20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 86239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #45 på: 14. Juli 2009, 14:03 »
Også enig :)

Legger til CS 1.6 og Crash Team Racing / Mario Kart i listen

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #46 på: 16. Juli 2009, 20:10 »
Tenker på å kjøpe meg noen nye sports-spill. Nå kommer jeg til å kjøpe 08 versjonen av disse siden det er så mye billigere, og det er ikke så viktig at alt er helt nytt.

Nå har jeg bare prøvd Ishockey spill utenom fotball spill. Jeg snuser litt på basketball / baseball.

Noen som kan anbefale noen spill-sporter? :)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #47 på: 17. Juli 2009, 15:05 »
Hvis du også kategoriserer motorsport som sport så er det jo vanvittig mye bra til både PS3 og xbox, Gran turismo, forza motorsport1&2, colin mcrea osv. osv.
Ellers hører jeg stadig mye bra om Tiger Woods spillene, hvis du mener det er sport :p
Jeg mener golf er vanvittig kjedelig og kunne egentlig ikke tenkt meg det i det hele tatt, men folk er jo forskjellige da.

Anthony

  • Gjest
Sv: Spill
« Svar #48 på: 17. Juli 2009, 15:21 »
Tenker på å kjøpe meg noen nye sports-spill. Nå kommer jeg til å kjøpe 08 versjonen av disse siden det er så mye billigere, og det er ikke så viktig at alt er helt nytt.

Nå har jeg bare prøvd Ishockey spill utenom fotball spill. Jeg snuser litt på basketball / baseball.

Noen som kan anbefale noen spill-sporter? :)

Spørs hva du er ute etter, og hvilken interesse du har for de forskjellige sportene. Utenom spill innen fotballsjangeren, er UFC, Madden NFL og Fight Night - spillene veldig bra fra år til år, og er generelt sett noe jeg bruker penger på i spillmarkedet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #49 på: 17. Juli 2009, 16:12 »
Jeg har UFC, men ble litt skuffet over varigheten. Ble altfor fort litt ensformig. Var sinnsykt kult i starten da, men hadde ikke brukt altfor mange timer på det før jeg prioriterte Fallout 3 og FIFA.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #50 på: 19. Juli 2009, 11:39 »
Kan alle som har x-box 360 skrive gamertaget sitt her? Trenger fleire å spele CoD 4 att med, tillegg til Battlefield 1943 som ein nå kan få kjøpt som arcade spel!  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #51 på: 19. Juli 2009, 13:14 »
Kan alle som har x-box 360 skrive gamertaget sitt her? Trenger fleire å spele CoD 4 att med, tillegg til Battlefield 1943 som ein nå kan få kjøpt som arcade spel!  ;D

Jeg spiller bare hos en kompis, men der spiller jeg til gjengjeld veldig mye ettersom jeg ikke gidder å skaffe meg XBOX selv. :P

Da jeg spilte Battlefield 1943 i går, var det et så bra spill at jeg bare tenkte.... "ååh,, gi meg tastatur og mus". For det går virkelig ikke an å spille skytespill med de jalla kontrollene til XBOX. Funker ikke. Samme gjelder COD - taper alltid. :)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #52 på: 19. Juli 2009, 13:35 »
Haha.  ;D Synst skytespel fungerer jækla bra på konsoll eg. Einaste eg ikkje får til må vere å køyre fly, det er jo HEILT umulig.

Mitt gamertag er Hanseco.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #53 på: 14. Aug. 2009, 22:51 »
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=557023

"The Beatles: Rock Band" må jo være skamtøft!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #54 på: 24. Aug. 2009, 18:50 »
Legger inn mot GamerTag i xbox live her jeg. VepsoO er det da, samme som nicket. Har nettopp kjøpt meg boksen og koser meg foreløpig med Wolfenstien, Mass Effect og Tiger Woods. Halo 3 ligger og venter på lur og. Gleder meg riktignok veldig til Fifa 10.

Hadde vært gøy å hatt flere å spille sammen med og ikke minst mot etterhvert. Så håper noen legger meg til da ;) Yes
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #55 på: 28. Aug. 2009, 01:36 »
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=576644

Mja ka er best ny eller gammel ps3 ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #56 på: 30. Sep. 2009, 00:16 »
Bestillte GTA IV og Killzone 2 til PS3 idag.

Noen andre som har de?

Kommentarer?

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #57 på: 09. Okt. 2009, 14:40 »
Med GTA IV får du i alle fall minst 30 timers pure nytelse  :D Ellers; nøyer folk seg med FIFA 10 en stund, eller blir det en tur til nærmeste spillbutikk for å skaffe seg Modern Warfare 2 i morgen ? Vurderer det selv sterkt ! :D

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #58 på: 09. Okt. 2009, 15:47 »
Med GTA IV får du i alle fall minst 30 timers pure nytelse  :D Ellers; nøyer folk seg med FIFA 10 en stund, eller blir det en tur til nærmeste spillbutikk for å skaffe seg Modern Warfare 2 i morgen ? Vurderer det selv sterkt ! :D

COD: MW2 skal vi alle ha, men er endå ein måned til det kjem ut, så du kan no spare deg den turen!  ;)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #59 på: 09. Okt. 2009, 17:04 »
Andre som synst Batman Arkham Asylun er jævla tøft? Har runda det på hard, tillegg til å klare alle medaljane. Mykje frustrasjon, men steik kor rått til tider.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!