20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366476 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2595 på: 27. Aug. 2010, 12:29 »
Egentlig ganske vilt, men i forhold til tonen med media og internt i spillergruppa så tror jeg ikke jeg kan komme på en manager jeg heller ville hatt en Chris Hughton akkurat nå. Om Ben Arfa går i orden nå har vi i tillegg en stall som skal være for god til å rykke ned (akkurat som sist gang vi var i PL).
[/quote

Grunnen til at vi rykket ned sist gang tror jeg hadde mye med humøret i spillergruppa og trua på at man skulle klare det. Det er jo helt hærlig å se på spillerne nå, det lyser jo glede av de.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2596 på: 27. Aug. 2010, 12:48 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-ben-arfa-likevel-til-newcastle-3275640.html

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=818033&sec=transfers&cc=5739

Da er vel Ben Arfa så godt som klar også. Perfekt avtale vil jeg si, lager han kvalme i klubben rykker han på hue og ræva ut, hvis ikke kjøper vi han..

Ingen tvil om at vi er blitt mer attraktiv for spillere etter forrige helgs oppvisning.


Jess! Har krysset fingrene for at denne handelen skal gjennomføres! Hvis vi får HBA er det en solid forsterkning i mine øyne.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2597 på: 27. Aug. 2010, 12:50 »
Egentlig ganske vilt, men i forhold til tonen med media og internt i spillergruppa så tror jeg ikke jeg kan komme på en manager jeg heller ville hatt en Chris Hughton akkurat nå. Om Ben Arfa går i orden nå har vi i tillegg en stall som skal være for god til å rykke ned (akkurat som sist gang vi var i PL).
[/quote

Grunnen til at vi rykket ned sist gang tror jeg hadde mye med humøret i spillergruppa og trua på at man skulle klare det. Det er jo helt hærlig å se på spillerne nå, det lyser jo glede av de.

Ja, der har du et godt poeng. Det virker også som Hughton har et veldig godt tak på de spillerne som kunne vært potensielle uromomenter.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2598 på: 27. Aug. 2010, 12:55 »
Jess! Har krysset fingrene for at denne handelen skal gjennomføres! Hvis vi får HBA er det en solid forsterkning i mine øyne.
Spillemessig en meget bra forsterkning. Håper bare Hughton greier å temme ham. Er redd vi som vanlig får inn en meget god, men trøblete fransk ving. Føyer seg inn i rekken med Ginola, Robert og N'Zogbia.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2599 på: 27. Aug. 2010, 13:00 »
Spillemessig en meget bra forsterkning. Håper bare Hughton greier å temme ham. Er redd vi som vanlig får inn en meget god, men trøblete fransk ving. Føyer seg inn i rekken med Ginola, Robert og N'Zogbia.
[/quote]

Er forsåvidt enig i den. Men iflg. de rapportene som kommer i media virker det som han virkelig vil spille for Newcastle. Såg noen andre hadde skrevet i tråden at han hadde takket nei til både Real M, l'pool og Werder B, pga han vil spille fast førstelagsfotball. Det viser jo at han vil spille og ikke bare gå dit han tjener best. Er ihvertfall slik jeg tolker det..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2600 på: 27. Aug. 2010, 13:06 »
Håper bare at klubben og Ben Arfa blir enige nå så. Keane, Santa Cruz eller Caicedo(?) på lån på toppen av det hele nå så ser dette bra ut det.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2601 på: 27. Aug. 2010, 13:09 »
Vi trenger ikke Keane, for gammel, for godt lønna og har mistet hurtigheten. Som nevnt tidligere, vi har gode nok spisser så lenge de får de rette ballene. Carroll trenger innlegg og dødballer. Løven trenger bakromspasninger. Shola også liker seg i boksen, ditto Best. Så lenge vi har en midtbane i stand til å fore dem kommer alle disse spissene til å score nok mål.  Men med Tiote og kansje Arfa på plass tror jeg vi har nok stabilitet og kreativitet til at Carroll ender opp som toppscorer i PL ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2602 på: 27. Aug. 2010, 13:19 »
Selv om jeg har lyst til å stole på det, så er jeg dessverre ikke helt overbevist.

Det skal ikke mer til enn en skade på Carroll så er vi på tynn is. Ameobi sliter med å holde seg "fit" en hel sesong, og Løvenkrands og Best er allerede, eller har vært, skadet. I tillegg har vi ingen som har prestert i nærheten av samme nivået som Keane gjennom en hel PL sesong. Liker heller ikke at Xisco ser ut til å være lettere skadeutsatt.

Men for all del, ender vi sesongen på øvre halvdel, med Carroll på 33 mål på 35 kamper, og Ben Arfa som assistkonge så skal jeg gladlig bite i meg ordene mine.  :D

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2603 på: 27. Aug. 2010, 13:28 »
Selv om jeg har lyst til å stole på det, så er jeg dessverre ikke helt overbevist.

Det skal ikke mer til enn en skade på Carroll så er vi på tynn is. Ameobi sliter med å holde seg "fit" en hel sesong, og Løvenkrands og Best er allerede, eller har vært, skadet. I tillegg har vi ingen som har prestert i nærheten av samme nivået som Keane gjennom en hel PL sesong. Liker heller ikke at Xisco ser ut til å være lettere skadeutsatt.

Men for all del, ender vi sesongen på øvre halvdel, med Carroll på 33 mål på 35 kamper, og Ben Arfa som assistkonge så skal jeg gladlig bite i meg ordene mine.  :D
Sier meg enig i dette:)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2604 på: 27. Aug. 2010, 13:29 »
Håer inderlig at vi sikrer oss Ben Arfa iløpet av dagen, og at han ikke velger en an klubb i siste liten! Arfa er en spiller vi trenger.

Når det gjelder Keane, så er det ikke meg imot å hente han. Han er målfarlig, vet hvor han skal løpe, og i tillegg så jobber han relativt bra. Men gjør meg ingenting hvis vi henter en an spiss istedenfor, men da helst en med FART

Ellers, så hadde det ikke vært dumt med en ny back inn heller ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2605 på: 27. Aug. 2010, 13:31 »
Både Ben Arfa og Robbie Keane nevnes i dagens Evening Chronicle.

Link HER

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2606 på: 27. Aug. 2010, 13:32 »
Håer inderlig at vi sikrer oss Ben Arfa iløpet av dagen, og at han ikke velger en an klubb i siste liten! Arfa er en spiller vi trenger.

Når det gjelder Keane, så er det ikke meg imot å hente han. Han er målfarlig, vet hvor han skal løpe, og i tillegg så jobber han relativt bra. Men gjør meg ingenting hvis vi henter en an spiss istedenfor, men da helst en med FART

Ellers, så hadde det ikke vært dumt med en ny back inn heller ;)

Ben Arfa i boks i løpet av morgendagen, Keane deretter og Lescott til slutt. Det hadde vært tre brukbare lån helt på slutten av overgangsvinduet.  ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2607 på: 27. Aug. 2010, 13:37 »
Hehe, Lescott spilte mot Liverpool. Kanskje vi skal hente inn Robinhio også da, og siden vi er godt i gang, Zlatan skal vekk ;)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2608 på: 27. Aug. 2010, 13:40 »
Håer inderlig at vi sikrer oss Ben Arfa iløpet av dagen, og at han ikke velger en an klubb i siste liten! Arfa er en spiller vi trenger.

Når det gjelder Keane, så er det ikke meg imot å hente han. Han er målfarlig, vet hvor han skal løpe, og i tillegg så jobber han relativt bra. Men gjør meg ingenting hvis vi henter en an spiss istedenfor, men da helst en med FART

Ellers, så hadde det ikke vært dumt med en ny back inn heller ;)

Ben Arfa i boks i løpet av morgendagen, Keane deretter og Lescott til slutt. Det hadde vært tre brukbare lån helt på slutten av overgangsvinduet.  ;)

Det hadde gjort seg!  ;)

PS: hadde ikke vært dumt det, InspectorC  :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2609 på: 27. Aug. 2010, 13:46 »
Hentet fra nufc-forum:
Ok here is a scoop for you all.


"We understand that Ben Arfa is about to or currently undergoing his medical.


We now also have confirmation from our source at the club that terms are already agreed!!!



More on this when we have it."


Hmmmmmmmm.. Beeen Aaarfa :P