20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2610 på: 27. Aug. 2010, 14:10 »
Spennende. Blir Ben Arfa en direkte konkurrent til Jonas, Routledge eller Nolan montro?

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2611 på: 27. Aug. 2010, 14:17 »
Tipper Rout må vike om/når Ben Arfa tar en fast plass

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2612 på: 27. Aug. 2010, 14:24 »
Tror det blir nok av spilletid på både Rout og Jonas selv om Arfa kommer inn.

Ser for meg at Routledge kan fort bli en super sub med farten sin, og skader kommer jo uansett sikkert til å komme.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2613 på: 27. Aug. 2010, 14:28 »
Litt urettferdig mot Routledge som jeg synes har vært et lite hakk bedre enn Jonas i starten, men skal vi sette opp laget i 4-4-1-1 så er nok Ben Arfa og Jonas førstevalg. Veldig bra vi får konkurranse her!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2614 på: 27. Aug. 2010, 14:30 »
Jeg vet da faen hvem som skal ofres. Routledge ble bedre utover kampen mot Villa. Han har farten og kan vise seg å bli litt av et kontringsvåpen. Så lenge han gjør det enkelt har han større potensiale fremover enn Jonas, tror jeg.

På hjemmebane tror jeg at denne midtbanen og angrepet hadde vært noe:
       
                      Carroll
             Arfa

Jonas - Tiote - Barton - Routledge

Så får Nolan komme inn på bortebane i stedet for Routledge.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2615 på: 27. Aug. 2010, 14:33 »
Ser bra ut den oppstillingen der ja!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2616 på: 27. Aug. 2010, 14:44 »
Jeg ser helst at Nolan spiller bak Carroll, han fungerer veldig godt i duellspillet, vinner mye andreballer og bruker fysikken til sin fordel. Tror det er en fin type å ha i midten når vi allikevel slår så mye langt som vi gjør, det avlaster også Carroll litt og gir oss flere oppspillspunkter. Scorer mål gjør han også. Ben Arfa vil jeg ha på kanten, der er det mer rom, enklere å bruke farten og teknikken i de aller fleste kamper. Men dette her er noe vi kan variere litt ut fra hvilken motstander vi møter. Kanon med litt alternativer!! Ben Arfa har utvilsomt teknikk og pasningsegenskaper som gjør at han kan gjøre seg bra bak en spiss også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2617 på: 27. Aug. 2010, 15:03 »
Veldig enig ang Nolan. Han gir oss "litt ekstra pondus" og det ser jeg for meg Ben Arfa blir for veik til, men mulig jeg undervurderer gutten?

Dessuten er Nolan kaptein, dog skal ikke det være noe klippekort, og kapteiner har jo blitt vraket før (les Geremi).

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2618 på: 27. Aug. 2010, 15:44 »
Hentet fra nufc-forum:
Ok here is a scoop for you all.


"We understand that Ben Arfa is about to or currently undergoing his medical.


We now also have confirmation from our source at the club that terms are already agreed!!!



More on this when we have it."


Hmmmmmmmm.. Beeen Aaarfa :P

Tror nok man skal ta akkurat det med en klype salt. 

"Don't believe it. He's a total bullshitter and anything he's got right is just a decent guess/coincidence."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2619 på: 27. Aug. 2010, 15:59 »
Leste det samme i etterkant på N-O jeg også :)

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2620 på: 27. Aug. 2010, 16:31 »
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2621 på: 27. Aug. 2010, 16:35 »
Routledge benkes garantert.. personlig syns jeg det er på tide. Han har enorm fart og teknikk, men han gjør alltid gale valg:P (litt overdrevet)
men med all det talentet gutten har tatt i betraktning, så er det ikke rart han ikke er "bedre"?.
 Mentalt sett er han en dårlig fotballspiller

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2622 på: 27. Aug. 2010, 16:38 »
Carroll trenger innlegg og dødballer.

Ikke nødvendigvis. Han er ikke noe sinke, selv om han ikke er like rask som Martins.
Synes også Carroll virker veldig god med begge bein, ikke bare venstre. Han er jo selvfølgelig konge i duellene, men hvis man tar ut Carroll i lufta, tar man han nødvendigvis ikke ut av kampen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2623 på: 27. Aug. 2010, 16:45 »
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.francesoir.fr%2Ffootball%2Fmercato-ben-arfa-vers-l-angleterre.13130&sl=auto&tl=en&act=url

Dette er litt forvirrende. Blir skuffa hvis Ben Arfa drar til Liverpool. Vi burde signert han for flere uker siden.

Den der oversatte artikkelen skjønte eg fint lite av, men skulle i forundra meg om nokken kom å snappa av rett foran oss no...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2624 på: 27. Aug. 2010, 16:45 »
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.francesoir.fr%2Ffootball%2Fmercato-ben-arfa-vers-l-angleterre.13130&sl=auto&tl=en&act=url

Dette er litt forvirrende. Blir skuffa hvis Ben Arfa drar til Liverpool. Vi burde signert han for flere uker siden.

Det blir jeg også, men jeg tror neppe det kommer til å skje. For det første kan NUFC garantere fast plass på laget. For det andre vil han i NUFC være den største stjerna av dem alle. Og kjenner jeg egoet til Arfa rett vil det være av betydning. I Liverpool vil han være bak Joe Cole i hierarkiet når det gjelder å spille på den offensive midtbaneplassen. Dessuten, han har vært i byen, sett stadion og greier, han må jo ha blitt frelst da :)