seg med de pasningene som i dag ville åpnet midtbanen og forsvaret til Bolton.

Men vi trenger en playmaker som kan gjøre jobben når Emre ikke kan gjøre den. Eller som kan være et førstevalg, foran Emre. Vi kan selvfølgelig bare ikke ha én ustabil playmaker.

Kampen i dag viste at selv ikke Kevin Keegan greier å forvandle laget totalt bare på en håndvending. Spillet vårt vil gå litt opp og ned. Resultatene vil gå begge veier. Kampen i dag viste, for meg, at det ikke nødvendigvis var manageren som var det store problemet, og at det mer var bredden i stallen, spillertypene og spillernes holdninger det var noe i veien med. Vi manglet mange spillere i dag, og det kan selvsagt ha spilt inn. Likevel skal Newcastle, om det bare hadde vært så enkelt som å skifte manager, vunnet denne kampen enkelt. Det gjorde vi ikke, og jeg håper alle ser at Kevin Keegan også må få TID på seg, hvis vi noen gang skal komme oss opp fra denne gjørma.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #24 på: 20. Jan. 2008, 00:16 »
Det jeg forventer av Keegan er at han geileider oss inn til en trygg plass på tabellen. Jeg forventer tildels store utskiftninger i den sentrale midtbanedelen til sommeren, å det er vel til nå den dårligeste lagdelen. Etterfulgt av forsvaret..
Jeg forventer å se unge spillere i aksjon når vi vet at plassen er hundre prosent sikker. Skal ikke glemme at det var Keegan som ikke ville ha reservelag, å at Mort sa at et av kriteriene for den ny manageren var akademi\unge spillere. Husker ikke helt hva Mort sa, men noe i den duren..

Jeg forventer ikke allverdens i år\resten av sesongen, men derimot vil jeg se fremgang i spillerenes måte å kommunisere på når de spiller kamp, for den er meget dårlig..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #25 på: 27. Jan. 2008, 14:34 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #26 på: 27. Jan. 2008, 14:38 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=75939

Haha!
Hurra for NOTW!

Ja for det der stemme sikkert! ;D
"Hello lads, now we are facing Arsenal, this is a ball, go out and play with it, and by the way, Arsenal is very good with the ball so for god sake be better!!"
« Siste redigering: 27. Jan. 2008, 14:40 av lgrinde »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #28 på: 27. Jan. 2008, 16:05 »
Blir så utrolig frustrert av sånnt.
Helt utrolig at det virkelig kan være nødvendig av NOTW.
Å sette ut ett sånnt rykte kan ødelegge utrolig mye, selv om det bare er tull.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #29 på: 27. Jan. 2008, 17:05 »
Blir så utrolig frustrert av sånnt.
Helt utrolig at det virkelig kan være nødvendig av NOTW.
Å sette ut ett sånnt rykte kan ødelegge utrolig mye, selv om det bare er tull.


>> Hvorfor tar du det for gitt at det bare er tull?