20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #120 på: 06. Juni 2019, 09:41 »
Hehe,  for Shelvey sin del er det  lønningsposen tror jeg . Er vel vår best betalte spiller ed en ukelønn på £80 000. Det mener jeg han ikke er verdt. Slår noen gudommelige langpasninger, men jeg synes han blir for statisk både med og uten ball til at en slik ukelønn kan forsvares. Må vel være mulig å få tak i noen der ute som er like god til en lavere pris og med større potensial.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #121 på: 06. Juni 2019, 09:45 »
Jeg synes det er litt merkelig at Diame ikke fikk forlenget kontrakten. Helt klart ikke Guds gave til fotballen, men har de siste to sesongene gjort en solid jobb som rivjern på midten. Sutrer ikke når han blir benket og sikkert ikke så veldig dyr i drift. Jeg har ikke glemt de mange skrekkelige opptredener han har gjort opp gjennom, men synes han har utviklet seg som en solid squadspiller. Når man legger til at Hayden sannsynligvis forsvinner, tenker jeg at det må ligge en plan bak for å forsterke midtbanen betraktelig.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #122 på: 06. Juni 2019, 10:12 »
Få inn Ruben neves 🤪

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #123 på: 06. Juni 2019, 11:00 »
Glemte helt av Ki. Han er litt sånn, forglemmelig...
Jeg mener uansett at midtbanen mangler x-faktor, og i all hovedsak en Cabaye 2.0. Det hadde vært en ideell spillertype, samt en defensiv midtbanespiller som besitter litt mer enn Diame, som Thomas var inne på.
Liker Shelvey, men han har mye å bevise etter sist sesong. Longstaff har startet sin førstelagskarriere svært lovende, men litt skummelt å sett all vår lit til han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #124 på: 06. Juni 2019, 15:35 »
Martin ødegård hadde vært en spennende type på midten i Newcastle. Men føler ikke at det er der det brenner mest. En spiss, høyre back og venstre back haster mer

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #125 på: 06. Juni 2019, 23:37 »
Martin ødegård hadde vært en spennende type på midten i Newcastle. Men føler ikke at det er der det brenner mest. En spiss, høyre back og venstre back haster mer

Ville heller hatt berget. Men ja takk begge deler. Hadde vært artig hatt 2 av de 3 største norske profilene i laget.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #126 på: 07. Juni 2019, 09:28 »
Følte for å lage en liten liste over spillere, som jeg mener klubben bør vurdere. (Når Rafa har signert, og BZG har overtatt klubben, såklart :p ) Dette er  unge fremadstormende spillere som spiller for utenlandske klubber.

Høyreback
Pablo Maffeo (21): Gikk til Stuttgart i fjor, etter 5 år i City (akademiet). Relativt hurtig, med god spillforståelse. Slår også gode innlegg, og er samtidig bedre defensivt enn Yedlin. Pris: 4,5-10mill €.

Venstreback
Kieran Tierney (22): Celtic-produkt, som på sine 20 kamper i serien scoret 5 mål i år. En god defensiv, hurtig back, som har mye å tilby fremover på banen også! Pris: 12,5mill €.

Stanley N`Soki: PSG-produkt, som vi har vært linket til flere ganger. Fikk 12 kamper i år, men klubben kan ikke love fast plass. Hurtig back, med god teknikk og gode innlegg. Pris: 8,5mill €.

Stopper
Dayot Upamecano (20): Spiller for Leipzig, og er et beist av en stopper! Slitt mye med en kneskade denne sesongen, men er bra igjen nå. Stopper med sykt god balanse, godt overblikk og gode pasninger. Er også knallhard i duellene! Pris: 30mill €.

Diogo Leite (20): Porto-spiller. Venstrebent hengslete stopper, som ruver i lufta! Leser spillet bra, slår gode pasninger, og har overraskende god teknikk. Pris: 5mill €.

Sentral midtbane
Sander Berge (21): Genk-spiller, som ser etter nye utfordringer etter en kanonsesong i Belgia! Er fysisk sterk, hurtig, med et enormt driv når han bestemmer seg. Perfekt erstatter for Hayden og Diame. Pris: 17mill €.

Gedson Fernandes (20): Benfica-produkt. Stort, stort talent fra Portugal, i likhet med Ruben Neves. Spiller med enorm motor, god spillforståelse og harde taklinger. Speides på av mange storklubber. Pris: 22mill €.

Ving
Paulinho (18): Spiller for Baryern Leverkusen. Stort talent, fra Brasil. Hurtig spiller med med god teknikk, som liker å drive innover i banen. Pris: 15-30mill €.

Pione Sisto (24): Spiller for Celta Vigo. Dansk landslagsspiller, med god teknikk og X-faktor! Lavt tyngdepunkt, og bra rykk gjør han vanskelig å spille i mot. Pris: 10mill €.

Martin Ødegård (20): Storspilt for Vitesse dennes sesongen, men fremtiden er forstatt usikker. Cornerne til Ødegård denne sesongen burde alene, vært nok til å kjøpe han! Spennende spiller. Pris: 20-30mill €.

Offensiv midtbane
Amine Harit (21): Spiller for FC Schalke 04. Minner litt om Adel Taraabt (i spillestil), med slepen teknikk og godt overblikk. Er noe uferdig, men har et stort potensial! Pris: 10-30mill €.

Spiss
Wesley Moraes (22): Club Brugge-spiller, med 10 mål og 9 assist på 28 kamper i år. Blitt linket med han de siste månedene, og spilleren skal visstnok også ønske seg til klubben. Kraftspiss! Pris: 18mill €.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #127 på: 07. Juni 2019, 09:34 »
Joselu ser ut til å selges til Alaves :)
Veldig greit det. Rondon og Wesley inn, så er vi vel greit oppgradert på spissplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #128 på: 07. Juni 2019, 09:40 »
Joselu ser ut til å selges til Alaves :)
Veldig greit det. Rondon og Wesley inn, så er vi vel greit oppgradert på spissplass.

Gledens dag når den avtalen er i boks!

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #129 på: 07. Juni 2019, 11:27 »
Martin ødegård hadde vært en spennende type på midten i Newcastle. Men føler ikke at det er der det brenner mest. En spiss, høyre back og venstre back haster mer

Ville heller hatt berget. Men ja takk begge deler. Hadde vært artig hatt 2 av de 3 største norske profilene i laget.

Salomon Rondon - Miguel Almiron - Jo Inge Berget på topp lukter fugl  8)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #130 på: 07. Juni 2019, 12:05 »
Den 28 år gamle Jo Inge Berget som floppet monumentalt i Cardiff og hadde et heller tamt låneopphold i Celtic, ingen braksuksess i MLS og igjen returnerte til Sverige i vår? Som vel ikke har spilt på landslaget siden 2017. Dere mener at han ville styrket oss, og vært en bedre signering enn Martin Ødegaard?
Er ikke helt enig gitt. Berget har ingenting i PL å gjøre og jeg tror vel ærlig talt at han ville slitt med å danke ut Aarons og Murphy også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #131 på: 07. Juni 2019, 12:15 »
Den 28 år gamle Jo Inge Berget som floppet monumentalt i Cardiff og hadde et heller tamt låneopphold i Celtic, ingen braksuksess i MLS og igjen returnerte til Sverige i vår? Som vel ikke har spilt på landslaget siden 2017. Dere mener at han ville styrket oss, og vært en bedre signering enn Martin Ødegaard?
Er ikke helt enig gitt. Berget har ingenting i PL å gjøre og jeg tror vel ærlig talt at han ville slitt med å danke ut Aarons og Murphy også.
Tipper han mente Sander Berge :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #132 på: 07. Juni 2019, 12:21 »
Haha. Jeg burde kanskje skjønt det  :-[
Ja takk begge deler!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #133 på: 07. Juni 2019, 12:31 »
Den 28 år gamle Jo Inge Berget som floppet monumentalt i Cardiff og hadde et heller tamt låneopphold i Celtic, ingen braksuksess i MLS og igjen returnerte til Sverige i vår? Som vel ikke har spilt på landslaget siden 2017. Dere mener at han ville styrket oss, og vært en bedre signering enn Martin Ødegaard?
Er ikke helt enig gitt. Berget har ingenting i PL å gjøre og jeg tror vel ærlig talt at han ville slitt med å danke ut Aarons og Murphy også.

Glemmer at ironi sjeldent kommer godt gjennom ved det skrevne ord. Jeg sier åpenbart neeeej takk til antihelten JIB.

Sander Berge derimot... Drømmesignering som ville fungert strålende ved siden av Sean når Hayden drar.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #134 på: 07. Juni 2019, 13:13 »
Ja selvfølgelig Sander Berge 😎. Auto corr finner ofte på mye rart. Jo Inge berget 😂😂 skulle tatt seg ut. Ellers ser jeg Berge nevner til 17 mill €. Han er vel kontraktsløse nå??