20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle bør nå kjøpe 2 klassespisser  (Lest 7873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Newcastle bør nå kjøpe 2 klassespisser
« Svar #15 på: 28. Mai 2005, 20:46 »
Denne tråden skulle vel egentlig vært lagt til "Transfers".. Men for all del.. her er mange gode argumenter, og jeg er enig i de som sier at Keane eller Baros ville være forsterkninger. Keane er målfarlig, noe Baros i bunn og grunn også er.
ignert Morten.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle bør nå kjøpe 2 klassespisser
« Svar #16 på: 28. Mai 2005, 21:02 »
Soueys argumenter er som jeg skulle ha sagt det selv. Om Baros er inneffektiv hva er Bellamy da? Statistikken til Bellamy i Newcastle drakta er håreisende. Den beste ratioen (mål pr kamp) er faktisk etter at Souness tok over. Og da spilte han for det meste flanke som han ikke selv ville.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Newcastle bør nå kjøpe 2 klassespisser
« Svar #17 på: 29. Mai 2005, 11:56 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja, men Keane er ikke på Newcastles nivå. Skal vi kjempe i toppen må vi gå for noe større.


Jeg kan love deg at Keane er på newcastles nivå.. Han er nesten like god som Bellamy. Han scorer i bøtter og spann.. Men han har ikke fått det til i Spurs i denne sesongen pga, dem har 2-3 andre gode spisser.
Jeg hadde satsa på Keane enn mange andre... Han er rask og setter ballen pent forbi keepere..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Newcastle bør nå kjøpe 2 klassespisser
« Svar #18 på: 29. Mai 2005, 14:52 »
Keane? Nei, han holder ikke nivået.. Martins på Internazionale kunne vært et herlig alternativ, men han blir nok dyr. Såg han utalte seg misfornøyd med å vare rotasjonsspiller i Ìnter for noen uker siden..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "