20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle ligacup  (Lest 53678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #15 på: 07. Nov. 2006, 17:24 »
http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm

Står maybe, så det er ikke sikkert den sendes.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #16 på: 07. Nov. 2006, 17:25 »
Men ikkeno som går på tv? Type ikke stream.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #17 på: 07. Nov. 2006, 17:29 »
Nei... Mulig de sender den i opptak en plass, men jeg tror ikke den blir sendt live.

Manchester mot Southend er en mye mer spennende kamp og prioriteres derfor høyere  :roll:  :evil:

Men siden den kanskje streames blir den vel også kanskje sendt på TV og? Må vel ha noe å streame fra. Men det er sikkert en japsekanal eller noe som ingen har.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #18 på: 07. Nov. 2006, 20:03 »
Ræva til Ferguson smaker tydeligvis jævlig godt. Rossi fortjener virkelig en ny sjanse etter den fantastiske kampen mot Sheff Utd. For å ikke snakke om den strålende 2. omgangen mot Charlton.

Laget:

Harper

Carr
Taylor
Ramage
Baba

Milner
Parker
Emre
Duff

Sibierski
Scumboy

Benk : Pavel, Zog, Luque, Huntington, Solano
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #19 på: 07. Nov. 2006, 20:07 »
Zoggy og luque på benken! HELVETE!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #20 på: 07. Nov. 2006, 20:18 »
Fornøyd med resten av laget, men skulle gjerne ha sett Luque i stedet for Rossi...

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #21 på: 07. Nov. 2006, 20:22 »
Godt å se at Taylor og Ramage er stoppere, men jeg mistenker at Roeder ikke bruker dem fordi de er gode, men for å spare fantastiske Moore og Bramble til viktigere kamper.

Synes også at Parker og Duff burde fått seg en kamp på benken. At Luque ikke får sjansen fra start er latterlig.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #22 på: 07. Nov. 2006, 20:23 »
Eneste som mangler her er Luque inn for det kortvokste smiskeobjektet til Harry Potter. Ellers er jeg meget fornøyd for en gangs skyld med det han har prestert å satt på blokka denne gang. Luque skal i så fall spille en omgang. Hvis ikke har Roeder misforstått, hvis han ikke allerede har gjort det.

Håper jo alltid på seier, men vet ikke hva jeg skal tro lenger...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #23 på: 07. Nov. 2006, 20:27 »
Scumboy får nok 90 minutter i dag også, uansett prestasjon. Skulle han ikke lykkes tar nok Roeder ut heller banens beste framfor Rossi, slik at Fergus blir happy.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #24 på: 07. Nov. 2006, 20:27 »
i dag er jeg sikker på seier! Vi vinner denne greit, 2-0.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #25 på: 07. Nov. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "kesse"
i dag er jeg sikker på seier! Vi vinner denne greit, 2-0.


Vinner vi ikke i dag vil det være en katastrofe av dimensjoner. Å ikke vinne mot 1 av 3 bunnlag på 3 forsøk er uhørt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #26 på: 07. Nov. 2006, 20:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"
i dag er jeg sikker på seier! Vi vinner denne greit, 2-0.


Vinner vi ikke i dag vil det være en katastrofe av dimensjoner. Å ikke vinne mot 1 av 3 bunnlag på 3 forsøk er uhørt.


Men ta det med ro, Roeder føler aldri presset. Alt går så fint så. Roeder og Sheperd skal kjempe i mot med nebb og klør, samme hvor skandaløst det måtte se ut.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #27 på: 07. Nov. 2006, 20:49 »
YAAA!!!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #28 på: 07. Nov. 2006, 20:50 »
Dette er atter en kamp Newcastle "skal vinne", men de er mange av de kampene, og de fleste av de ender IKKE med seier som forventet nå om dagen.

Laget er forholdsvis greitt med ett unntak. Og det er Luque som absolutt skulle startet denne kampen. Jeg ville faktisk foretrukket ham foran både Rossi og Sibierski, men det er tydligvis ikke en mening Roeder deler med meg.

Når Newcastle spiller håper jeg selvfølgelig alltid på en seier, men jeg vet ikke om det vil være det beste idag.
Da Pompey ble slått håpet jeg den kampen skulle være det positive som skulle snu ting for oss, men den gang ei.
Like mye håpet jeg at en sterk borteseier mot Palermo skulle være det som skulle få ting til å snu, men det ble med håpet da også, ikke direkte overraskende, men slitt skuffet.

Lykke til idag (hva enn det måtte bety)...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #29 på: 07. Nov. 2006, 20:50 »
Sitat fra: "Leslie"
YAAA!!!


 :?