20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 76330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #30 på: 11. Aug. 2019, 13:05 »
Ja, jeg mener tiden absolutt er moden for en sportsdirektør. Spesielt når vi har den ledelsen vi har (Charnley).
Men det er ikke bare å ansette en, må ha en med et stort kontaktnettverk og et visst omdømme. Tror det er en liten ting som hadde gjort driften av klubben bedre, så kunne Charnley konsentrert som om det han kan (hva nå enn det er).

Ingen er vi vel særlig imponert av Stiv Brus sin statistikk som manager i PL, men til gjengjeld har han vel aldri hatt et bedre utgangspunkt enn nå....(?)

Det som har vært poenget mitt i sommer. Han gjorde en brukbar jobb i Sunderland dessverre, 13. og 10. plass tror jeg. Da han fikk sparken, lå klubben på 16.plass (30.november 2011).

Greit nok at nivået på manageren vår har sunket, men det betyr allikevel ikke at Bruce kan gjøre jobben. Blir spennende å se, og jeg er veldig spent på hvordan laget ser ut under Bruce, hvordan han takler eventuelle dårlige perioder, rotasjoner i troppen, og ikke minst hvor seriøst han tar cupene! Tok jo Hull til FA-cupfinale.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #31 på: 11. Aug. 2019, 16:52 »
Craig Hope

@CraigHope_DM
 Jetro Willems, a left-back, replaces Jonjo Shelvey and goes into central midfield, much to Steve Bruce's annoyance. "What the f*** is happening?" screams the NUFC boss, before eventually shifting Willems to left-wing back and moving Matt Ritchie infield.


Craig Hope
‏ @CraigHope_DM
Følg Følg @CraigHope_DM
Mer
NUFC are so ragged here. Hard to tell who is playing where. Still only one shot on target all game.

Craig Hope
‏@CraigHope_DM
Følg Følg @CraigHope_DM
Mer Craig Hope Retweetet Craig Hope
Bruce has just had to tell Maximin that he's not playing left-wing and urged him to come infield off Joelinton.





Jaja. Er visst en hyggelig fyr da. Hill ham!  :-*
Nei.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #32 på: 11. Aug. 2019, 17:16 »
Med en taktisk idiot blir det mange poengtap denne sesongen.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #33 på: 11. Aug. 2019, 18:32 »
Ingen overraskelser i dag. Flere nye og usikre kort. Steve Bruce er ingen kvalitetsmanager, og har aldri oppnådd stort å skryte av som manager. Fikk vel fortjent sparken i Sunderland, og i Aston Villa(I Championship, med et sterkt lag). Rykket også ned med Hull, en klubb hvor han fikk en del midler. Gjorde det brukbart i Wigan, men fikk også der en god del midler. At denne statistikken skal snu brått nå, er lite sannsynlig. Med 11 valget inn som ny manager, skal det godt gjøres å holde plassen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #34 på: 11. Aug. 2019, 18:46 »
Me kan vel ikkje forventa so veldig mykje. Tilbake til normalen i NUFC under MA.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #35 på: 11. Aug. 2019, 18:47 »
Dere kan lese den 'hyggelige' artikkelen her om Bruces opphold i Sunderland. Jeg siterer : I'm really not into tactics.  Dermed fikk han naturligvis kritikk for at han ikke klarte å gjøre taktiske endringer underveis i en kamp.

https://theguardian.com/football/blog/2011/nov/30/steve-bruce-sunderland-sacked

Med så mange nye spillere på laget, som er avhengig av tilpasning til PL og taktiske instruksjoner i den forbindelse så lover ikke dette bra..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #36 på: 11. Aug. 2019, 19:53 »
Går rett ned en divisjon dette.
Da blir det virkelig opphørssalg. Joelinton blir nok en hit der og Almiron kommer til å bli kvestet etter 5 min.


Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #37 på: 11. Aug. 2019, 21:09 »
3.50 i odds på at Bruce får sparken først i PL.
Lett tjente penger!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3024
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #38 på: 11. Aug. 2019, 23:08 »
3.50 i odds på at Bruce får sparken først i PL.
Lett tjente penger!

Da har du ikke fulgt med særlig senere år. Ashley/Charnley er jo de som lar udugelige managere holde på lengst av samtlige klubber i England.
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #39 på: 11. Aug. 2019, 23:44 »
3.50 i odds på at Bruce får sparken først i PL.
Lett tjente penger!

Da har du ikke fulgt med særlig senere år. Ashley/Charnley er jo de som lar udugelige managere holde på lengst av samtlige klubber i England.

Det handlet om penger som vanlig, mistenker at det ikke koster så mye å bli kvitt Bruce som de forrige, Bruce har jo solgt seg selv til Mike Ashley. Gir han 10 kamper.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #40 på: 12. Aug. 2019, 07:27 »
Steve McClaren var en billig manager. Satt til vi ikke klarte redde oss fra nedrykk.
Stiverten sitter lengre enn 10 kamper. Jeg er selvfølgelig veldig redd for at han ikke er taktisk på nivå med resten av managerene i ligaen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #41 på: 12. Aug. 2019, 08:13 »
Steve MacClaren fikk sparken mars mnd etter 6 seire på 28 kamper.
Vil nok tro at Stiv Brus er fredet til et stykke ut på nyåret om det blir noen lignende resultater.

Tar en manager for manager i PL er Bruce den svakeste i min bok.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #42 på: 12. Aug. 2019, 12:16 »
Steve MacClaren fikk sparken mars mnd etter 6 seire på 28 kamper.
Vil nok tro at Stiv Brus er fredet til et stykke ut på nyåret om det blir noen lignende resultater.

Tar en manager for manager i PL er Bruce den svakeste i min bok.

Enig.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #43 på: 12. Aug. 2019, 13:03 »
Er mange uerfarne (på dette nivået) managere som er vanskelig å si noe om nivået på, men kunne egentlig ønske at vi hadde tatt sjansen på noe slikt. Bruce er nok ikke akkurat top notch, men jeg mener han har noen kvaliteter som gjør han egnet til jobben, men fotballfilosofi og taktisk disponering er ikke blant dem dessverre. Som buffer mellom presse/supportere og spillergruppen, holde hodet kaldt, arbeidsklima osv. så tror jeg faktisk at Bruce er en god mann å ha på dekk.

Kan oppsummere det kort slik:
Not the hero we need, but the hero who said yes.

Om vi slår fast at Bruce er en svak manager, gitt at vi under nåværende regime ikke har fått noe bedre, så synes jeg det er helt greit at han får sitte lenger enn det vi skulle ønske.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #44 på: 12. Aug. 2019, 16:29 »
Tar en manager for manager i PL er Bruce den svakeste i min bok.

Går vi tilbake til midten av 2000 tallet da først SBR fikk fyken, så Souness og deretter Roeder så var det jo Steve Bruce de aller fleste så for seg som erstatter.
Kan godt være at han er blitt dårligere de senere årene uten at jeg har noe særlig grunnlag for å bedømme det.

Synes Bruce kan være litt vanskelig å bedømme allerede nå. Masse erfaring og rutine både som spiller og manager. Aldri ledet noen storklubb som manager, kun opprykk og nedrykk med mindre klubber som i utgangspunktet ikke er PL klubber heller (Hull, Wigan, Birmingham, osv), av og til i økonomiske vansker og/eller andre problemer som f.eks da han var i Aston Villa.

Mot Arsenal nå er jeg ikke overasket. De har forsterket veldig, fått jobbet i fred og ro hele sommeren og Emery begynner kanskje å få litt sviv på det slik han ønsker.
Steve Bruce derimot har bare vært med noen uker. Sommerens nysigneringer kom fryktelig sent, og laget har vel ikke satt seg skikkelig enda.
Synes ikke kampen mot Arsenal var så skrekkelig dårlig. Hadde noen muligheter også. Almiron var som vanlig på hugget, Joelinton viste prov på teknikk og styrke, ASM var et friskt pust da han kom inn, Hayden, Shelvey og Longstaff gjorde seg jo ikke bort. Forsvaret litt rufsete til tider.
På en annen side, Arsenal vil opp på CL plass og topp 4. Kanskje også utfordre LFC og ManCity. Om noen mener Arsenal har mer å gå på, bør vel dette nevnes for NUFC også........ 🤷‍♂️