20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2565 på: 26. Aug. 2010, 21:05 »
Moro om han hadde blitt klart til lørdagens kamp :)
Ikke startet, men vært med på benken :)
Men han har vel ikke all verdens form for tiden, da han ikke har vært med på fotballøkt på drøye 2 uker ;)

Aldri livet om han er på benken på lørdagens kamp! Han trenger ihvertfall 1 uke med trening, tipper han får siste 15-20 min mot Blackpool hjemme, hvis han har klart å komme seg iform!

Glad jeg var der!

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2566 på: 26. Aug. 2010, 22:15 »
Spennende at vi kan få en spiller som flere CL lag var interesserte i. Og liker at risikoen ikke er SÅ stor:)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2567 på: 26. Aug. 2010, 22:18 »
Om det er sånn at Ben Arfa ikkje har trent med OM dei siste ukene, så betyr det ikkje at han KUN har suttet på youtube og sett filmer av Ginola og Robert ! Har jo garantert trent og vil nok ikkje trenge nevneverdig trening for å komme i form.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2568 på: 26. Aug. 2010, 23:02 »
Det som derimot er KATASTROFE er hvis Barton, Jonas eller Enrique blir skadet. Vi har ikke dekning på venstreback og heller ikke god nok dekning offensivt sentralt eller på kant. Det på disse plassene ressursene må fokuseres. Klubben har ikke tid nok, eller penger nok til å hente inn Ben Arfa, erstatter for Tayls og en reserve for Enrique i dette vinduet. Vi må prioritere.

Syntes ikke det er katastrofe hvis Barton blir skadet. Vi har Guthrie som etter hvert blir klar og vi kan også endre formasjon. Etter transdervinduet har vi forhåpentligvis Barton, Smith, Tiote, Guthrie og Nolan i stallen som sentrale midtbanespillere og syntes ikke vi skal bruke mer penger på å hente inn spillere her.

På ving er katastrofe og heldigvis ser det ut som Ben Arfa (som også kan ta Nolans rolle) nærmer seg. Ser på det som høyeste prioritet å få inn en ny ving slik situasjonen er nå. Skade på Enrique er selvsagt veldig farlig, men tror ikke vi kommer til å hente inn en ny venstre back. Enrique er heldigvis ikke skadeutsatt og Perch kan vel også spille der.

Jeg tror vi signerer ny kontrakt med Taylor. Det virker som han vil bli og forhåpentligvis skjønner han at han må sette ned kravene ned noe (hvis det stemmer det som har kommet ut) og Hughton vil gjerne ha han med videre. Vi trenger han også siden jeg er sikker på at han er en bedre høyre back enn Perch.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2569 på: 27. Aug. 2010, 03:06 »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2570 på: 27. Aug. 2010, 07:38 »
Det er jeg absolutt positiv til!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2571 på: 27. Aug. 2010, 07:58 »
Tror ikke det kommer til å skje. Dessten har han mistet en del av farten sin. Er fantastisk på sitt beste. Men gjør det irriterende tungvint til tider og kan bomme på de mest åpenbare sjanser.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2572 på: 27. Aug. 2010, 08:32 »
Det er daily mail som kom med ryktet i går kveld så jeg tror vi skal ta det med en spade salt. Virker også noe usansynelig siden han begynner å trekke på årene og har høy lønn.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2573 på: 27. Aug. 2010, 08:40 »
Gammel og høy lønn ja, tror dette bare er oppspinn. Bortsett fra Sol, har Castle overholdt sitt gode prinsipp om å hente inn ungt og lovende. Tror ikke de kommer til å skifte spor nå.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2574 på: 27. Aug. 2010, 08:47 »
Ben Arfa to Newcastle

The days keep coming, and the destination keeps changing.  The day before yesterday he was going to Liverpool, yesterday to Werder Bremem, Hatem Ben Arfa was linked to several clubs since his refusal to train with OM two weeks ago.  But it is finally Newcastle where the attacking midfielder will attempt to restart his career, according to L' Equipe.  He visted the home of the Magpies fifteen days ago.

The newspaper has announced that he will be flying to London today to finalise his transfer.  More precisely, his one year loan, with option of understood purchase of between 5-6 million euros if he plays at least 25 matches this season.  For Marseillais, his departure will reduce the wage bill, but will not raise cash to buy the defensive players desired by Didier Deschamps.

http://www.francefootball.fr/FF/breves2010/20100827_082117_ben-arfa-devrait-filer-a-newcastle.html

Har vært så mye rykter i denne saken nå at jeg ikke tar noe for gitt før det kommer noe offesielt. Skjønner på en måte at klubben vil ha et lån siden det virker vanskelig å se hvordan han vil spille. Har åpenbart talentet, men har jo vært mye tull med han. Ordningen med å spille 25 kamper virker dog noe rar. Forhåpnetligvis blir han en kjempe suksess og vi får kjøp han billig.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2575 på: 27. Aug. 2010, 09:31 »
Fra the daily star:

"Striker Shola Ameobi will hold talks with boss Chris Hughton. Stoke and Blackpool are both monitoring his situation."


La det skje - om vi får inn en ny spiss. Så kan vi kvitte oss med Xisco i januar.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2576 på: 27. Aug. 2010, 09:41 »
Kem er det som tjener på den klausulen om at han kan bli solgt om han spiller 25 kamper? Sjønner ikke helt vitsen... Betyr det kanskje at vi MÅ kjøpe han om han spiller så masse ?

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2577 på: 27. Aug. 2010, 09:43 »
Blir spennende å følge med de neste dagene. Vi bør få inn 2-3 spillere til for å styrke laget. En ny spiss hadde ikke vært dumt, og jeg hadde ikke sagt nei til Robbie Keane. At Ben Arfa kanskje er på vei synes jeg er litt rart, kan være klubben er klar for å selge Taylor for å finansiere et kjøp av Ben Arfa. Hvis det avisene sier er sant så låner Newcastle han med oppsjon på kjøp neste år for £5 millioner.

Spillere trenger vi ihvertfall hvis vi skal holde oss på trygg grunn.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2578 på: 27. Aug. 2010, 09:47 »
Oioi, snakker vi Ben Arfa og Keane inn, og Ameobi og Best ut? Det kan jeg like!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2579 på: 27. Aug. 2010, 09:57 »
                    Carroll     Keane
Jonas          Barton  Tiote       Ben Arfa
Enrique       Williamson Colo Pearch
                      Harper

Sånn heilt seiøst folken; står dette laget nokke som helst tilbake for lag som Everton og Villa som tippa å kjempe 7-10 ? Tror faktisk ikkje det eg, og om vi skulle få inn dissa så har vi faktisk en fin stall med nok spillere til å klare oss gjennom sesongen